Dan moet je arresteren, niet gaan trappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Pepperspray beter?nog nooit gevoeld zeker?
Ik zie geen schop tegen zijn ballen of hoofd. Ze schopt hem volgens mij tegen zijn been.
En wat er aan het filmpje vooraf is gegaan zie je ook niet. Misschien hebben ze al eindeloos vaak verzocht om medewerking maar bleef die man alleen maar staan lallen.
Die hoer mag ook wel paar rake klappe krijge.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pt-dronken-man.dhtml
Nee die collega had moeten zeggen dat ze niet op hem in moest trappen omdat hij niets verkeerd doet, hij is dronken in het openbaar maar functioneert toch niet meer naar behoren dus hem oppakken was zo gebeurd. Hij is in dit geval net zo schuldig aan geweldpleging als zij is. Hij had slim moeten optreden en haar weg moeten trekken/tegenhouden. Voor zichzelf maakt hij het alleen maar erger door ernaast te gaan staan als angsthaas voor die ongestelde agente.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk wat zij doet slaat gewoon nergens op. Maar als je collega dat doet, dan kan ik me best voorstellen dat je niet direct weet hoe je moet reageren. Uiteraard moet hij ingrijpen en dat doet hij niet, maar om hem daar zo hard op af te rekenen, tja... ligt een beetje aan zijn achtergrond/verleden binnen de politie vind ik.
Kijk beter en kom dan terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Pepperspray beter?nog nooit gevoeld zeker?
Ik zie geen schop tegen zijn ballen of hoofd. Ze schopt hem volgens mij tegen zijn been.
En wat er aan het filmpje vooraf is gegaan zie je ook niet. Misschien hebben ze al eindeloos vaak verzocht om medewerking maar bleef die man alleen maar staan lallen.
Een halfjaar geleden in het Rotterdamse korps was er ook een akkefietje met de chef, die is op staande voet ontslagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? publiek schreeuwt nu om ontslag.
politie zal dit vrij weinig interesseren. zijn toch allemaal debielen bij elkaar
Mwa ook niet eigenlijk, maar die viel volgens mij nog wel mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zomaar op iemand in beginnen te schoppen was inderdaad gewoon netjes binnen de perken.
Lol, jij noemt iemand in zijn kruis schoppen een inschattingsfout?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
En echt he? Agenten zijn ook maar gewoon mensen. Zij zijn wel diegene die telkens in dit soort klotesituaties terechtkomen EN dan altijd juist moeten handelen. Terwijl de situatie telkens kan verschillen. Ja dan maak je wel eens een inschattingsfout. Too bad. Tis niet alsof ze een volledig magazijn door zijn hoofd heenpompt.
nee, maar dat vind ik dan ook heel iets anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
Giani denk je ook dat pedofielen bij een kinderdagverblijf mogen blijven werken?
Jahoor, een inschattingsfoutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
En echt he? Agenten zijn ook maar gewoon mensen. Zij zijn wel diegene die telkens in dit soort klotesituaties terechtkomen EN dan altijd juist moeten handelen. Terwijl de situatie telkens kan verschillen. Ja dan maak je wel eens een inschattingsfout. Too bad. Tis niet alsof ze een volledig magazijn door zijn hoofd heenpompt.
Ja ze moeten JUIST handelen. Niet kankerdom in het wilde weg gaan trappen op iemand die geen kut verkeerd doet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik snap je punt wel hoor, maar het zal lang niet altijd zo worden bekeken denk ik. Beide zijn fout, maar zij is de boosdoener.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die collega had moeten zeggen dat ze niet op hem in moest trappen omdat hij niets verkeerd doet, hij is dronken in het openbaar maar functioneert toch niet meer naar behoren dus hem oppakken was zo gebeurd. Hij is in dit geval net zo schuldig aan geweldpleging als zij is. Hij had slim moeten optreden en haar weg moeten trekken/tegenhouden. Voor zichzelf maakt hij het alleen maar erger door ernaast te gaan staan als angsthaas voor die ongestelde agente.
Nog eens gezien en ik zie geen trap in het kruis. Eerder bij zijn bovenbeen. En daarnaast geeft ze nog wat knietjes maar tis moeilijk te zien waar die terechtkomen.quote:
Dat je iemand op de grond werkt, prima. Maar je gaat niet doortrappenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar dat vind ik dan ook heel iets anders.
politie mag van mij afhankelijk van de situatie best hard optreden.
ik weet niet wat hier aan vooraf ging maar om meteen om ontslag te schreeuwen zonder dat je weet wat er is gebeurt vind ik overdreven
Zoals ik al zei: we weten niet wat er aan vooraf is gegaan. Wellicht schatten ze deze man als gevaarlijk in. Had hij een wapen oid kunnen trekken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, een inschattingsfout___ Zij schopt hem toch vanuit het niets, wat nou inschattingsfout?
Haha, lekker gaar nu?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even denken dat je een half uur gaat slapen, twee uur later wakker worden
Maakt het niet minder erg. Dit proberen goed te pratenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog eens gezien en ik zie geen trap in het kruis. Eerder bij zijn bovenbeen. En daarnaast geeft ze nog wat knietjes maar tis moeilijk te zien waar die terechtkomen.
Ze trapt hem als eerst in zn kruis, hij duikt toch in elkaar man. Ze geeft hem verder nog een knietje tegen zijn hoofd. Het nieuws meldde dat ook. Van mij hoef je niet goed te kijken maar doe niet zo bloedeigenwijs dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog eens gezien en ik zie geen trap in het kruis. Eerder bij zijn bovenbeen. En daarnaast geeft ze nog wat knietjes maar tis moeilijk te zien waar die terechtkomen.
Tukjes ftwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even denken dat je een half uur gaat slapen, twee uur later wakker worden
Kankerdom en kut verkeerd doet. Ok, lamaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ze moeten JUIST handelen. Niet kankerdom in het wilde weg gaan trappen op iemand die geen kut verkeerd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |