Ik wil haar nu op mijn bureaustoelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natalia Siwiec
En dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil haar nu op mijn bureaustoelgvd wat een geil wijf.
Ga ik dat stangetje op en neer doen waardoor die bureaustoel in hoogte versteld word.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil haar nu op mijn bureaustoelgvd wat een geil wijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga ik dat stangetje op en neer doen waardoor die bureaustoel in hoogte versteld word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Welkom op FOK!
hoeso?quote:
moeder was niet thuis..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jan kwam thuis om een boterham te vragen
quote:
Ja, Jan was een sleutelkind met muizen in huis..quote:
Noem me homo, maar ik vind dat echt niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natalia Siwiec
Omdat je erom vraagt zal ik je geen homo noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem me homo, maar ik vind dat echt niks.
Hoezo moet je gelijk homo zijn als je mening afwijkt ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noem me homo, maar ik vind dat echt niks.
Die heeft mega veel penis in haar gehad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natalia Siwiec
Maakt niet uit toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heeft mega veel penis in haar gehad.
Dus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heeft mega veel penis in haar gehad.
Omdat dat altijd zo gaat op FOK!.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo moet je gelijk homo zijn als je mening afwijkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |