Alsof jij zo vies bent van de alcoholen en de -alenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog dicht...
Lijkt me niet gezond, als je een flesje net ff niet goed dichtdoet, heb je allerlei alcoholen en -alen in je eten...
Iets met zuurstof en langer houdbaar en donker.quote:
Hou jij van rum?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, en die bewaard ze niet in de koelkast, DUS is het onzin om ze in de koelkast te gooien.
Behoorlijk verschil inderdaad met hoe je er nu uitziet.quote:
Nee, lekker johquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat nu ook niet meer gebeuren
Klinkt heftigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moest bloedonderzoeken doen oa naar kanker
Verder ben ik gewoon nog steeds heel moe
nee, moest flink zoeken, dit was een van de weinige waar ik geen kuiken, bloemkool of mongool nadeedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef ook_gek het volgende:
Snarf, sta jij ooit wel eens normaal op een foto
binnen 14 dagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkt heftig![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
Je zegt dus nu indirect dat ze dik of zeer dikker is geworden? Aangezien het een groot verschil is met nu?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Behoorlijk verschil inderdaad met hoe je er nu uitziet.
Ben je wel tevreden over hoe je er nu uitziet?
op bovenste foto was ik wel echt te mager... mn heupen zaten vol blauwen plekken omdat broek daarop zat en kon niet lekker in bed liggen, omdat botjes pijn deden... woog daar 54 ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou jij van rum?
[..]
Behoorlijk verschil inderdaad met hoe je er nu uitziet.
Ben je wel tevreden over hoe je er nu uitziet?
Ok. Check!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
binnen 14 dagen
Maar ik heb het er ff liever verder niet meer over ondanks dat ik er zelf mee kwam in een vorig topic
Ik begin hem een beetje tes stressen
Volgens mij weet je het beter dan de dames die het doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met zuurstof en langer houdbaar en donker.
daar een combo van, precies weten doe ik het ook nog niet.
Opzich wel, hoezo?quote:
Een bloemkool nadoen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, moest flink zoeken, dit was een van de weinige waar ik geen kuiken, bloemkool of mongool nadeeden op bovenste foto sta ik boven op 2 mensen
Ze is wel iets aangekomen ja, zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zegt dus nu indirect dat ze dik of zeer dikker is geworden? Aangezien het een groot verschil is met nu?
Ze lijkt wel een beetje een ander persoon of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel iets aangekomen ja, zo op het eerste gezicht.
Maar vooral de vorm van haar gezicht lijkt veranderd.
Oh het is niet zo bedoeld hoor en zeker niet richting jou, lief dat je er zelfs naar vraagtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Check!
Het is tease me tuesday
Ik drink het niet zo vaak (laatste keer was vorig jaar, rum met vanillestok erinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het beter dan de dames die het doen.![]()
[..]
Opzich wel, hoezo?
Zo vatte ik het ook helemaal niet op hoor schat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh het is niet zo bedoeld hoor en zeker niet richting jou, lief dat je er zelfs naar vraagt
Maar hoe meer ik er over denk hoe meer ik in paniek raak
Da benne/ware beste pics, snarfje.quote:
Ik vind het altijd een beetje zonde om dure spirituozen met cola oid te mixenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink het niet zo vaak (laatste keer was vorig jaar, rum met vanillestok erin), en weet niet welke er lekker zijn en hoe je ze moet drinken.
Nu heb ik black spiced rum, 40%. Ik neem aan dat je het puur moet drinken?
Ik vind rum cola altijd wel chill.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink het niet zo vaak (laatste keer was vorig jaar, rum met vanillestok erin), en weet niet welke er lekker zijn en hoe je ze moet drinken.
Nu heb ik black spiced rum, 40%. Ik neem aan dat je het puur moet drinken?
Komt goed, thanksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook helemaal niet op hoor schat!
De ok, check was van ok dan stop ik en de tease me tuesday was over op ander onderwerp![]()
Jij weet mij toch wel te vinden als je er wel over wilt praten
You got me there.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof jij zo vies bent van de alcoholen en de -alen
quote:Zomerfeest!
Zondag 8 juli 2012
Vanaf: 11.00 t/m 16.30
Programma:
- Podium met optredens dans en zang
- Mini kernmis met Attractie
- pony rijden met de pony kar
- dieren ambulance komt langs
En nog veel meer activiteiten voor het hele gezin….
Het evenement vindt plaats op het terrein van kinderboerderij Darwinpark
De Weer 31
1504 AH Zaandam
Jij bent de attractie op de minikermis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom word ik voor dit uitgenodigd
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |