Dan maak je flinke halen over het schermquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Fiorano het volgende:
Nu zou je tv eigenlijk nog een touchscreen moeten hebben
Ik ga dit waarschijnlijk bijna nooit gebruiken, alleen voor de gein af en toe en dan ga ik echt geen €89 voor uittrekken; dus het is een goedkoop Chinees alternatief geworden. Dus niet draadloos maar dat vind ik helemaal niet erg. HDMI-kabel in de adapter, USB-voeding (bijv. van je telefoon) in de adapter (en in mijn geval aangesloten op de USB-poort van de TV voor voeding) en de adapter aan je telefoon en klaar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kost zo'n MHL adapter? Heb je dat HTC ding of een ander gevalletje?
Zitten gamen of wat? Ik zou ff factory reset doen, batterijduur is een bekend 'probleem' (of meer gewoon te verwachten met huidige accu's en zo'n scherm). Vastlopers hoor ik verder weinig tot niks meer over, en hitte zou alleen kunnen bij zware load (gamen).quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef Quir het volgende:
Vandaag z'n eerste dag mee naar het ov in. Op moment van schrijven (ongeveer vijf uur) is-ie helemaal dood, hij hield het vanaf vanochtend acht uur. Werd tussendoor ook godsgloeiend heet en hij loopt nu al minimaal eens per dag vast. Wie heeft deze dingen getest?
Zelfde test paar weken terug gedaan met ONEX en de Sensation en daar was ook de sensation sterker als was het verschil niet zo groot.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
M´n nummer is vandaag officieel overgezet naar KPN vanaf Vodafone. Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die standaard speler?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef appelschaap het volgende:
ik heb nu een week mn htc One x en ik vind de muziek speler echt Bagger. Ik had hiervoor een iPod voor muziek dus misschien is het nog wennen maar ik vroeg me dus af of iedereen hier de standaar muziek speler gebruikt of een andere app?
Bij artiesten staat het geselecteerd op artiest en niet op albumartiest. Nu is het heel onoverzichtelijk door dat er van een verzamelalbum nu 20 verschillende artiesten staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er mis met die standaard speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop