abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113094314
De Baby's

01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
23 november 2011: Kioni, dochter van MizzEnroe
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
9 april 2012: Huubke, zoon van Asyniur
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara, dochter van zoë23
11 juni 2012: Faye, dochter van Marjolijntje

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 19-06-2012 13:24:37 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113094434
Laatste reacties:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een optie om de volgende afspraak lekker vroeg te plannen, Zoë? Bij ons is het dan niet heel erg druk, scheelt een hoop!

Jammer dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen hé ;) Zou het een stuk makkelijker maken!
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ja heb al een beter tijdstip kunnen afspreken gelukkig.

Dat zeker! :)
ik ben ook al heel blij met dit forum cyntiaa, tips&adviezen enz doen me goed :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan hadden jullie vandaag Matthias mogen vermaken :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113094583
Zoë, ik begrijp dat het soms moeilijk is om hulp te krijgen omdat vrienden en familie ook werken. Misschien zijn er toch mensen in je vrienden/ familiekring, die niet fulltime werken en op een vrije dag weleens kunnen helpen?
Of familie/ vrienden/ buren die al met pensioen zijn?
Het blijft lastig. Ik weet niet of er nog instanties zijn waarvan je hulp zou kunnen krijgen?
Ik hoop dat je vriend niet uitgezonden wordt.

MeNicole, als Matthias gezelschap had gehad van een andere baby was hij misschien ook in een beter humeur. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113094601
Zoe, fijn dat je voor de volgende keer een betere tijd hebt. In zo'n massa mensen, terwijl je niet lekker in je vel zit is ook niet fijn..
Hier gaan we altijd vrijdagochtend. Dan is het ook lekker rustig. Vrijdag mogen we weer..

Nicole, hopelijk blijft het bij 1 dagje dan!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:43:03 #5
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113095442
Wij kunnen alleen maandags of donderdags afspreken, dus de maandag voor mij ivm werk. En eigenlijk loopt het tot nu toe altijd wel goed moet ik zeggen.... Ik mag aanstaande maandag weer, zal je zien.... :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:46:25 #6
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113095585
Ja Susie, waar zeg je dat nou :P. De goden verzoeken ;). Bij mij gaat het trouwens ook altijd wel, behalve dus vorige keer dat ik een uur moest wachten.
pi_113095724
Ik doe op cb meteen altijd om half 9. Heb wel eens gehad om 11 uur toen zei ze: Ja we lopen iets uit, bijna 3 kwartier. Toen heb ik Leander de kleren weer aangedaan en ben weg gegaan. Ga daar echt niet zitten wachten. Heb wel iets beters te doen dan daar zitten met een kind wat ondertussen honger kreeg.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113095957
Ik ben vooral benieuwd wat ze gaan zeggen over het eten & drinken. Aangezien Cas nog op 3 flessen zit en dit wel prima vindt geloof ik ;) De prikjes daar zie ik dan weer tegenop, maar voor ons zijn ze erger dan voor de kleintjes geloof ik ;)
pi_113096722
Wij komen ons hier ook maar eens melden. 24 maart 2012: Geert, zoon van Rixtje hij is met 37+1 geboren en dat was even schrikken. Het ging allemaal heel snel dus ik was ook heel verbaasd de dag erna een baby naast me te zien liggen :D In het begin erg veel moeite gehad met de voeding (spugen, krampjes) maar het gaat nu heerlijk!

Wij mogen vanmiddag weer naar het consultatiebureau en wel om half 6 :')

Nog even een 2 foto's:

Mijn lachebekkie O+
pi_113097035
Hey Rixt! :W

Uitloop bij het CB maakt me nooit wat uit. Rienk speelt wel en als Jelte honger krijgt leg ik hem gewoon aan :Y
Een andere moeder gaf haar kindje laatst gewoon een flesje. Dat kun je toch ook wel meenemen Nicole?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_113097082
Welkom Geert & Rixt! *O*
pi_113097556
welkom Geert en Rixt !

Hier lopen ze nooit uit (tot nu toe, even afkloppen dus). Als we binnenkomen kunnen we altijd meteen wegen en meten en vrij snel daarna al bij de arts of de wvk binnen. Ook als we te vroeg zijn. Ik denk dat het ook met planning te maken heeft. Als je ruim plant, dan loop je niet zo snel uit natuurlijk :)

vanmiddag de kleine man maar opgehaald. Hij was zichzelf niet en ze wilde dat even laten weten. Ik mocht hem ook op het kdv laten, maar hij ligt nu lekker niet zichzelf te zijn in zijn eigen bedje O+ Geen probleem hoor, overuren genoeg staan en het werk zakt er maar een keer in :) Dit is de eerste keer in lange tijd dat ik een middag vrij ben (volgens mij zelfs de eerste keer sinds mijn verlof).
pi_113097684
Welkom Geert en rixt!

Nirak, lekker toch voor hem. En voor jou ;)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:46:55 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113098090
Welkom Rixtje en vrolijke Geert :).

Nirak, stiekem lekker een middagje vrij, da's weer eens wat anders ;).
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:56:13 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113098490
Welkom Rixtje!

Hier loopt het bezoek aan de kinderarts meestal ook uit...vorige keer ruim een half uur gewacht.

Bah, ik voel me zo beroerd......ik wil naar bed, maar dat gaat niet ;(
pi_113098925
Het wachten verschilt hier heel erg per keer vorige keer dat ik moest dacht ik dat ik misschien een verkeerde tijd op had geschreven want er was helemaal niemand alleen de arts normaal zijn het allemaal kindjes. Ging toen erg vlot wegen, meten en gelijk naar de arts, heerlijk!

Nirak lekker een middag vrij!

Pureevil :*
pi_113099297
Gefeliciteerd Rixtje!

Nirak arme Danne! kan je hem vanmiddag lekker kroelen

Hier ook geen last van uitloop bij de cb, ik plan de afspraken altijd als ik vrij heb en als R honger heeft geef ik dr de borst en ik zie soms dames in de wachtruimte die de fles geven :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113099902
_O- Kijk mijn binkie zitten dan! *;
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:43:37 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113105630
Welkom Rixtje! En wat een lekker binkie O+

En Cas O+
pi_113105666
Rixtje, wat een heerlijk kind!
En Cynthiaa, wat een lekker ventje!

Nou ik hoop dat het genieten nu hier eindelijk gaat beginnen hoor! Faye mocht gisteren onder de blauwe lamp vandaan en naar huis. En ik heb een heel ander kind thuis :o Veel wakkerder, krachtiger, alerter en veel minder geel. Heerlijk! Ze valt niet meer gelijk in slaap na de voedingen, ze drinkt weer bij mij. Ze had dus echt wel last van die bilirubine in haar lijfje..
Het is zo fijn nu, om met haar te kunnen knuffelen zonder me overal druk om te moeten maken, ze doet het nu gewoon goed! Nu nog even lekker doorgroeien en dan ben ik helemaal blij. Maar echt, wat een verschil en wat een vooruitgang!
Morgen laatste dag kraamzorg, we hebben er twee dagen bijgehad in verband met de borstvoeding. Voor nu zo fijn omdat ze sinds gisteren eindelijk weer is begonnen met drinken bij mij. Nu alleen nog van het tepelhoedje af en dan is dat ook helemaal super. Haar eerste week was erg heftig, maar vanaf nu gaat het gewoon de goede kant op. Zo fijn.
Ze heeft alleen nu al 8 gaatjes in haar hiel, bijna voor elke dag eentje :(

En ik hang nu ook eindelijk even achter mijn laptop. Heb nu alleen maar foto's van Facebook, die op de camera moeten er nog af. Ik hoop dat ik daar een van de komende dagen aan toe ga komen :)

Voor nu moeten jullie het hier even mee doen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113105962
Welkom rixtje! Wat n schatje! O+

Binkie 8-) :D

O+ marjolijntje

O+ net even op bed gelegen met S. Zo zielig.. Huilen,huilen,. Pff. Eventjes de borst bied wel troost maar ze heeft wel echt last van die stomme prikjes.
Heb dr zonet een zetpil gegeven, hoop dat het dr snel verlichting geeft.

Half 7 komt (8> Eindelijk thuis, hij neemt ook eten mee O+ erg fijn..
& gaan we bespreken wat we gaan doen, hij vind het ook niet tof dat het zo gaat
pi_113107356
Ah, wat heerlijk zo'n kleine baby O+ Fijn dat alles weer goed gaat met Faye :)

En wat is Cas alweer groot! Lekker ventje :)

En Zoe.. Sneu hoor, zo'n last van de prikjes.. Die van ons had van de eerste geen last, die sliep alleen veel. :* voor je kleine meid.
pi_113107469
Rixtje wat een moppie! O+

Marjolijntje aah wat een schatje is Faye! Wat heerlijk dat je het verschil zo goed kunt merken. Lekker genieten nu.

Hier is vanmiddag de cb mevrouw langs geweest. We mogen naar buiten! *O*
en we hoeven wat haar betreft niet meer de wekker te zetten voor de nachtvoedingen, maar mogen gewoon afwachten hoe laat ze komen.
Ik ben heel benieuwd! Dame was echt heel aardig, En de boodschap was eigenlijk dat we vooral ons gevoel moesten volgen en dat we ons niet te strak aan tijden en hoeveelheden van voedingen hoefden te houden.
Jeetje het klonk echt allemaal zo relaxt, dat ben ik echt niet gewent uit de tijd met de oudste!
Vond de bezoekjes aan het cb nooit fijn, het was allemaal zo bemoeierig, kreeg altijd het gevoel vreselijkt betutteld te worden.
Als dit bezoekje een voorbode is van hoe het hier gaat dan ben ik een gelukkig mens! :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:55:34 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113108466
'Welkom Rixtje! Leuke foto!

Marjolijntje, wat fijn dat je zoveel verschil merkt. En wat een mooi meisje O+

Fijn Bijtje. Lekker wandelen!

Hier ook nooit problemen met het cb eigenlijk. Heb eigenlijk altijd wel goed advies gekregen. 1x flink uitgelopen, dat was wel minder maar dat was een uitzondering.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:57:16 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113108537
Oh, Marjolijntje! Wat een lieffie O+ En dat Hema-kleedje O+ Heeft Anouk ook uuuuurrreeen in/op doorgebracht O+

Wat fijn dat het cb relaxed is Bijtje!

:* voor S. Prikjes zijn stom!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:59:59 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113108656
PE, beterschap

Zoe, balen dat ze last heeft van d'r prikjes.

Susie, hoe is het met Anouk gegaan vandaag?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:14:03 #27
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_113111702
Hallo wij zijn weer terug van vakantie :W

Welkom Geert en Rixtje, wat een lachebek zeg.

En in het vorig topic zag ik foto's van MeNicole voorbij komen O+

En BJ de kleine meid die al haast aan de wandel gaat ^O^ ;)

Cynthia O+ en hij heeft ook al door dat hij gefotografeerd word ;)

En Faye O+ wat een gelukszalend lachje als ze tegen papa aanligt.

Nou ik wist wel dat ze in Tunesie baby- en kindvriendelijk waren maar zo :D :o
Hij is 2 weken constant geknuffeld, opgetild en bezig gehouden. :{
Als je een restaurant binnen kwam of ergens wat ging drinken, hoppa van iedere ober kreeg hij een aanhaling of aandacht.
Zelfs als we bijvoorbeeld een brommer inhaalden, en Rayen zat dan bij iemand op schoot in de auto en men spotte hem, hoppa zwaaien naar hem. :W 8)7
Liep je op de markt dan moest je gewoon opletten dat niet iemand de buggy induikte om hem een kus te geven :?
Het was een ervaring op zich en ik heb geprobeerd om hem zoveel mogelijk te "beschermen". Klinkt raar maar was echt wel nodig want ze gingen zo met hem aan de haal (familie dan)

Nu we weer thuis zijn heb ik ineens een aandachtvrager terug. Hij moet echt weer leren om effe alleen te spelen :(
Als we hier buiten lopen roept hij nog steeds naar iedereen "ha-haa". Maar helaas voor hem hier reageren niet veel mensen ;)

Maar verder hadden we een leuke vakantie hoor :Y
Hier ligt die lekker op het strand te slapen

En hier lekker in de zee
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:23:59 #28
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_113112127
Ohw trouwens waarschijnlijk heeft Rayen waterpokken. De arts wist het niet zeker omdat er geen plekjes op zijn romp zaten en er geen blaasjes waren.
Hij dacht ook aan insectenbeten, maar dat lijkt me sterk. Vreemde arts hebben we blijkbaar.

Morgen moet hij eigenlijk nog wennen op het KDV want volgende week moet hij een hele week omdat ik gelukkig eindelijk langdurig werk heb via een uitzendbureau. (maar ik vind het verschrikkelijk om hem weg te brengen :'( )
Mag hij dan eigenlijk dan wel daar naartoe met waterpokken? (als dat het is)
Zonde het ventje, lijkt net of hij grote pukkels heeft.
Rayen 2½ jaar!
pi_113112612
Welkom Rixtje en nog gefeliciteerd

Bijtje, lekker wandelen. En een *O* voor relaxte cb medewerkers.

TJ elk kdv heeft wat kinderziektes betreft zo zijn eigen regels, dus ik zou het navragen. Erg leuke foto's trouwens!

Net terug van het kinder verjaardagspartijtje van de buren. Wat zijn kinderverjaardagen van lente/ zomerkindjes toch leuk. \lekker buiten zitten enzo. Ze deden ook een spelletje wat in het engels: Pass the present" ofzo heet. Geen idee wat de nederlandse naam is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinuviel op 19-06-2012 21:17:37 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:32:51 #30
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_113115807
Ziet er heerlijk uit TJ, top dat het zo fijn is geweest.

Danne mag met waterpokken naar het kdv maar zoals Nirak al schreef hebben we hem opgehaald omdat hij niet lekker in zn v zat. Maar dat hoefde niet.

Dit zal wel per kdv verschillen.
Trotse mamma :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:37:55 #31
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113116115
Hey TJ! Klinkt wel als een fijne vakantie! En wat zit je mannetje er heerlijk uit O+

Kyara; op het kdv zaten ze te twijfelen om te bellen... Hadden ze het maar gedaan, want dan had ik vandaag nog de ha kunnen bellen voor morgen :( We hebben nu weer een dramatisch huilende Anouk, met tussendoor heel hard wha wha wha (dat klinkt overigens wel grappig, maar volgens mij wil ze echt wat vertellen).
Morgenochtend om 8 uur hang ik dus al aan de telefoon bij de ha en ga er ook vanuit dat ik wel terecht kan op tijd... Arm ding.
Zou pcm wat helpen misschien?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:40:59 #32
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113116317
Susie, je kunt ook naar de huisartsenpost he! Als je zo de nacht niet in wil gaan, gewoon even bellen (ze kunnen je dan ook advies geven over pcm)

TJ, wat een leuke foto's! Hoe is de reis zelf gegaan? Heeft ie nog last van de hitte gehad?
pi_113116959
Ik zou sowieso pcm geven. Als mijn kind niet lekker in zijn vel zit ben ik daar nie moeilijk in. Als je echt denkt dat ze pijn heeft zou ik de HAP bellen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:51:24 #34
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113117074
Ze is nu wel weer rustig... Hap vind ik nog niet nodig, maar morgen zeker naar ha!
pi_113117413
Pcm verzacht misschien het algehele "blerk ik voel me kut" gevoel. Maarrrr onze jongen had een week of 4 geleden ook een moeilijke periode met heel veel huilen en dat grappige wha wha wha.. Wij dachten vanalles.. Ziek.. Tandjes.. Bleek gewoon een moeilijke periode. Ging van de ene op de andere dag weer over :)
Heeft Anouk nog signalen gegeven van pijn? Eet ze goed? Koorts?
Pcm kan niet zoveel kwaad denk ik. Baat het niet, schaad het niet.. Succes :*

Wij gaan nu ook slapen, want ontiegelijk moe (al meer dan een week hoestbuien, ook snachts... En mijn mevrouw hou ik daar ook mee wakker)

Die plaatjes TJ O+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:02:19 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113117860
Ze heeft vanavond dus niet goed gegeten, geen koorts, maar wel nog dat gegrijp naar d'r oortjes. Dikke tranen ook... Ze was rustig even, maar zojuist toch weer aan de haal, dus gelijk mijn kans gegrepen en pcm gegeven.
Het blijft gewoon zielig zo die kleintjes....

Maar goed, terug naar de mooie van TJ, stealing her thunder atm :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:03:11 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113117918
En beterschap Nirak! :* Sterkte Faithz ;)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:24:06 #38
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_113119496
Zonde zeg van die kleine Anouk. Vooral frustrerend voor jezelf vind ik altijd omdat je niet precies weet wat er is.
Ik hoop voor je dat het gauw voorbij of dat de pcm helpt. Ik heb pcm alleen tijdens prikjes gegeven, voor de rest is het nog niet nodig geweest maar ben daar ook vrij makkelijk in.

Enne thanks voor alle complimenten ;)

Kyara het was daar rond de 33 graden en hij heeft in ieder geval niet laten merken dat hij er veel last van had.
Ik heb wel erg opgepast met bijv. airco in de auto, niet te koud anders is het verschil te groot.
Ik was vooral bezorgd of hij last van zijn oren had bij het vliegen. Op de heenreis moest hij bij het opstijgen heel kort erg brullen maar dat kon ook van vermoeidheid zijn.
We vertrokken pas kwart over 11 's avonds.
Maar verder als hij bij het dalen huilde was het meer omdat ik zat te pushen dat hij maar moest drinken voor zijn oren, haha toen ik daarmee stopte was het over en zat hij de overige passagiers te entertainen.

Het enige lastige is dat hij nou al sinds 3 avonden rond half 10 wakker word en niet meer wil slapen.
Hij mist zijn animatie familie in Tunesie denk ik :P , maar ik zit er maar mooi mee. Normaal sliep hij altijd door :P
Maar misschien komt het omdat hij last van zijn tandjes heeft of van zijn vermoedelijke waterpokken :?
Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer in zijn ritme zit.
Rayen 2½ jaar!
pi_113120895
Susie, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar heeft ze een oorontsteking of is dat nog niet duidelijk.
Wat je kunt doen naast de pcm, is een neusspray. Gewoon de zoutoplossing voor baby's, maar dat maakt de holtes vrij, met kans op minder druk op de oortjes.
Toen Eva een lichte oorontsteking was, was dat alles wat we konden doen werd er gezegd, pcm en neusspray.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:28:35 #40
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_113123723
Wat een mooie fotos!!!

Moet er nog heel veel zien :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_113129520
[brakke stem] mogguh [/brakke stem]

pffff, en we zullen weten dat hij ziek is... Dat was me een nachtje zeg... Gerum... Hopen dat hij zich snel beter voelt :)

Susie, succes vandaag bij de HA :*
  woensdag 20 juni 2012 @ 07:14:42 #42
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113129595
Danic, het is nog niet vastgesteld, ik ga om 8 uur de ha bellen. Neusspray deden we al, gisteren pcm gegeven en dat heeft wel geholpen dat ze de nacht heeft doorgeslapen tot een uur of 5 en vervolgens zat ze om half 7 luid te babbelen in bed. Snot loopt er nog uit en de oortjes zijn ook al een paar keer gepakt. Maar verder is ze nu wel vrolijk! Maar ga evengoed langs ha.

Oh balen Nirak. :( :*
pi_113130502
Nou Susie, hopelijk krijg je bij de HA wat duidelijkheid. Niets zo irritant als oorgedoe -O-.
Nirak, beterschappies daar!

Hier lijkt meneertje z'n ritme foetsie. Tot twee dagen geleden sliep ie heerlijk 's morgens na z'n flesje maar tegenwoordig ligt ie lekker te kakelen en rond te kijken :D. Ook leuk en gezellig, maar zo lang kan zo'n ukje nog niet zonder slaap lijkt me.

En hij's al bijna 3 maanden :o. Hallé, wat gaat dat hard.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:09:54 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113130944
Nirak, beterschap! :*

Susie, succes bij de ha :*

Kuukske, af en toe wisselt zo''n ritme. Lekker in mee gaan. Die slaap haalt ie ergens anders wel weer in. En het gaat zeker hard!
pi_113131027
Susie, hopelijk kun je vlot bij de huisarts terecht!

Nirak, beterschap!

TJ, lastig, zo zonder entertainmentteam..
En waterpokken mocht wel op ons KDV, ze zijn toch al besmettelijk voordat je pokken ziet. Al heeft Chris 2 waterpokrondes overleefd daar, om net de week voor onze vakantie ze als enige te krijgen. Geen idee waarvandaan..

Kuuks, gaat hard he!
pi_113131234
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef Kyara het volgende:
Nirak, beterschap! :*

Susie, succes bij de ha :*

Kuukske, af en toe wisselt zo''n ritme. Lekker in mee gaan. Die slaap haalt ie ergens anders wel weer in. En het gaat zeker hard!
Oh jot, al ligt ie alweer te slapen as we speak.
Het gaat veel te hard, haha. Ik merk wel dat ie steeds meer eh.. mja. Reageert zegmaar. Nja hoef ik jullie niet uit te leggen natuurlijk. Dat is wel heel leuk O+.

Oeh, en hij heeft heel veel baat gehad bij de osteopaat. Hij kijkt nu meer vanzelf van links naar rechts. Slaapt ook meer op links enzo. Ben blij dat ik ben gegaan. Kan het dus ook aanraden :+.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:23:49 #47
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113131241
Oh TJ! Leuke foto's! O+

En beterschap voor de zieke kinders, zo sneu :{
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Hier lijkt meneertje z'n ritme foetsie. Tot twee dagen geleden sliep ie heerlijk 's morgens na z'n flesje maar tegenwoordig ligt ie lekker te kakelen en rond te kijken :D. Ook leuk en gezellig, maar zo lang kan zo'n ukje nog niet zonder slaap lijkt me. En hij's al bijna 3 maanden :o. Hallé, wat gaat dat hard.
Dat halen ze in de pubertijd wel weer in :P

Cristel is ook best vaak wakker hoor, en het is allemaal natuurlijk reuze interessant...er valt zovee te ontdekken!
Hoe is t trouwens met billie's hoofd? voorkeurshouding enzo?
pi_113131264
Ik heb net m'n post ge-edit :7.

De fysio heeft al zo'n dingetje om z'n bolletje gedaan om te meten. Maar die waardes waren keurig. Nu komt de fysio pas weer over twee weken langs :).
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:27:06 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_113131322
Knultje was gisteren 11 maanden, ik had er niet eens aan gedacht! Het wordt tijd om de verjaardagsuitnodigingen te gaan versturen! En we moeten ook op zoek naar een cadeau. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nu ook steeds denken aan deze periode vorig jaar, toen ik met enorme buik thuis zat. Wat is er met dit jaar gebeurd? Kon me toen niet voorstellen hoe het zou zijn, en nu zijn we allemaal al zo aan elkaar gewend. Vanmorgen weer een heerlijke ochtend gehad. Een heel gewone weekdag met creche en werken, maar o wat maakt dat blijde koppie je dag toch mooi. Ik ben helemaal gek op mijn jochie.
/einde emopost
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:30:06 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113131391
Aventura, 11 maanden alweer....het gaat zeker snel he. En de rest: O+
pi_113131530
Aventura O+.
Je knulletje is ook op zo'n mooie dag jarig! O-).
pi_113131749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Aventura het volgende:
Knultje was gisteren 11 maanden, ik had er niet eens aan gedacht! Het wordt tijd om de verjaardagsuitnodigingen te gaan versturen! En we moeten ook op zoek naar een cadeau. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nu ook steeds denken aan deze periode vorig jaar, toen ik met enorme buik thuis zat. Wat is er met dit jaar gebeurd? Kon me toen niet voorstellen hoe het zou zijn, en nu zijn we allemaal al zo aan elkaar gewend. Vanmorgen weer een heerlijke ochtend gehad. Een heel gewone weekdag met creche en werken, maar o wat maakt dat blijde koppie je dag toch mooi. Ik ben helemaal gek op mijn jochie.
/einde emopost
Ventje 11 maanden!

Cas is vandaag ook 11 maanden oud! Nog een maand, dan hebben we een dreumes! Time goes fast!
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:53:12 #53
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113132099
Cas ook al 11 maanden vandaag *G*
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:41 #54
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_113133033
Even wat anders wat eigenlijk niet in dit topic hoort. :@ Maar ik post haast nergens anders meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
pi_113133208
SPOILER
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:26:56 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113133315
TJ, fijn dat je wat gevonden hebt. En je kleintje wegbrengen is gewoon niet leuk en dat zal het denk ik ook nooit worden.

SPOILER
pi_113133796
Susie ik ben benieuwd wat de huisarts zegt!

Kuuks, ook nog gefeliciteerd dan hè! Leuke dag gehad?

TJ:
SPOILER
pi_113133889
Ik moet nog jarig worden ;). Ventje van Aventura deelt die dag met moi O-). Of ik met hem. Wat je wil :D.
pi_113134919
Even een snelle post
S had gister koorts & was super jengelig (zo is ze nooit)
Veel aan de borst & dit heel kort, tijdens het drinken huilde ze ook
(vond ik echt heel erg om te zien)

De hap gebeld en die hebben daar overleg gehad, ze vonden het raar (zacht uitgedrukt) dat baby's van 4/5weken de vaccinaties voor baby's van 2mnd krijgen. Maargoed er heerst kinkhoest dus doen ze dat uit voorzorg hier in de omgeving.

Als S te rustig werd moesten we gelijk komen, ze was gelukkig druk en huilerig (niet leuk maar is n beter teken) dus we hebben afgewacht. Haar veel drinken proberen te geven en de wekker gezet om bij dr te kijken.

Vannacht was de koorts weg maar dr temp stijgt nu weer. Ik hou t in de gaten dus.

Nu eindelijk even eten enz
pi_113135056
Niet leuk voor je meisje, Zoë. Ik vind het, ondanks het heersen van kinkhoest, wel raar dat zo'n jong baby'tje al vaccinaties moet :'( .
pi_113135424
Zoe :'( mag ze een zetpil of iets dergelijk? je arme schatje :*

Leuke vakantie foto's TJ!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113135489
Och tis sund Zoë.

Is dat vaccinatieprogramma niet landelijk hetzelfde dan? :@ Of komt dat nu door het heersen van kinkhoest? (wat ik trouwens ook vreemd vind, het is een keer bij EditieNL op tv geweest, en verder niet volgens mij? Ook niet toegelicht wáár het nou precies heerst qua regio's enzo).

Billie hoest zo af en toe een keertje. Kinkhoest is veel serieuzere business toch? Ik maak me om een kuchje af en toe nog niet echt zorgen.
pi_113135618
Als je kind kinkhoest heeft hoor je dat vaak wel. Zo'n hoest klinkt heel anders dan een gewone hoest.
Tis net als met weeen, als je het hebt weet je het :P ;)
pi_113136401
Mooie vakantiefoto's! En veel ziekige kindjes :* voor hen en hun mamma's.

Ik dacht ook dat vaccinatieprogramma overal hetzelfde was. Het heet 'rijksvaccinatieprogramma' nota bene!

TJ: wat al gezegd is, en vooral: fijn dat je werk hebt! Ik voel me vaak 'raar' dat ik absoluut geen moeite heb met mijn kinderen naar een kdv brengen. Heb ik ook nooit gehad.

Pietje heeft de hele nacht doorgeslapen *O* . Hij kwam gisteravond opeens weer voor een late avondvoeding (23 uur), en toen pas weer om 6.30 vanochtend. Wist niet wat me overkwam. Nou ja, we rekenen maar nergens op ;) .
pi_113137017
Ze krijgt zetpilletjes bitterend, die helpen wel tegen de koorts gelukkig :)

Geen idee kuukske, hoor er hier ook weinig over maar het schijnt volgens de arts en verpleegkundigen zo te zijn, bij het cb van m'n zus vaccineren ze ook met 4/5weken (andere stad)
pi_113137071
hum hier ook de eerste vaccinaties met 2 maanden!

Bleie lekker zeg dat ie door slaapt!!
pi_113137319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Bleie het volgende:
Ik voel me vaak 'raar' dat ik absoluut geen moeite heb met mijn kinderen naar een kdv brengen. Heb ik ook nooit gehad.

Hier ook totaal geen problemen met het brengen en halen van Cas! Ik merk dat hij daar erg op zijn plek is en zich goed vermaakt met de leidsters/kindjes. :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:16:50 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_113137573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet leuk voor je meisje, Zoë. Ik vind het, ondanks het heersen van kinkhoest, wel raar dat zo'n jong baby'tje al vaccinaties moet :'( .
Nou Zoë zonde voor zo'n klein prutsje.
heb je daar uiteindelijk niet zelf ook wat in te zeggen ook al is het het rijksvaccinatieprogramma.

Maar ja ik ben, nadat Rayen zo extreem een keer op die prikken heeft gereageerd toch een beetje anti om ze al zo vroeg te geven.
Ik ben niet ervoor om totaal geen prikken te geven maar in sommige landen gebeurd dit pas na 1 jaar volgens mij.

Net de thuiszorg gebeld, nou dat viel gelukkig mee. Er konden ook nog gelukswensen zelfs af voor mijn nieuwe baan ;)
Ik moest alleen nog een mail ter bevestiging sturen.
Het is wel saai productiewerk :{ , maar hej er moet geld binnenkomen.

Toen ik zwanger was dacht ik ook dat ik er geen enkel probleem mee zou hebben om hem weg te brengen. Nu is dat helaas anders. Hij moest ook huilen toen ik wegging, en ik bijna ook :@
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:17:35 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113137615
Ha geweest, geen oorontsteking gezien. Longetjes geluisterd, niet bijzonder, dus blijven sprayen en pcm geven. Dat wilde ik zojuist doen, maar Anouk was blijkbaar zo onder de indruk van alles (ben ook nog naar supermarkt geweest en ze heeft in het zitje van de boodschappenkar gezeten O+ ), dat ze tijdens de fles al in slaap sukkelde O+. Straks maar even doen dan.
Overigens was ze heel pittig bij de ha, liet alles toe... Scheelt ook dat het een leuke ha is ;) _O-

En inderdaad apart dat ze al eerder vaccineren in bepaalde regio's, maar dat zal dan wel he? Neem aan dat ze het wel weten!

En jeetje Aventura, ventje alweer 11 maanden en Cas ook al!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:31:21 #70
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113138157
Hmz, ik vind het wel raar hoor Zoe...inenten met 1 maand. Maar ja, je kunt er kort of lang over praten, 't is toch al gebeurd :{ Wel zielig dat ze dr eigen niet lekker voelt..

Nou Susie, fijn dat er geen ooronsteking is! Hopenlijk gaat het snel weer wat beter met dr...

Ik bedacht me net...Cristel heeft nu al een paar dagen dat ze 4 flessen leegdrinkt (soms 5)...Is dat normaal? Dan drinkt ze tussen de 170 en 200 ml per keer. (vanochtend 8.30, en dan zometeen fles nr 2, dan nog een keer rond 4 uur en 7/8 uur vanavond..)
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:42:08 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113138609
Hoezo zou het niet normaal zijn PE? Als ze maar niet over 5 van 200 ml heen gaat toch? Mooi ritme zo ook lijkt mij.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:43:48 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113138679
Oh en ik dacht dat ze moe zou zijn, maar mevrouw ligt alweer te babbelen in dr bed.... :D
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:44:00 #73
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_113138690
Je mag inderdaad zelf besluiten dat je de prikken later wilt. Ik wilde ze een maand uitstellen dus beginnen bij 3 maanden. Was geen probleem, hoewel ze er niet happig op waren.

Zoe beterschap voor je meisje en jij ook susie, fijn dat het geen oorontsteking is!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:44:58 #74
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113138739
Ja nou, gewoon....vind het zo vroeg al :P 4 flessen.... Opzich komt het wel goed uit als we over een tijdje met fruit gaan beginnen....(rustig aan...Ik heb trouwens al wel een flinke voorraad potjes aangelegd :X )

Klavertje 4, Cristel heeft pas met 3 maanden haar 1e prikken gehad. Hier doen ze dat niet eerder.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:46:44 #75
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_113138814
Ja M uiteindelijk dus ook. Voelde me daar veel beter bij!
pi_113138887
Bedenk wel dat je kleintje nu het kwetsbaarst is dus hoe sneller beschermt hoe beter is mijn mening. Pas na een jaar enten en dan nog een keer of drie nodig hebben voordat de bescherming volledig is. Dan heb je dus een hele lange periode waarin je kind risico loopt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113139431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je kind kinkhoest heeft hoor je dat vaak wel. Zo'n hoest klinkt heel anders dan een gewone hoest.
Tis net als met weeen, als je het hebt weet je het :P ;)
Toen ik een jaar of 6 was heb ik kinkhoest gehad, samen met mijn moeder, maar nijn moeder herkende het niet hoor. Zaten bij de huisarts, die hoorde ons hoesten en toen herkende hij het gelukkig wel.
*poef* nu is het weg
pi_113140886
Bleie fijn dat doorslapen.

TJ wat goed van je baan.

Zoë, ik weet niet of kinkhoest daar ook bij hoort, maar sommige vaccinaties zijn in feite onschadelijk gemaakt maar leven nog. Daardoor kan het lichaam volgens mij ook reageren als bij de echte ziekte, maar wel wat minder heftig. De koorts zou misschien daarvan ook een teken kunnen zijn. Blijft natuurlijk dan nog zielig! Kinkhoest lijkt me echt erg, heb erover gelezen, dat de ademhaling kan stoppen, brrr ;(
Weet een van jullie of je dan al na de eerste vaccinatie beschermt bent tegen kinkhoest?

Hier verder op zich niets nieuws. Drinken gaat vandaag een beetje raar, hij is erg slaperig en lijkt niet lang te drinken. Echter tussen de vorige voedingen liet hij zo'n 4 uur of klein beetje langer, dus dan heeft hij blijkbaar toch genoeg gekregen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113141831
TJ
Ja je hebt er wel wat in te zeggen bij onze cb. We gaan nu ook niet meer 2prikken tegelijk laten zetten.

Fijn dat de thuiszorg goed reageerde!

DML
Ja daarom hebben we de prikjes wel laten geven, maar 2 is misschien net iets teveel (+aanstippen van t naveltje, zat nog een stukje navelstreng :( )

Fijn Susie dat het een oorontsteking is!

Dankjewel klavertje

Tnuviel
:( ja das wel eng.. Brr :(
Nee dat weet ik zo niet

Als hij dorst heeft zal hij wel vaker komen :Y en als hij goed plast is het ok toch?
pi_113142273
Hier prikken ze met de 2e afspraak. Dat is meestal rond de 8-10 weken.

Susie, fijn dat het geen oorontsteking is, maar hopelijk nemen de klachten nu ook af!

PE, het is wel snel, maar als ze het zelf zo duidelijk aangeeft..

Tinu, goed in de gaten houden he..

Hier net anderhalf uur bezig geweest om Daan in bed te krijgen. Normaal is hij na 10 minuten brullen wel in slaap. Maar nu niet, en ook echt hard brullen. Uiteindelijk samen op het grote bed, en na nog meer brullen is hij toch in slaap gevallen. Eten wilde hij niet en de luier was net schoon. Toen ik me bedacht dat hij over 10 minuten een zetpil zou krijgen (voor evt tandjes), sliep hij na 5 minuten..

En denk ik toch nog even aan de moeders waar hun kindjes elke dag zo spoken.. Ik zou gek worden.. :*

[ Bericht 12% gewijzigd door Deepfreeze op 20-06-2012 14:39:14 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:44:27 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113143394
Hier ook bij de 2e afspraak. Inderdaad vreemd dat het per regio verschillend is inderdaad. Hoop dat S snel weer opknapt Zoe! :*

Krijgt Daan al tandjes DF?

Even een vraagje over het invriezen van groente voor bijvoeding. Ik las ergens dat je dat in ijsklontjes bakjes kon invriezen (per portie). Dit lijkt me wel handig. Maar die bakjes zijn aan de bovenkant open. Is dat wel handig? Of kan ik dan beter de ijsklontjeszakjes gebruiken?
pi_113143624
Daan heeft al een poosje een richeltje in zijn onderkaak. Het wordt steeds duidelijker, maar nog steeds niks door..

Voor de wortels heb ik nu staafvormige ijsblok-vormpjes (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60146194/) gebruikt. En dan even vershoudfolie erover. De dag erna kun je ze gewoon in een bakje of diepvrieszakje doen. Die staafjes kun je breken. Dus Daan (die toch weigert) krijg nu 1/3e van zo'n staafje.
Bij Chris hebben we het maar heel even gedaan, omdat hij al heel snel een handvol blokjes at.
pi_113143963
Kyara. mijn moeder deed het inderdaad met de staamixer en dan in ijsklontzakjes. lijkt mij vrij proppen maar ga het toch maar proberen straks,. het ligt toch afgesloten en je hebt altijd gelijke porties. ook is het zo makkelijk verschillende smaken te mengen wanneer je deze appart invriest. en je loopt niet met van die ijsblokbakjes waar al van alles uitgelopen is voor je bij de vriezer bent de zakjes kun je dichtmaken.

maja misschien vind ik het straks ook niet fijn en ga ik het ook in ijshoudertjes op ijsklontbankjes doen;) ik zou het gewoon even allebei proberen en doen dan zie je vanzelf wat jij het fijnste vind.

zou iniedegeval wel de ijsklontbakjes afdekken met folie.

Had ook ergens gelezen dat je fruithapjes ook in kan vriezen? maar met banaan en appel lijkt me dat niet zo lekker dat kleurt toch helemaal bruin?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_113144080
Voor het invriezen van babyvoedsel:
van Beaba. Superhandig :Y
pi_113144106
Ik had bij Mikael toen kleine bakjes van de hema geloof ik. Was een stapel van 5 bakjes. Had er 5 voor groente en 5 voor fruit. Nu vries ik niks meer in, hij eet gewoon tegelijk met ons en als we iets eten wat hij niet mag maak ik aardappelpuree met groente erbij voor hem!
pi_113144201
Sam, fruithapjes gewoon zo snel mogelijk invriezen, dan verkleurt het niet. Alleen banaan wil nog wel eens wat bruinig worden, maar het heeft voor de voedingsstoffen en de smaak verder geen consequenties.
pi_113144285
Maar waarom zou je banaan eigenlijk invriezen. Is sneller om de vers te doen dan helemaal te laten ontdooien enzo.
pi_113144355
Fijn! ik wilde eind deze maand al gaan kijken voor bakjes ofzo of ijsklontzakjes om het in te vriezen aangezien het 3 maanden bewaard kan blijven kan ik dan nu het fruit van amber wat overblijft pureren en invriezen. die eet nooit een hele appel of een hele bannen etc op. ze wil altijd van alles en eet het maar half op :P Waar kan je die bakjes kopen die jij net had gepost heb al op de site van baby dump gekeken bij dat merk maar daar zie ik hem nergens tussen staan.

Ik ben van plan het in te vriezen omdat ik straks school en stage heb is voor mij dan makkelijker om het in grote porties te maken en smorges een bakje uit de vriezer te pakken of een paar klontjes in een bakje te doen en die mee te geven naar het kdv tegen de tijd dat ze het dan krijgt is het ondooit.
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:10:23 #89
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113144567
Hier gebruik ik ook ijsklontjesbakjes samen met wat folie. Gaat kei goed! Draakje heeft inmiddels 6 blokjes op het menu, das ongeveer 120gram! Ze laat nu daarom nu ook al een voeding vallen, die word nu gekolfd om de vriezervoorraad op peil te krijgen.

Verder heb ik eigenlijk ook niks te melden... Alles gaat nog steeds hezelfde hier dus daar kunnen we lang of breed over praten; slapen is gewoon niet haar favoriete hobby.
pi_113144740
NTS balen dat ze niet goed slaapt. hopelijk word het nog een keertje beter.

Hier is ze ook nog steeds enorm onrustig lang huilen na de fles en spuugt ook ineens weer meer terwijl we niks verranderd hebben. maandag mag ze naar het zkh voor opnieuw de neussonde in te brengen voor de ph meting. hopelijk gaat het nu goed.

beetje offtopic
SPOILER
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:23:15 #91
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113145096
Bedankt voor de tips. Die bakjes met dekseltjes lijkt me wel fijn. Ga wel even kijken bij de hema en anders op zoek naar Beaba. Wil ook alvast een beetje in het voren koken. Over 3 weekjes gaan we ook beginnen.

NTS, eet draakje nu al zoveel? :o Wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeding dan?

Sam, bij ons op het kdv krijgen ze gewoon fruit (gepureerd voor de mini's). Hoef ik dus niet mee te geven.
SPOILER
pi_113145190
Bakjes voor groente en fruit invriezen.. echt. Als ik jullie niet had :P. * Kuukske maakt aantekeningen op to-buy-lijst.

Ennuh, wat Kyara zegt Sam. Ik zou ook nog effe wachten.
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:28:13 #93
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113145325
ze hadden die staafjesvorm invriesbakjes ook bij de kruidvat? 2 euro geloof ik.
Misschien dat ik mezelf er ook ooit nog eens toe zet om zelluf babyvoeding (groente/fruit) in te vriezen.... Maar over een tijdje eerst maar eens de voorraad potjes die er staat opmaken :X
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:31:42 #94
348178 NotTheSame
pi_113145473
Kyara, we zijn deze week pas echt begonnen, maar vanaf 5,5maand hebben we haar wel vanalles laten proeven. Zeg maar, na m'n boterham-met-banaan incidentje dat mevrouw even een schijf banaan naar binnen schrokte ;).
Het is gewoon echt een Rupsje Nooitgenoeg :D!
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:32:56 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113145524
Wow, netjes hoor! O+
pi_113145542
Ik zit effe te neuzen, maar zo'n babycook. Wie heeft zo'n ding, werkt het handig? Is het wat? Ik ben bijna jarig dus ik moet nog een kado verzinnen :+.
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:36:01 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113145643
KD, heeft die volgens mij. Ik ga het eerst proberen met gewoon koken en dan de staafmixer er op. En af en toe iets uit het vuistje.
pi_113145750
Oja, ik heb ook nog een ongebruikte staafmixer :D. Laat ik die eerst maar gebruiken.
Maar tof ding wel. Bietje duur, dat wel. Hm.
pi_113145891
Hier heeft de staafmixer prima zijn werk gedaan :) Nu prakken we het gewoon of eet hij zelf uit het vuistje :Y) Voor morgen maar eens iets lekkers verzinnen :+
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:41:41 #100
348178 NotTheSame
pi_113145905
Hier ook gewoon koken en in de blender. Ik wilde ook een babycook maar met het oog op de toekomst (in ons hopelijk z.s.m. nieuwe huis mot een nieuwe keuken en ik heb ff een stoomoven geëist aan manlief) heb ik em niet gekocht, aangezien de babycook dan overbodig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')