Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de mensen die hem al hadden komt ook nog een "verrassing" volgens Mark Moons's twitter, maarja, zal vast ook wat korting worden op overpriced oordopjes.
Maybe Jelly Bean?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
http://www.htcbeats.nl/
Tip: koop een normale leuke goeie headset ipv die beatsdre shitzooi. Het is hun geld niet waard. Nog helemaal niemand heeft gepost op heel het internet dat ie zijn geld dubbel en dwars waard is. Tis het merkje waar je voor betaald ipv kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:31 schreef zoz het volgende:
Het is wel een headset.
" Nu met een special deal op de Beats SoloTM headset"
Nee, dat werkt niet. Sowieso hebben PC headsets altijd 2 mini-jack aansluitingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef zoz het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik ken de discussies hier en op tweakersHij komt mijn huis niet in, maar ben wel benieuwd of zo'n ding ook werkt op de pc.
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, dat is heel wat anders. 4.0.4 moet inderdaad nog komen ja, zo snel mogelijk wat mij betreft zodat ik eindelijk die 3 dots weg kan krijgen zonder root.
En Jelly Bean duurt nog wel even hé, HTC moet eerst Sense daar overheen maken.
Bel KPN eens op zou ik zeggen, volgens mij ben je daar ook wel gewaarschuwd in dit topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Fijn, die klootzaken van KPN gooien de abonnementen weer eens overhoop (Bron: Tweakers).
Juist net wanneer ik bij hen kom. Maar ik weet niet of ik nu een probleem heb.
Mijn KPN abonnement gaat ergens deze week in (5,7 of 9 juli of zoiets). Bel-SMS-Web 1000.
Na 3 maanden kun je bij de huidige abonnementen je bundel verlagen of verhogen. Ik was van plan om na 3 maand om te zetten naar Bel-SMS-WebXL 150.
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Ja, ik wacht eigenlijk nog steeds op een onofficiele bootloader-unlock, die officiele op HTCDev vind ik wat irritant qua garantie. Je verliest niet sowieso je garantie, maar heb geen zin om een keer een probleem te hebben en dan te horen dat mijn probleem toevallig niet meer onder de garantie valt omdat ze in hun systeem hebben staan dat ik hem een keer heb unlocked.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.
Jij bent het bokje ben ik bangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Bedoeling was 3 maanden Bel-SMS-Web 1000 en dan nog 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150. Totaal dus 1-jarig abonnement. Eerste 2 maanden ¤25, dan de 3e maand ¤100 en weer ¤25 ¤35 voor de laatste 9 maanden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef zoz het volgende:
[..]
Jij bent het bokje ben ik bang
Hoeveel en hoelang betaal je voor je bel-sms-web 1000?
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef lekzzz het volgende:
Losse prijs is ook nog niet gedaald, waarschijnlijk omdat het toch smartphone van het jaar 2012 is geworden
De Graham Awards zijn bijzonder nikszeggend.. gewoon een promotie-evenementje tussendoor van de Telegraafquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef zoz het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |