Waarom stemmen op lastenverzwarende Kunduz-partijen als je ook op lastenverzwarende Bruin-I en Kunduzpartners kan stemmenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leg mij eens iets uit?
Er is slechts 1 goede indicator wat een partij de komende jaren gaat doen: hetgeen de partij de afgelopen jaren heeft gedaan. Waarom zou je vertrouwen in loze reclamepraatjes die de partij de vorige keer ook hield en niet waarmaakte?
Ergo, de VVD verdient momenteel niet de stem van mensen die liberaal willen stemmen. Dan kan je beter op D66 of Groenrechts stemmen.
Vrijheid in je naam hebben staan terwijl je een partij van verbodsfetisjisten bent.quote:
Hee ben jij er ook weer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Arolsen het volgende:
De economie kan wel wat VVD gebruiken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Vrijheid in je naam hebben staan terwijl je een partij van verbodsfetisjisten bent.
Sarcasme is je vreemd he.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Arolsen, het grafiekje wat jij plaatst wijst juist eerder op het tegendeel.
Dankzij rare partijen die mensen bang proberen te maken van de bezuinigingen. Lekker angst zaaien, want dat scoort goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Arolsen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zonder intonatie en context wel ja!quote:Sarcasme is je vreemd he.
Te gemakkelijk. De VVD heeft er geheel vrijwillig voor gekozen om samen te werken met de PVV, er waren ook andere opties die onterecht al erg snel door de VVD werden afgewezen. Het is dus volledig de schuld van de VVD dat er niet hervormd werd.quote:De VVD is ook te verwijten dat ze te weinig hebben gevormd, maar dat is voornamelijk de schuld van PVV. De samenwerking was dan ook een domme zet.
Had Job Cohen toentertijd niet gezegd dat "rechts het zelf eerst maar lekker moest uitzoeken"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zonder intonatie en context wel ja!
Het viel niet uit zijn reactie op te maken dat hij sarcastisch was. Ik heb veel te weinig reacties van hem gelezen om een indruk te hebben van zijn politieke opvattingen.
[..]
Te gemakkelijk. De VVD heeft er geheel vrijwillig voor gekozen om samen te werken met de PVV, er waren ook andere opties die onterecht al erg snel door de VVD werden afgewezen. Het is dus volledig de schuld van de VVD dat er niet hervormd werd.
Je bedoeld op het moment dat de Rutte zijn voorkeur uitsprak voor een samenwerking met de PVV?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had Job Cohen toentertijd niet gezegd dat "rechts het zelf eerst maar lekker moest uitzoeken"?
Als jij een partij zou opzetten, zou ik VVD noch D66 stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Misschien dat ik ditmaal VVD stem. Ligt een beetje aan het verkiezingsprogramma wat ze gaan uitbrengen.
Jammer dat er niet bij staat hoe in die jaren de economische conjunctuur wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Arolsen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Friek, je doet me schrikken. Ik snap het nog dat sommigen liberale principes hebben maar hoe kan je nu een stem op de VVD overwegen als je twee jaar geleden ("ditmaal") niet op de VVD stemde?quote:Misschien dat ik ditmaal VVD stem. Ligt een beetje aan het verkiezingsprogramma wat ze gaan uitbrengen.
Het lijkt me verstandig om geen partijen uit te sluiten. Hij zegt ook alleen dat hij VVD zou stemmen als het verkiezingsprogramma hem bevalt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Friek, je doet me schrikken. Ik snap het nog dat sommigen liberale principes hebben maar hoe kan je nu een stem op de VVD overwegen als je twee jaar geleden ("ditmaal") niet op de VVD stemde?
Wat boeit zo'n programma als je weet dat een VVD graag alle punten laat vallen om weer met de pvv aan de slag te kunnen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig om geen partijen uit te sluiten. Hij zegt ook alleen dat hij VVD zou stemmen als het verkiezingsprogramma hem bevalt.
Ach, dat geldt natuurlijk voor alle partijen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat boeit zo'n programma als je weet dat een VVD graag alle punten laat vallen om weer met de pvv aan de slag te kunnen?
Ze willen niet allemaal met de PVV hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dat geldt natuurlijk voor alle partijen.
Inderdaad, als splinterpartij is het wat makkelijker roepen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze willen niet allemaal met de PVV hoor.
Er zijn ook grote partijen die dat niet zo zien zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, als splinterpartij is het wat makkelijker roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |