gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
heeft aardbeien voor me gemaakt. Een schotel vol.
Ik heb heel lekker voorvocht.quote:
Heeft ze die zelf gemaakt joh? Met groeien enzo? Das vet moeiluk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!
Lekkerder dan chips!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
En het nog gaan uitleggen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
Jij snapte er niks van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |