quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een optie om de volgende afspraak lekker vroeg te plannen, Zoë? Bij ons is het dan niet heel erg druk, scheelt een hoop!
Jammer dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen héZou het een stuk makkelijker maken!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ja heb al een beter tijdstip kunnen afspreken gelukkig.
Dat zeker!
ik ben ook al heel blij met dit forum cyntiaa, tips&adviezen enz doen me goed
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan hadden jullie vandaag Matthias mogen vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Oh jot, al ligt ie alweer te slapen as we speak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef Kyara het volgende:
Nirak, beterschap!
Susie, succes bij de ha
Kuukske, af en toe wisselt zo''n ritme. Lekker in mee gaan. Die slaap haalt ie ergens anders wel weer in. En het gaat zeker hard!
Dat halen ze in de pubertijd wel weer inquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hier lijkt meneertje z'n ritme foetsie. Tot twee dagen geleden sliep ie heerlijk 's morgens na z'n flesje maar tegenwoordig ligt ie lekker te kakelen en rond te kijken. Ook leuk en gezellig, maar zo lang kan zo'n ukje nog niet zonder slaap lijkt me. En hij's al bijna 3 maanden
. Hallé, wat gaat dat hard.
Ventje 11 maanden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Aventura het volgende:
Knultje was gisteren 11 maanden, ik had er niet eens aan gedacht! Het wordt tijd om de verjaardagsuitnodigingen te gaan versturen! En we moeten ook op zoek naar een cadeau. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nu ook steeds denken aan deze periode vorig jaar, toen ik met enorme buik thuis zat. Wat is er met dit jaar gebeurd? Kon me toen niet voorstellen hoe het zou zijn, en nu zijn we allemaal al zo aan elkaar gewend. Vanmorgen weer een heerlijke ochtend gehad. Een heel gewone weekdag met creche en werken, maar o wat maakt dat blijde koppie je dag toch mooi. Ik ben helemaal gek op mijn jochie.
/einde emopost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook totaal geen problemen met het brengen en halen van Cas! Ik merk dat hij daar erg op zijn plek is en zich goed vermaakt met de leidsters/kindjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Bleie het volgende:
Ik voel me vaak 'raar' dat ik absoluut geen moeite heb met mijn kinderen naar een kdv brengen. Heb ik ook nooit gehad.
Nou Zoë zonde voor zo'n klein prutsje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet leuk voor je meisje, Zoë. Ik vind het, ondanks het heersen van kinkhoest, wel raar dat zo'n jong baby'tje al vaccinaties moet.
Toen ik een jaar of 6 was heb ik kinkhoest gehad, samen met mijn moeder, maar nijn moeder herkende het niet hoor. Zaten bij de huisarts, die hoorde ons hoesten en toen herkende hij het gelukkig wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je kind kinkhoest heeft hoor je dat vaak wel. Zo'n hoest klinkt heel anders dan een gewone hoest.
Tis net als met weeen, als je het hebt weet je het![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |