Dat had ik in het begin ook, gaat wel wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Quir het volgende:
En nu heb ik een scherm met een weerstand van hier tot ginder. Hoop dat 't van de sticker komt.
Had ik poosje geleden nog gepost.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand hoe je in de agenda die achterlijke Maand/Dag/Jaar notatie kan veranderen?
Door in de algemene instellingen de datumnotatie te veranderen natuurlijk![]()
Nee, heb het zelf ook zitten zoeken (hoofdzakelijk voor een SGS2 maar keek ook ff bij de HOX) online en in plaatselijke phonetokos, overal vaste prijzen. De displays kosten los al zo ontzettend veel , ze verdienen er al amper 25 eraan dat het gewoon niet goedkoper kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dit is kut ik heb laatst telefoon laten vallen. In de hoek zitten scheuren en eentje die loopt door het scherm heen.
Ik kan het nog wel gebruiken enzo, maar is er ergens een plek waar ik dat redelijk goedkoop kan laten maken?
Niet gek.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Over 9 uur, daarna was die leeg. Brightness op 10-50%, hele dag met wifi (zowel verbinding als zonder), data, gps & bt aan + 2 uur aan songpop & 1 telefoontje. Op de laatste RD MIUI.
Nooit gebruikt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:55 schreef Quir het volgende:
Dus, apps voor het opkrikken van de batterijduur - werken ze?
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Quir het volgende:
terwijl ik hem weg leg denk ik, hm, even snel iets opzoeken - 5% er af. Wut?
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik denk dat ik mijn One maar weer laat ophalen. Vergeleken met m´n Desire is Wifi bereik gewoon dramatisch. (En ik neem aan dat mijn Desire niet een opmerkelijk opvallend toestel is welke een opmerkelijk goed ontvangst heeft). Weer een week kwijt en waarschijnlijk weer geen verbetering.
Plus ik moet nu een adapter voor de sim zoeken omdat die natuurlijk niet in m'n oude Desire past.![]()
Ik gebruik de One dus ook nauwelijks; eerst kon ik er niets mee omdat én wifi niet deed en mijn nieuwe abonnement nog niet in was gegaan, vervolgens was het toestel weg en nou doet wifi nog niet.
Maar als je er niets mee doet kun je wel uithoudingstesten uitvoeren. Zo krijg je bijvoorbeeld de volgende resultaat:
[ afbeelding ]
Omdat ik er niets mee kon heb ik daar dus ook maar 8 min, 55 sec. screentime![]()
En met zo'n 1.5 uur screentime kan ik soms 2 volle (werk)dagen volhouden...
Het scherm zuigt alles leeg, begrijpelijk, maar zou niet met zo'n tempo moeten gebeuren. Maar ik dacht dat het 'beter' was om hem na de eerste keer opladen leeg te laten lopen. In ieder geval, die tip kreeg ik, dus dat probeer ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Boven op m´n kamer (hooguit een meter of 7 rechtstreeks vanaf de router beneden) kan ik soms wel youtube kijken en soms gewoon helemaal niets wat wifi nodig heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?
Tja, soms als ik erin knijp lijkt het resultaat te hebben (in de vorm van zowel beter als slechter ontvangst) maar i.c.m. bovenstaande schommelingen in bereik van wifi analyser kan ik daar ook niet echt op aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Als je foto's ziet van de One open zie je idd dat wifi werkt met contactpunten op het witte (of zwarte) behuizing en je zwarte deel (je scherm). En dat principe werkt doordat het tegen elkaar aan drukt en die verbinding is dus wat mij betreft ook gewoon niet goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Gaat ook gebeuren, maar eerst op vakantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |