quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een optie om de volgende afspraak lekker vroeg te plannen, Zoë? Bij ons is het dan niet heel erg druk, scheelt een hoop!
Jammer dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen héZou het een stuk makkelijker maken!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ja heb al een beter tijdstip kunnen afspreken gelukkig.
Dat zeker!
ik ben ook al heel blij met dit forum cyntiaa, tips&adviezen enz doen me goed
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan hadden jullie vandaag Matthias mogen vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Oh jot, al ligt ie alweer te slapen as we speak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef Kyara het volgende:
Nirak, beterschap!
Susie, succes bij de ha
Kuukske, af en toe wisselt zo''n ritme. Lekker in mee gaan. Die slaap haalt ie ergens anders wel weer in. En het gaat zeker hard!
Dat halen ze in de pubertijd wel weer inquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hier lijkt meneertje z'n ritme foetsie. Tot twee dagen geleden sliep ie heerlijk 's morgens na z'n flesje maar tegenwoordig ligt ie lekker te kakelen en rond te kijken. Ook leuk en gezellig, maar zo lang kan zo'n ukje nog niet zonder slaap lijkt me. En hij's al bijna 3 maanden
. Hallé, wat gaat dat hard.
Ventje 11 maanden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Aventura het volgende:
Knultje was gisteren 11 maanden, ik had er niet eens aan gedacht! Het wordt tijd om de verjaardagsuitnodigingen te gaan versturen! En we moeten ook op zoek naar een cadeau. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nu ook steeds denken aan deze periode vorig jaar, toen ik met enorme buik thuis zat. Wat is er met dit jaar gebeurd? Kon me toen niet voorstellen hoe het zou zijn, en nu zijn we allemaal al zo aan elkaar gewend. Vanmorgen weer een heerlijke ochtend gehad. Een heel gewone weekdag met creche en werken, maar o wat maakt dat blijde koppie je dag toch mooi. Ik ben helemaal gek op mijn jochie.
/einde emopost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook totaal geen problemen met het brengen en halen van Cas! Ik merk dat hij daar erg op zijn plek is en zich goed vermaakt met de leidsters/kindjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Bleie het volgende:
Ik voel me vaak 'raar' dat ik absoluut geen moeite heb met mijn kinderen naar een kdv brengen. Heb ik ook nooit gehad.
Nou Zoë zonde voor zo'n klein prutsje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet leuk voor je meisje, Zoë. Ik vind het, ondanks het heersen van kinkhoest, wel raar dat zo'n jong baby'tje al vaccinaties moet.
Toen ik een jaar of 6 was heb ik kinkhoest gehad, samen met mijn moeder, maar nijn moeder herkende het niet hoor. Zaten bij de huisarts, die hoorde ons hoesten en toen herkende hij het gelukkig wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je kind kinkhoest heeft hoor je dat vaak wel. Zo'n hoest klinkt heel anders dan een gewone hoest.
Tis net als met weeen, als je het hebt weet je het![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Oh sjips ik lees weer lekker goed. Nou, dan alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog jarig worden. Ventje van Aventura deelt die dag met moi
. Of ik met hem. Wat je wil
.
Ik vries ook gewoon stukjes inquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef bitterend het volgende:
Oh NTS ze laat al een voeding vallen!![]()
Met invriezen heb ik geen ervaring, ik geef alleen stukjes. Gisteren heeft ze beetje van een aardappel gegeten
goed excuus om die ijsjes te kopen. Die moeten dan natuurlijk eerst leegquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik vries ook gewoon stukjes in. Maar daar gebruik ik die mini-ijsbakjes van Hertog voor.
Dat deed mijn vader voor ons...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
goed excuus om die ijsjes te kopen. Die moeten dan natuurlijk eerst leeg
+1quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Susie het volgende:
Strenge modus aan: Zoe, ik heb echt het idee dat jij veel te veel doet dan goed voor je is. Je hebt net 4 weken geleden een top prestatie neergezet, nu lees ik dat je vanavond op visite zou gaan en er ook nog visite bij jou zou komen? En je bent de hele dag met S in de weer geweest. Denk om jezelf dame! /Strenge modus weer uit.
Goed warmen voor het kolven of voeden! Je kunt onder de douche masseren, maar ook een pamper vullen met goed warm water (niet té natuurlijk) en daarmee je borst verwarmen. Die harde plek wegkrijgen is prioriteit 1, want op een borstontsteking zit je niet te wachten. Succes...quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Zoë23 het volgende:
Heb ook veel pijn in m'n borst (zit een harde bult in zegmaar) die probeer ik al na te kolven zodat ie goed leeg is.
Bedankt,quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef WupWup het volgende:
[..]
Goed warmen voor het kolven of voeden! Je kunt onder de douche masseren, maar ook een pamper vullen met goed warm water (niet té natuurlijk) en daarmee je borst verwarmen. Die harde plek wegkrijgen is prioriteit 1, want op een borstontsteking zit je niet te wachten. Succes...
Dat was hem niet. Ik bedoelde Nurofen. Die hadden wij bij de oudste weleens gehad. Mag ook vanaf 3 maanden. Allen zetpillen mogen toch al vanaf een maand ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sinaspril. (Wij vinden de werking daarvan trouwens wel minder dan een zetpil)
Zoiets ja, 30 decemberquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
wanneer wat jij ook alweer uitgerekend NTS? tussen kerst en oud&nieuw toch?
Wat vervelend dat je daar last van had!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef Xanteh het volgende:
Klinkt als een ontsteking Zoë, even langs de ha. Ik had er één twee weken geleden en heb een anti biotica kuurtje gekregen. Heeft goed geholpen, alleen is bij mij de productie achteruit gegaan waardoor Cara kv naast bv kreeg voor anderhalve week lang. Zou er niet mee door blijven lopen aangezien je al last hebt van trillen etc.
Ja de productie is bijna weer op peil. Cara krijgt nu nog 1 fles kv zodat ik weer een voorraad kan kolven, ik hoop over 2 dagen weer volledig over te gaan naar bv.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je daar last van had!
Zal ik doen.
Is de productie nu weer goed?
Fijn dat jullie met me mee denken
Ja best wel goed hier. Ze slaapt sinds twee weken 's nachts door, meestal van 9-10 uur 's avonds tot de volgende ochtend 6 uur. Had mama ook wel nodig. Ze is nu ongeveer 5100 gram dus groeit ook goed. Ze huilt weinig maar is best wel druk als ze wakker is. Veel bewegen en lachenquote:
Inderdaad slecht van de kraamhulp. Ik werd juist volgepropt!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef danic het volgende:
Wat slecht van de kraamhulp zeg Zoë! Die hoort juist goed voor jou te zorgen
Dit! Ik had zeker bij m'n eerste een kraamhulp die me voortdurend eten en drinken kwam brengen. Heerlijk. Nu bij de tweede kon ik er zelf ook beter op letten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef danic het volgende:
Wat slecht van de kraamhulp zeg Zoë! Die hoort juist goed voor jou te zorgen
Wat ik hier doe op zo'n moment is de romper over de kont uittrekken ipv over het hoofd. Scheelt toch wel wat schoonmaakwerkquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef Tinuviel het volgende:
Wat slecht Zoë van de kraamhulp. Hier vroeg ze wanneer, wat en waar ik/ wij wilden eten. Dekte dan de tafel om aan tafel te eten, maakte ongevraagd fruit klaar, niet alleen voor mij maar ook voor manlief als die thuis was etc.
Net weer zo'n spuitluier die uit de luier spoot. Wat zijn omslag rompers dan toch handig. Hij had nu een gewone romper aan en dan breng je alle smurrie leuk over heel het lichaam bij het uittrekken van de romper.
Is het nu wel veilig?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef Tinuviel het volgende:
Net weer zo'n spuitluier die uit de luier spoot. Wat zijn omslag rompers dan toch handig. Hij had nu een gewone romper aan en dan breng je alle smurrie leuk over heel het lichaam bij het uittrekken van de romper.
[ Bericht 2% gewijzigd door Deepfreeze op 21-06-2012 12:46:49 ]
Je krijgt halve dagen als je hebt aangegeven dat je dat wilt. Niet omdat een kraamhulp maar halve dagen werkt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Ben ook verbaasd dat als iemand maar halve dagen werkt, dat je dan maar zo weinig uren krijgt. Opzich wel logisch, ze gaan niet een halve dag een kraamhulp sturen en de andere helft een andere kraamgulp. Ik had wel kraamhulpen, die maar bepaalde dagen werkten, toen kreeg ik van de rest van de week een nieuwe kraamhulp.
Wij ook, hebben deze keer met beide kraamverzorgster extreem geboft. Mijn kraam vertelde dat een ks niet per se reden is voor een indicatie voor 9e en 10e dag. Zij heeft er zelf een gehad. De eerste kraam was ook nog eens mijn leeftijd en had 2 kinderen met hetzelfde leeftijdsverschil als mijn kids. Alleen haar kinderen scheelden allebei ongeveer een jaar met de mijne. Dat gaf ook echt een goede basis voor gesprekken omdat zijzelf zo'n 11 maanden geleden de 2e had gekregen en dus heel goed wist waar ik tegen aanliep en onze peuters deden natuurlijk ook een beetje dezelfde dingen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:42 schreef klavertje-4 het volgende:
Wat gek SB, had je geen indicatie voor een negende en tiende dag gehad? Dacht dat dat standaard was na een ks.
Ik had een topkraam, mag in m'n handjes knijpen als ik de verhalen hier zo lees!
Oh Zoë wat vervelend. Beterschap voor jou! Hopelijk voel je e gauw beter.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:47 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een ervaringen met kraamhulpen zeg
Wil de volgende keer ook zo'n lieve![]()
Ik ga het zeker aangeven, wanneer ik naar de vk ga weet ik niet
Ben net bij de ha geweest & apotheek, heb antibiotica gekregen (4x500mg pd)
Heb wel een borstontsteking.. M'n borst is nu echt rood en sinds vannacht deed ook m'n arm veel pijn.
Had zaterdag een vrijgezellenfeest maar daar kan ik nu niet naar toeerg jammer
Ben kapot van t doktersbezoek.. Ben blij dat m'n vriend thuis is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Dankje, jouw dochter is echt een blijerd. Zodra je naar haar lacht of met haar speelt, krijg je een hele grote grijns. En dankje nogmaals voor de spulletjesquote:
Dichte neus? Als hij ademt haalt, haalt hij dan (hoor je naast ademen een piep?)?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Kuukske het volgende:
Hmm Billies kuchjes houden al een paar dagen aan. Hij verslikt zich af en toe ook volgens mij in een of ander.
Iemand die zoiets herkent?
Volgens mij heeft het er mee te maken hoeveel uren kraamzorg je krijgt. Als je weinig uren hebt dan helpen ze je alleen met de baby, en heb je meer uren, dan doen ze het huishouden er ook bij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef PiercedGal het volgende:
Goede nacht voor iedereen!!
Tandjes...ahh gelukkug hier geenn last van gehad.
Wat gek dat er kraamhulpen zijn die niet schoonmaken! Wat hebbe ze dan gedaan al die dagen? Ze moeten je toch ondersteunen zeker met de zware dingen.
Hier ook nog niet kruipen e.d, alleen rollen maar ach geeft niks. Ze is op 2 dagen na 9maand alweer!!
Nee z'n neus is wide open.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dichte neus? Als hij ademt haalt, haalt hij dan (hoor je naast ademen een piep?)?
Ze is nog geen 2 weken hèquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn meisje blijft schuiven met haar ritme, best wel lastig. Over het algemeen komt ze om de 3 uur voor een voeding en ook 's nachts. Maar vannacht was het 21:00, 23:30, 01:00, 05:00, 08:00. En zo zitten we weer in een ander schema.
Slapen na de voedingen wil ze 's nachts vaak ook niet. Nu slaapt ze tussen ons in als ze echt niet wil en sabbelt ze op je pink. Dan is ze redelijk rustig. Een speentje hebben we geprobeerd, maar die werkt ze haar mond uit.
Oh, het is ook niet erg hoor! Het is voor mezelf lastig met plannen van eten enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ze is nog geen 2 weken hèdat 'schuiven' gaat nog wel een tijdje door... En dan heb je een fijn ritme
en dan gooit ze hem weer om
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Oh, het is ook niet erg hoor! Het is voor mezelf lastig met plannen van eten enzoDaar ben ik toch al zo goed in. Avondeten bijvoorbeeld, 'hoort' ze rond 7 uur te komen, is het eten klaar om 6. En zij dus ook wakker en mijn eten weer koud
Een spookje is het
Marjolijntje, het zal echt wel beter worden. Hebben jullie een magnetron?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Oh, het is ook niet erg hoor! Het is voor mezelf lastig met plannen van eten enzoDaar ben ik toch al zo goed in. Avondeten bijvoorbeeld, 'hoort' ze rond 7 uur te komen, is het eten klaar om 6. En zij dus ook wakker en mijn eten weer koud
Een spookje is het
Kuuks, we hebben een difrax speentje van -2 tot +2 maanden en een bibi speentje van 0 - 6 maanden geprobeerd, die difrax pakt ze het beste, maar werkt ze ook haar mond uit. Wat is een dental? Dat zegt me niets
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik realiseerde me het ook Fee. Fijn dat ik ook een x iets weet haha.
En dat alles terwijl ik op m'n crosstrainer sta
Gister heb ik ook met 1 hand gegeten (en geboortekaartjes geschreven omdat ze voor zessen op de bus moesten). We worden er vast handig in na verloop van tijdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Een spookje is het
Kuuks, we hebben een difrax speentje van -2 tot +2 maanden en een bibi speentje van 0 - 6 maanden geprobeerd, die difrax pakt ze het beste, maar werkt ze ook haar mond uit. Wat is een dental? Dat zegt me niets
Ja echt he? Ik kan ook nog steeds niet rustig eten. Mia wil ook perse aan tafel zitten als wij gaan eten, dus dan geef ik haar maar gelijk haar bijvoeding. Maar ja, baby wil eten, peuter wil vooral niet eten en moet aangemoedigd worden en ondertussen moet ik zelf ook nog wat naar binnen zien te krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Juud79 het volgende:
@Marjolijntje, dat warm je eten op kunnen eten, dan kan je het eerste jaar wel vergeten.![]()
Volgens mij is het zo dat baby's gewoon etenslucht ruiken en daar wakker van worden. Die van mij in ieder geval wel altijd.
Op een gegeven moment ging ik koken, dan Lientje voeden enz en daarna ging ik het rustig opeten. Ik zat ook zo vaak als een gek mijn eten naar binnen te werken omdat ze weer begon te miepen om iets in het begin...![]()
Speentje moeten ze vaak een beetje leren, in het begin is dat moeilijk om vast te houden voor ze.
Flink gegroeid! Die dame van jou.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:30 schreef Sam1993 het volgende:
gelukkig een aantal goede stats:)
welkom phaidra!
Marjolijntje: lisa heeft tot de 4 weke ook geen speen gepakt en die van difrax zoog ze niet eens aan. hier wil ze na de fles ook op haar vuistjes zuige maar kost haar veel moeite haar speentje pakte ze nu ineens wel na de fles zon 5 tot 10 minuten en dan wilde ze hem niet meer maar was toen wel stil en rustig ( toen de medicijnen nog werkte) wij hebben een speen van bibi 0-6 maanden je moet m in t begin soms vasthouden omdat ze het ff moete lere met aanzuige zuige ze dn zo hard dat ze hem eruit duwen of met hun tongetje er tege aan doet ze hier ook met de fles.
gewoon even helpenavent spenen pakte ze ook maar vond ik iets te zacht naar mijn idee
Wij mogenvolgende week weer na het cb. is gister wel globaal gemete voor het slangetje. nu 58,3 cm. dus in 2 weken 5.5 cm gegroeid.
Uhuh +1. Ik skip altijd, want ik vind het echt niet leesbaar...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ennuhm, offtopic: maarehm, lieve schat. Schrijf toch eens wat duidelijker.. Dat leest een stuk prettiger voor menig user denk ik. Als taalpurist en een van de spellcheckers bij Games kan ik het niet nalaten om er toch eens iets van te zeggen.
![]()
.
Jou tekst ziet er bij mij gewoon uit hoor. Zowel op de telefoon als op laptop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef Zoë23 het volgende:
Susie
Oh echt?
Op de iPad zie ik precies 2regels tussen elk stukje, als ik die spaties niet doe, zit alles achter elkaar aan zegmaar.
Anderen zien dat dus niet zo!?
Deed mijnese dat maarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Evenstar, Daan zit tussen de 0 en 1 bij het cb, niet eens zo hoog vergeleken met Chris. Grote broer was al bijna 9 kilo met een half jaar (+2) en maar anderhalve cm langer. Breed gevalletje. Chris at ook veel meer..
Maar beide waren bewegelijk, alleen nog op de plaats waar ze lagen.. (voeten kluiven is toffe hobby)
Susie bedoelt witregels denk ik. Niet zozeer spaties. Dénk ik hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef Zoë23 het volgende:
Susie
Oh echt?
Op de iPad zie ik precies 2regels tussen elk stukje, als ik die spaties niet doe, zit alles achter elkaar aan zegmaar.
Anderen zien dat dus niet zo!?
Halleluja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 4 DOZEN pampers staan in maat 4Wehkamp heeft aanbieding van 2 dozen voor 45 euro. Dus voor 90 euro heb ik nu 456 pampers in huis
![]()
Ze hebben beide maat 4. Dus dat kon wel uit dacht ik zo
Je kan het idd mengen maar hoeft niet persee hoor. Wij zijn gewoon toen ie 6 maand was en het pak van 1 leeg was over gegaan naar 2. Geloof dat ik bij de andere 2 wel gemengd heb!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef Sam1993 het volgende:
even ben er nog lang niet maar als je van voeding van 1 naar 2 overstapt kan dat in een keer of moet je dat ook mengen? duurt nog wel even maar vroeg het me gisteren af en dan weet ik het vast:)
Hihi, dit is beterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:12 schreef Zoë23 het volgende:
Ja elke x een 'enter' zegmaar
Dat bedoelde ik ook
Als ik 1 witregel er tussen laat, lijkt het bij mij alsof alles achter elkaar staat (dus geen witregel) daarom doe ik vaak een witregel, zodat het meer leesbaar leek
Was goed bedoelt dus/failed
Klopt de tekst nu wel qua witregels?
Nice!! Ze zijn ook op dezelfde dag geboren toch? (24-3)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Rixtje het volgende:
Hier ook maat 68 en pampers maat 3 ze gaan mooi gelijk op kuukske
Grappig, ik leg de kleding ook op de zoldertrap!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Ja die maatvoeringen zijn maf. 62 van de hennes is hier ruim. Zeeman valt kleiner uit ofzo. Daarvan heb ik het eerste shirt ook al op de zoldertrap liggen.
Dank! Laatst gehaald in Duitsland, maar dit is nog 1ct goedkoper per luierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:25 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 4 DOZEN pampers staan in maat 4Wehkamp heeft aanbieding van 2 dozen voor 45 euro. Dus voor 90 euro heb ik nu 456 pampers in huis
![]()
Ze hebben beide maat 4. Dus dat kon wel uit dacht ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop eigenlijk dat ze met 6 maanden van haar krampen en spugen af is maar inderdaad toch beter om te mengen tegen die tijd.
Lisa heeft uitslag van de pleisters en tape waarmee het slangetje vast zat gewoon sudo creme smeren of is er wat beters te krijgen bij kruidvat etc?2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:37 schreef Sam1993 het volgende:
Dat word dan gewoon maatje 3. maatje 2 heb ik nog genoeg staan en vraag me af of ik ze uberhaupt op ga krijgen.
Net Lisa haar medicijnen opgehaald en heeft nu 10 mg nexium in poederzakjes. de apotheek zei me dit los te geven met 15 ml water maar dat lijkt me niet echt lekker.. iemand hier die het door de fles heeft gedaan? anders vraag ik het even in het reflux topic.Ik zou het alleen door de gfles mengen als je zeker weet dat ze hem helemaal leegdrinkt. Als ze iets laat staan krijgt ze namelijk hier de volledige dosis binnen en dat is ook weer net de bedoeling nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop eigenlijk dat ze met 6 maanden van haar krampen en spugen af is maar inderdaad toch beter om te mengen tegen die tijd.
Lisa heeft uitslag van de pleisters en tape waarmee het slangetje vast zat gewoon sudo creme smeren of is er wat beters te krijgen bij kruidvat etc?
Hier precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:34 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier hebben we gisteren 2 van die grote dozen pampers binnen gekregen. Inderdaad van die wehkamp aanbieding. We Hebben maar maat 4 genomen. Als sc-tje nog hier over kan naar maat4 is er makkelijker een extra pak maat 3 gekocht dan een flink aantal pakken maat 3 kwijtgeraakt
ja heel suf, we hebben de vloeibare variant gewoon in huis en gebruiken het regelmatig. Gewoon niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura ik zou de volgende keer ipv flesjes pcm geven als hij zich ellendig voelt.
Ik was gisteravond ook al anderhalf uur bezig met Puck toen hij toch wat warm voelde. Pcm er in en hij werd rustig.
Maar wij zijn er altijd vanuit gegaan dat hij zoveel eet dat het geen honger kan zijn.
Ventje eet nog steeds te weinig vast voedsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |