Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik doe echt 2/3 uurtjes met mijn batterij; is hij kapot ofzo?
Ik typte zo vaak een punt als ik een spatie moest gebruiken, ik vind de nieuwe lay-out stukken beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Update ligt mij ook niet zo, vooral dat de spatiebalk van formaat is veranderd.
Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Quir het volgende:
Werkt die accu training? Ik zat namelijk na wat internetten (17 minuten) al op 90%, terwijl hij daarvoor volledig (100%) is opgeladen.
-Mobiel standby 39%quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Meer informatie is wel handig.
Gebruik je taskkillers a.k.a. troep, is het 3 uur een filmpje kijken zonder hardwarematige ondersteuning of alleen wat WhatsAppen en 2 uur later zonder gebruik opeens 10% over, etc?
Zoveel voor Mobiel Standby hoort echt niet.. Er zit waarschijnlijk toch één of andere kutapp op de achtergrond energie leeg te zuipen, mogelijk iets wat een hoop data op de achtergrond binnenhaalt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
-Mobiel standby 39%
-Scherm 31%
-Telefoon inactief 7%
-Wifi 5%
-Internet 5%
-Android 4%
- .. en nog wat
En de S3 heeft notificatie leds in verschillende kleuren. Die had ik ook op mijn htc magic, echt ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Dit is al gedeeltelijk mogelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?
Leuke actie van HTC.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
http://www.htcbeats.nl/
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
http://www.htcbeats.nl/
Ditquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aan
Omdat die er niet nóg één kopen om deze redenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ditwaarom niet de mensen die hem als eerst hadden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |