Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik doe echt 2/3 uurtjes met mijn batterij; is hij kapot ofzo?
Ik typte zo vaak een punt als ik een spatie moest gebruiken, ik vind de nieuwe lay-out stukken beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Update ligt mij ook niet zo, vooral dat de spatiebalk van formaat is veranderd.
Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Quir het volgende:
Werkt die accu training? Ik zat namelijk na wat internetten (17 minuten) al op 90%, terwijl hij daarvoor volledig (100%) is opgeladen.
-Mobiel standby 39%quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Meer informatie is wel handig.
Gebruik je taskkillers a.k.a. troep, is het 3 uur een filmpje kijken zonder hardwarematige ondersteuning of alleen wat WhatsAppen en 2 uur later zonder gebruik opeens 10% over, etc?
Zoveel voor Mobiel Standby hoort echt niet.. Er zit waarschijnlijk toch één of andere kutapp op de achtergrond energie leeg te zuipen, mogelijk iets wat een hoop data op de achtergrond binnenhaalt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
-Mobiel standby 39%
-Scherm 31%
-Telefoon inactief 7%
-Wifi 5%
-Internet 5%
-Android 4%
- .. en nog wat
En de S3 heeft notificatie leds in verschillende kleuren. Die had ik ook op mijn htc magic, echt ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Dit is al gedeeltelijk mogelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?
Leuke actie van HTC.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
http://www.htcbeats.nl/
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
Ditquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aan
Omdat die er niet nóg één kopen om deze redenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ditwaarom niet de mensen die hem als eerst hadden ...
Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de mensen die hem al hadden komt ook nog een "verrassing" volgens Mark Moons's twitter, maarja, zal vast ook wat korting worden op overpriced oordopjes.
Maybe Jelly Bean?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
Tip: koop een normale leuke goeie headset ipv die beatsdre shitzooi. Het is hun geld niet waard. Nog helemaal niemand heeft gepost op heel het internet dat ie zijn geld dubbel en dwars waard is. Tis het merkje waar je voor betaald ipv kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:31 schreef zoz het volgende:
Het is wel een headset.
" Nu met een special deal op de Beats SoloTM headset"
Nee, dat werkt niet. Sowieso hebben PC headsets altijd 2 mini-jack aansluitingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef zoz het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik ken de discussies hier en op tweakersHij komt mijn huis niet in, maar ben wel benieuwd of zo'n ding ook werkt op de pc.
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, dat is heel wat anders. 4.0.4 moet inderdaad nog komen ja, zo snel mogelijk wat mij betreft zodat ik eindelijk die 3 dots weg kan krijgen zonder root.
En Jelly Bean duurt nog wel even hé, HTC moet eerst Sense daar overheen maken.
Bel KPN eens op zou ik zeggen, volgens mij ben je daar ook wel gewaarschuwd in dit topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Fijn, die klootzaken van KPN gooien de abonnementen weer eens overhoop (Bron: Tweakers).
Juist net wanneer ik bij hen kom. Maar ik weet niet of ik nu een probleem heb.
Mijn KPN abonnement gaat ergens deze week in (5,7 of 9 juli of zoiets). Bel-SMS-Web 1000.
Na 3 maanden kun je bij de huidige abonnementen je bundel verlagen of verhogen. Ik was van plan om na 3 maand om te zetten naar Bel-SMS-WebXL 150.
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Ja, ik wacht eigenlijk nog steeds op een onofficiele bootloader-unlock, die officiele op HTCDev vind ik wat irritant qua garantie. Je verliest niet sowieso je garantie, maar heb geen zin om een keer een probleem te hebben en dan te horen dat mijn probleem toevallig niet meer onder de garantie valt omdat ze in hun systeem hebben staan dat ik hem een keer heb unlocked.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.
Jij bent het bokje ben ik bangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Bedoeling was 3 maanden Bel-SMS-Web 1000 en dan nog 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150. Totaal dus 1-jarig abonnement. Eerste 2 maanden ¤25, dan de 3e maand ¤100 en weer ¤25 ¤35 voor de laatste 9 maanden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef zoz het volgende:
[..]
Jij bent het bokje ben ik bang
Hoeveel en hoelang betaal je voor je bel-sms-web 1000?
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef lekzzz het volgende:
Losse prijs is ook nog niet gedaald, waarschijnlijk omdat het toch smartphone van het jaar 2012 is geworden
De Graham Awards zijn bijzonder nikszeggend.. gewoon een promotie-evenementje tussendoor van de Telegraafquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef zoz het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.
Dan maak je flinke halen over het schermquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Fiorano het volgende:
Nu zou je tv eigenlijk nog een touchscreen moeten hebben
Ik ga dit waarschijnlijk bijna nooit gebruiken, alleen voor de gein af en toe en dan ga ik echt geen ¤89 voor uittrekken; dus het is een goedkoop Chinees alternatief geworden. Dus niet draadloos maar dat vind ik helemaal niet erg. HDMI-kabel in de adapter, USB-voeding (bijv. van je telefoon) in de adapter (en in mijn geval aangesloten op de USB-poort van de TV voor voeding) en de adapter aan je telefoon en klaar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kost zo'n MHL adapter? Heb je dat HTC ding of een ander gevalletje?
Zitten gamen of wat? Ik zou ff factory reset doen, batterijduur is een bekend 'probleem' (of meer gewoon te verwachten met huidige accu's en zo'n scherm). Vastlopers hoor ik verder weinig tot niks meer over, en hitte zou alleen kunnen bij zware load (gamen).quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef Quir het volgende:
Vandaag z'n eerste dag mee naar het ov in. Op moment van schrijven (ongeveer vijf uur) is-ie helemaal dood, hij hield het vanaf vanochtend acht uur. Werd tussendoor ook godsgloeiend heet en hij loopt nu al minimaal eens per dag vast. Wie heeft deze dingen getest?
Zelfde test paar weken terug gedaan met ONEX en de Sensation en daar was ook de sensation sterker als was het verschil niet zo groot.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
M´n nummer is vandaag officieel overgezet naar KPN vanaf Vodafone. Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die standaard speler?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef appelschaap het volgende:
ik heb nu een week mn htc One x en ik vind de muziek speler echt Bagger. Ik had hiervoor een iPod voor muziek dus misschien is het nog wennen maar ik vroeg me dus af of iedereen hier de standaar muziek speler gebruikt of een andere app?
Bij artiesten staat het geselecteerd op artiest en niet op albumartiest. Nu is het heel onoverzichtelijk door dat er van een verzamelalbum nu 20 verschillende artiesten staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er mis met die standaard speler?
Dat had ik in het begin ook, gaat wel wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Quir het volgende:
En nu heb ik een scherm met een weerstand van hier tot ginder. Hoop dat 't van de sticker komt.
Had ik poosje geleden nog gepost.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand hoe je in de agenda die achterlijke Maand/Dag/Jaar notatie kan veranderen?
Door in de algemene instellingen de datumnotatie te veranderen natuurlijk![]()
Nee, heb het zelf ook zitten zoeken (hoofdzakelijk voor een SGS2 maar keek ook ff bij de HOX) online en in plaatselijke phonetokos, overal vaste prijzen. De displays kosten los al zo ontzettend veel , ze verdienen er al amper 25 eraan dat het gewoon niet goedkoper kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dit is kut ik heb laatst telefoon laten vallen. In de hoek zitten scheuren en eentje die loopt door het scherm heen.
Ik kan het nog wel gebruiken enzo, maar is er ergens een plek waar ik dat redelijk goedkoop kan laten maken?
Niet gek.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Over 9 uur, daarna was die leeg. Brightness op 10-50%, hele dag met wifi (zowel verbinding als zonder), data, gps & bt aan + 2 uur aan songpop & 1 telefoontje. Op de laatste RD MIUI.
Nooit gebruikt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:55 schreef Quir het volgende:
Dus, apps voor het opkrikken van de batterijduur - werken ze?
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Quir het volgende:
terwijl ik hem weg leg denk ik, hm, even snel iets opzoeken - 5% er af. Wut?
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik denk dat ik mijn One maar weer laat ophalen. Vergeleken met m´n Desire is Wifi bereik gewoon dramatisch. (En ik neem aan dat mijn Desire niet een opmerkelijk opvallend toestel is welke een opmerkelijk goed ontvangst heeft). Weer een week kwijt en waarschijnlijk weer geen verbetering.
Plus ik moet nu een adapter voor de sim zoeken omdat die natuurlijk niet in m'n oude Desire past.![]()
Ik gebruik de One dus ook nauwelijks; eerst kon ik er niets mee omdat én wifi niet deed en mijn nieuwe abonnement nog niet in was gegaan, vervolgens was het toestel weg en nou doet wifi nog niet.
Maar als je er niets mee doet kun je wel uithoudingstesten uitvoeren. Zo krijg je bijvoorbeeld de volgende resultaat:
[ afbeelding ]
Omdat ik er niets mee kon heb ik daar dus ook maar 8 min, 55 sec. screentime![]()
En met zo'n 1.5 uur screentime kan ik soms 2 volle (werk)dagen volhouden...
Het scherm zuigt alles leeg, begrijpelijk, maar zou niet met zo'n tempo moeten gebeuren. Maar ik dacht dat het 'beter' was om hem na de eerste keer opladen leeg te laten lopen. In ieder geval, die tip kreeg ik, dus dat probeer ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Boven op m´n kamer (hooguit een meter of 7 rechtstreeks vanaf de router beneden) kan ik soms wel youtube kijken en soms gewoon helemaal niets wat wifi nodig heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?
Tja, soms als ik erin knijp lijkt het resultaat te hebben (in de vorm van zowel beter als slechter ontvangst) maar i.c.m. bovenstaande schommelingen in bereik van wifi analyser kan ik daar ook niet echt op aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Als je foto's ziet van de One open zie je idd dat wifi werkt met contactpunten op het witte (of zwarte) behuizing en je zwarte deel (je scherm). En dat principe werkt doordat het tegen elkaar aan drukt en die verbinding is dus wat mij betreft ook gewoon niet goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Gaat ook gebeuren, maar eerst op vakantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |