Die maat van mij wel. Maar is alweer jaren terug hoor, en als ik niet zelf rij onthou ik de weg niet. Ik weet wel dat er een bierfiets voor de deur stond. En het was op een soort industrieterrein.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Maar dan kom je toch niet in Essen?
Oh, ja, dat is hetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Maar dan kom je toch niet in Essen?
Misschien ben jij dan hier; http://www.bier-paradijs.be/home en dat is in Meer!
Weet ik veel, maar Essen is echt de andere kant op, hihi. Dat is bij Nispen de grens overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is hetWaarom zeggen ze dan altijd bierparadijs in Essen?
Vertel. Wat ga je doen?quote:
Ja, dat weet ik wel, ieder jaar met de touringcar en 40 andere gekken naar het Kerstbierfestival hèquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar Essen is echt de andere kant op, hihi. Dat is bij Nispen de grens over
Oja, dat is waar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, ieder jaar met de touringcar en 40 andere gekken naar het Kerstbierfestival hè
ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Mijn beltegoed is flink gezakt na die 100 telefoontjes
Ja, ik heb ook een abo hoor, haha. Maar dan heb je ook een tegoed natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet binnenkort ook eens over op een abbo hoor, heb ook nog steeds beltegoed. Maar zoveel verschillende abbo's allemaal, maar af en toe is internet toch wel handig als je ff niet met wifi kan werken.
Ja... Ruim twee één uur bellen is ook niet goed voor je tegoed denk ikquote:
Ik zag vanmorgen een collega/vriendin bij een klant van mij voor de deur staan, ik was zelf bezig bij andere klant en kon het vanaf dat huis zien. Klant waar ik was vanmorgen en klant waar collega was zijn goed bevriend met elkaar en wonen tegen over elkaar. Klant deed niet open, collega is naar de buren gegaan, sleutel gehaald enzo... Iets later kwam ambulance...quote:
Ooo getsie! Dat zijn echt akelige dingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een collega/vriendin bij een klant van mij voor de deur staan, ik was zelf bezig bij andere klant en kon het vanaf dat huis zien. Klant waar ik was vanmorgen en klant waar collega was zijn goed bevriend met elkaar en wonen tegen over elkaar. Klant deed niet open, collega is naar de buren gegaan, sleutel gehaald enzo... Iets later kwam ambulance...
Geen idee wat er gebeurd is, tot ik die collega net tegen kom... Klant is zaterdagavond waarschijnlijk gevallen en heeft tot vanmorgen in huis gelegen
Maar wel overleefd begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een collega/vriendin bij een klant van mij voor de deur staan, ik was zelf bezig bij andere klant en kon het vanaf dat huis zien. Klant waar ik was vanmorgen en klant waar collega was zijn goed bevriend met elkaar en wonen tegen over elkaar. Klant deed niet open, collega is naar de buren gegaan, sleutel gehaald enzo... Iets later kwam ambulance...
Geen idee wat er gebeurd is, tot ik die collega net tegen kom... Klant is zaterdagavond waarschijnlijk gevallen en heeft tot vanmorgen in huis gelegen
Collega is bij 'm geweest. Schouder gebroken... Overal pijn, wondjes, nare dingen... Ik hoop heel erg dat ie niet meer thuis komt, alzheimer, diabetes, ging niet meer zo, dus wat dat betreft maar goed dat dit gebeurt is..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo getsie! Dat zijn echt akelige dingenHoe gaat het nu? Of dat weet je nog niet?
Als ik dit zo lees ben ik blij dat mijn opa en oma nog in goede gezondheid zijn, ook al zijn ze al boven de 80 en rookt mijn opa al vanaf zijn 16e zware shag.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Collega is bij 'm geweest. Schouder gebroken... Overal pijn, wondjes, nare dingen... Ik hoop heel erg dat ie niet meer thuis komt, alzheimer, diabetes, ging niet meer zo, dus wat dat betreft maar goed dat dit gebeurt is..
Misschien wel, maar maakt het niet minder akeligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Collega is bij 'm geweest. Schouder gebroken... Overal pijn, wondjes, nare dingen... Ik hoop heel erg dat ie niet meer thuis komt, alzheimer, diabetes, ging niet meer zo, dus wat dat betreft maar goed dat dit gebeurt is..
Dit soort gevallen zijn helaas dagelijkse kost voor mij... Heel veel ouderen vereenzamenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik blij dat mijn opa en oma nog in goede gezondheid zijn, ook al zijn ze al boven de 80 en rookt mijn opa al vanaf zijn 16e zware shag.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wel, maar maakt het niet minder akelig
Ik ben er weer, dag luitjes
ik dacht dat jij in een fotozaak werkte....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dit soort gevallen zijn helaas dagelijkse kost voor mij... Heel veel ouderen vereenzamenEn dan kunnen dit soort dingen helaas gebeuren..
Alles nog gelukt in Eindhoven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |