abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113764053
Wat kost zo'n MHL adapter? Heb je dat HTC ding of een ander gevalletje?
pi_113764643
quote:
0s.gif
Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Fiorano het volgende:
Nu zou je tv eigenlijk nog een touchscreen moeten hebben :)
Dan maak je flinke halen over het scherm _O-
quote:
2s.gif
Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kost zo'n MHL adapter? Heb je dat HTC ding of een ander gevalletje?
Ik ga dit waarschijnlijk bijna nooit gebruiken, alleen voor de gein af en toe en dan ga ik echt geen €89 voor uittrekken; dus het is een goedkoop Chinees alternatief geworden. Dus niet draadloos maar dat vind ik helemaal niet erg. HDMI-kabel in de adapter, USB-voeding (bijv. van je telefoon) in de adapter (en in mijn geval aangesloten op de USB-poort van de TV voor voeding) en de adapter aan je telefoon en klaar! :)

Hier staat een korte review en een link waar je 'm kunt kopen.
Op deze manier kun je bijvoorbeeld ook een bluetooth controller op je telefoon aansluiten en bijv. GTA3 op groot scherm spelen. :P

Heb alleen geen bluetooth controller/spelcomputer en GTA3 :@ ...
pi_113765995
Dat kan:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Introducing the Leap

http://www.leapmotion.com/
pi_113766863
Vandaag z'n eerste dag mee naar het ov in. Op moment van schrijven (ongeveer vijf uur) is-ie helemaal dood, hij hield het vanaf vanochtend acht uur. Werd tussendoor ook godsgloeiend heet en hij loopt nu al minimaal eens per dag vast. Wie heeft deze dingen getest?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113767458
quote:
19s.gif
Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef Quir het volgende:
Vandaag z'n eerste dag mee naar het ov in. Op moment van schrijven (ongeveer vijf uur) is-ie helemaal dood, hij hield het vanaf vanochtend acht uur. Werd tussendoor ook godsgloeiend heet en hij loopt nu al minimaal eens per dag vast. Wie heeft deze dingen getest?
Zitten gamen of wat? Ik zou ff factory reset doen, batterijduur is een bekend 'probleem' (of meer gewoon te verwachten met huidige accu's en zo'n scherm). Vastlopers hoor ik verder weinig tot niks meer over, en hitte zou alleen kunnen bij zware load (gamen).
pi_113768781
Nope, alleen internet, sms en whatsapp. Zou een reset echt helpen?
pi_113768824
Ik moet zeggen dat ik ook 2x heb gehad dat mijn telefoon uit het niets bizar warm wordt, uitschakelen en even laten afkoelen wil dan helpen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:52:13 #258
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113769193
Dan heb je waarschijnlijk een kut-app die op de achtergrond de hele tijd blijft werken en vastloopt o.i.d., want normaal killt Android die processen zelf wel. Reset helpt dan wel omdat alle apps daarmee worden afgesloten.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113769377
Ik check taakbeheer vrij regelmatig en heb maximaal twee achtergrond processen aangevinkt.
pi_113773213
Mijne is nog niet heet geweest. Gewoon normale temperatuur.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_113774740
M´n nummer is vandaag officieel overgezet naar KPN vanaf Vodafone. Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Aan de ene kant heb ik zoiets van dit hoort niet; HTC/Dynafix hoort dit te maken. (ook een gedachte is dat ze er eigenlijk niets aan hebben gedaan of dat ze niet de verbeteringen van HTC (dit en dit) van wifi-bereik/antenne hebben meegenomen in de reparatie)

Maar aan de andere kant heb ik zoiets van:
1) Ik gebruik nu micro-sim; dus als ik 'm weer laat ophalen moet ik eerst een sim-adapter regelen (om micro-sim in m'n oude telefoon te gebruiken)
2) Hij is al gerepareerd en toen is het zo geworden als het nu is. Wie zegt dat het na een 2e keer op laten halen wél beter is?
3) Of zijn het problemen bij Wifi-netwerk zélf? (M'n broer's HTC Sensation XE heeft ook slecht wifi-ontvangst maar dat toestel heeft meer problemen sinds zijn update naar ICS). En waarom heeft m'n Desire dan wel aardig goed bereik?
4) Of de HTC One X heeft en blijft gewoon slecht wifi-bereik hebben. Ook omdat de signaalmeter van Wifi Analyser op de One X vaak heel erg heen en weer gaat/slingerd. Misschien zelfs bij de nieuwe batch waar dit opgelost zou zijn.

EDIT: dit hoesje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2012 20:20:03 ]
pi_113775206
Wat voor hoesje is dat?
pi_113806813
quote:
0s.gif
Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
M´n nummer is vandaag officieel overgezet naar KPN vanaf Vodafone. Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
[ afbeelding ]
Zelfde test paar weken terug gedaan met ONEX en de Sensation en daar was ook de sensation sterker als was het verschil niet zo groot.
pi_113823502
Oké, vandaag het toestel gereset, twee keer vijf minuten getest. Eerste keer was het 2% batterij er af per 1 minuut internetten, tweede keer 2% in 4 minuten. Morgen terug naar de Vodafone winkel.
  donderdag 5 juli 2012 @ 23:12:20 #265
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113829029
Gereset, bedoel je daarmee uitzetten/aanzetten mee of echt fabrieksinstellingen herstellen?
Er is in ieder geval wel iets mis ja.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113832062
Fabrieksinstellingen hersteld, direct na eerste setup begonnen met testen.
pi_113832262
Oke dit is kut ik heb laatst telefoon laten vallen. In de hoek zitten scheuren en eentje die loopt door het scherm heen.

Ik kan het nog wel gebruiken enzo, maar is er ergens een plek waar ik dat redelijk goedkoop kan laten maken :@ ?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:20:33 #268
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113839864
Weer het meest rare ooit meegemaakt met m'n HOX vanochtend. Oplader had er niet goed ingezeten, dus de batterij was 1% vanmorgen. Toen viel die uit. Ding aan de lader gelegd, en na 20 minuten van de lader gehaald aangezien ik naar m'n werk moest. Batterij waarde was toen ineens 91% 8)7. Overigens heb ik hem er nu een uurtje vanaf en staat ie nog op 86%....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113854180
Zonet een nieuwe gehaald, wederom SH25. Hij hangt nu aan de lader, wachten tot het LEDje naar groen verspringt. Hoop dat deze 't wel doet.
pi_113855355
Je batterij moet er sowieso nog even 'inkomen' hè..

Ik ben gisteren om een uur of 9 met 100% op pad gegaan, dataverbinding constant aan laten staan, verder gewoon vrij standaard gebruik met zelfs een uurtje GTA III ertussen. 's Avonds voor het slapengaan (rond een uur of 1) zat-ie nog op 24%. Ik vind het wel prima zo hoor.. Wanneer het beeldscherm uitstaat verbruikt-ie hooguit 1% per uur ofzo.
pi_113855588
Als je het tegen mij hebt, een week inkomen en dan nog steeds 1,25% per minuut batterij verliezen lijkt me niet zoals 't hoort.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:42:53 #272
322506 appelschaap
Is that a torpedo?
pi_113856804
ik heb nu een week mn htc One x en ik vind de muziek speler echt Bagger. Ik had hiervoor een iPod voor muziek dus misschien is het nog wennen maar ik vroeg me dus af of iedereen hier de standaar muziek speler gebruikt of een andere app?
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:45:50 #273
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_113856962
quote:
0s.gif
Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef appelschaap het volgende:
ik heb nu een week mn htc One x en ik vind de muziek speler echt Bagger. Ik had hiervoor een iPod voor muziek dus misschien is het nog wennen maar ik vroeg me dus af of iedereen hier de standaar muziek speler gebruikt of een andere app?
Wat is er mis met die standaard speler?
.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:52:40 #274
322506 appelschaap
Is that a torpedo?
pi_113857350
quote:
0s.gif
Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat is er mis met die standaard speler?
Bij artiesten staat het geselecteerd op artiest en niet op albumartiest. Nu is het heel onoverzichtelijk door dat er van een verzamelalbum nu 20 verschillende artiesten staan.
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.
pi_113864591
En nu heb ik een scherm met een weerstand van hier tot ginder. Hoop dat 't van de sticker komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop