quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent de attractie op de minikermis.
Dat klinkt verstandig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje zonde om dure spirituozen met cola oid te mixen
Dr Pepper klinkt wel chill. Eens proberen morgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind rum cola altijd wel chill.
Puur is ook goed te doen, maar schat, het is maar wat je lekkerder vind.
Je hoeft je niet aan regeltjes te houden, je moet er van genieten.
Probeer het is met cola, of beter, dr pepper.
Voor het ponyrijden natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom word ik voor dit uitgenodigd
[..]
Serieus gewoon 1 attractiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent de attractie op de minikermis.
Vanwege de dierenambulance, aap.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die goede oude tijd....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da benne/ware beste pics, snarfje.
Ik heb maar 1 huidige foto van je gezien.quote:
Ik ga altijd voor Dr Foots.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr Pepper klinkt wel chill. Eens proberen morgen.
Door het prinsessenbed?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat kan zij niet gelezen hebbenquote:
sportte toen idd veel... en droeg lenzen... maar moest bril gaan dragen omdat door stress mn ogen te droog waren en dagelijks die lens scheurdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 huidige foto van je gezien.
Hoe zal ik het zeggen... anders.
Die tijd kan terug he? Veel squatten.
Ja, had het laatst bij de Jumbo gehaald, die Dr Foots. Was goed te doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor Dr Foots.
De goedkope Dr Pepper ripoff, maar die vind ik een stuk lekkerder.
Trouwens, elke sterke drank kan met Dr Foots.
Van die appeldrank is ook lekker in Dr Foots, geeft net een soort zure vleug die erg nice is.
Vanaf volgende week? Waarom niet vanaf nu?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die goede oude tijd....
edit: had zon mooi buikje toen ::P en jukbeentjes!
moet echt vanaf volgende week gaan sporten
Jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat kan zij niet gelezen hebben
omdat ik nog moet inschrijven en al heel alng aan t dubben of ik alleen wil fitnessen of ook pump erbij wil doen.. en dan is de keus nog "waar"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf volgende week? Waarom niet vanaf nu?
Volgende week is uitstel gedrag!
Nou geloof me, echt niet! Ik ken ook geen vrouwen die het doen. En ken genoeg vrouwen en ik voel me vaak snel thuis en ga dan over tot eigen drank uit de koelkast pakken. Maar nog nooit heb ik nagellak gezien. En geloof me, ik zou 2x kijken als ik dat zou tegen komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het beter dan de dames die het doen.![]()
Ik ga vanavond weer hardlopen Huppelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf volgende week? Waarom niet vanaf nu?
Volgende week is uitstel gedrag!
Zoals ik gister zei; alleen de plee hoort een bril te dragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sportte toen idd veel... en droeg lenzen... maar moest bril gaan dragen omdat door stress mn ogen te droog waren en dagelijks die lens scheurdewas gene fijn gevoel
zal binnenkort wel laten meten of mn oogjes t weer aankunnen
Oh zo. En gewoon vandaag al proeflessen inplannen? Zijn vaak gratis en dat kan je helpen in de keuzequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik nog moet inschrijven en al heel alng aan t dubben of ik alleen wil fitnessen of ook pump erbij wil doen.. en dan is de keus nog "waar"
Ik verdraag geen lenzenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals ik gister zei; alleen de plee hoort een bril te dragen.
Sexy hoorquote:
al proefles gedaan en Iquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo. En gewoon vandaag al proeflessen inplannen? Zijn vaak gratis en dat kan je helpen in de keuze
Juiste begeleiding, second opinion en veel oefenen.quote:
Dan moet je een keer bikram yoga doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik morgen weer
moet nu even rust en relaxed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |