hapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot op.![]()
Ik ben heel niet onzeker. Waarom zou ik anders naar een meet met 30 gekke wijven gaan. Niet omdat ik me zo heel onzeker voel.
Ik krijg je nog wel.quote:
PTA GCquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
TT
Waar de hell vraag ik hier op Fok wat de leukste (outdoor)kartbaan van NL is? In welk subforum bedoel ik dus.
PTA?
Sport>autosport?
Ja maar wij zijn veel te lief voor fokquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer een punt te maken
Als een vrouw in een babe-discussie soortgelijke opmerkingen maakt als jij nu doet, zouden al die mannen meteen beginnen te gillen "JE BENT ZELF EEN LELIJKE DIKKE ONZEKERE ZEUG"
Jij krijgt tenminste nog een kans van ons
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, maar dat is als je ze al kent, Dat is heel anders! Als je ze niet kent, en je moet kiezen tussen identieke meisjes waarbij het enige verschil de kleding is, wat doe je dan?
zou het? Of zijn we te lief voor fiets?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn veel te lief voor fok
dat is ook een beetje de kern van de discussie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.
Geen idee; zal ik pas zien de 30stequote:
Toch vermoed ik dat je eerst naar de beter verpakte variant kijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.
Als je een identieke tweeling voor je hebt staan... Wie zou je dan kiezen. Interessante vraag toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer een punt te maken
Als een vrouw in een babe-discussie soortgelijke opmerkingen maakt als jij nu doet, zouden al die mannen meteen beginnen te gillen "JE BENT ZELF EEN LELIJKE DIKKE ONZEKERE ZEUG"
Jij krijgt tenminste nog een kans van ons
Ja maar dan zien ze er exact hetzelfde uit, dus dan kies je de grappigstequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je een identieke tweeling voor je hebt staan... Wie zou je dan kiezen. Interessante vraag toch?
Precies, wat maakt een man of vrouw nou aantrekkelijk. Dat is makkelijk te benoemen natuurlijk. Maar is een man met dezelfde eigenschappen altijd even aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is ook een beetje de kern van de discussie natuurlijk
typevoorkeur is niet echt logisch te verklaren meestal
De bovenste!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kies maar Fiets!
Dees:
[ afbeelding ]
of dees?
[ afbeelding ]
Hangt er ook vanaf wat je zoekt en waarvoor. Relatiemateriaal is niet hetzelfde als ONS-materiaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, wat maakt een man of vrouw nou aantrekkelijk. Dat is makkelijk te benoemen natuurlijk. Maar is een man met dezelfde eigenschappen altijd even aantrekkelijk...
Duss... voorkomen is belangrijk !quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan zien ze er exact hetzelfde uit, dus dan kies je de grappigste
Maar de bovenste versie is ook een stuk jonger. Dit zou kunnen betekenen dat fiets een beetje pedo isquote:
klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat je zoekt en waarvoor. Relatiemateriaal is niet hetzelfde als ONS-materiaal.
Het ging om kleding. Niet om ander haar en zulks.quote:
Ja maar metalheads hebben toch altijd lang haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het ging om kleding. Niet om ander haar en zulks.
En ik val niet op kort haar.
Gewenning.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom verwacht ik dat een andere SC net zo snel gaat als deze?
Dus dan zou je niet op een metalhead met kort haar vallen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar metalheads hebben toch altijd lang haar.![]()
Het ging erom of haarlengte wel of niet meetelt voor uiterlijk. Antwoord is overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus dan zou je niet op een metalhead met kort haar vallen?
klopt, die zijn stukken minder aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus dan zou je niet op een metalhead met kort haar vallen?
We hadden het daarnet ook over metalhead met kort haarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Metalhead zijn is meer dan kleding?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo jammer altijd als ze het afknippen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, die zijn stukken minder aantrekkelijk
Mental image.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik jou een slayershirt aantrek ben je ookm nog geen metalhead
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo jammer altijd als ze het afknippen.
dus een metalhead moet lang haar hebben om een metalhead te zijn. Wanneer hij dat niet heeft is hij niet leuk. Dan val je toch op mensen met lang haar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging erom of haarlengte wel of niet meetelt voor uiterlijk. Antwoord is overduidelijk ja.
nee, een metalhead met kort haar blijft een metalheadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus een metalhead moet lang haar hebben om een metalhead te zijn. Wanneer hij dat niet heeft is hij niet leuk. Dan val je toch op mensen met lang haar?
nee, dat staat er niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus een metalhead moet lang haar hebben om een metalhead te zijn. Wanneer hij dat niet heeft is hij niet leuk. Dan val je toch op mensen met lang haar?
je leest verkeerd...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bb met lang haar, ik moet huilen bij de gedachtequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Meh ik vind maar zelden mannen met langer haar mooiEr zijn er een paar die het echt staan (zoals de pic); maar mijn vriend man (
) met lang haar zou ik toch ook echt lelijk vinden..
Nee. Uiterlijk is meer dan kleding, haar of whatever. Echter helpt het wel mee aan uitstraling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest lolleren om mijn MIquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb met lang haar, ik moet huilen bij de gedachte
Maar dat zei je niet toen ik vroeg wat er nou zo antrekkelijk was aan zoeen gozer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Metalhead zijn is meer dan kleding?
Ik dacht dat we daar al wel over uit waren
Het idee dat neucken met vuige metal op de achtergrond een optie is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat zei je niet toen ik vroeg wat er nou zo antrekkelijk was aan zoeen gozer.
Maar is dan wel minder aantrekkelijk dan eentje met lang haar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, een metalhead met kort haar blijft een metalhead
soms, zoals al gezegd zijn sommige mannen gewoon niet gemaakt voor lang haar en sommigen niet voor kortquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar is dan wel minder aantrekkelijk dan eentje met lang haar?
Bij deze pic denk ik dat het niet uitmaakt... Hij ziet er al erg yummy uit en ik hou ook meer van mannen met kort haar.. Denk dat het hem beide super zou staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar is dan wel minder aantrekkelijk dan eentje met lang haar?
Okee, laat ik het zo zeggen. De meeste metalheads:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat zei je niet toen ik vroeg wat er nou zo antrekkelijk was aan zoeen gozer.
en zijn eigenlijk altijd uber lief met een peperkoeken hartjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, laat ik het zo zeggen. De meeste metalheads:
- zijn niet van die mieperds maar wat ruigere mannen
- houden van feesten ende bier
- houden van vrouwen met een lomp randje
- hebben zelf nogal lompe humor
- houden van horrorfilms en alles
- En vaak hebben ze lang haar, which is nice
Nee, klopt. Soms zie je mensen en dan denk je: Is je kapper dood?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
soms, zoals al gezegd zijn sommige mannen gewoon niet gemaakt voor lang haar en sommigen niet voor kort
lang heeft wel de voorkeur
dus lang haar zou een dealbreaker kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, laat ik het zo zeggen. De meeste metalheads:
- zijn niet van die mieperds maar wat ruigere mannen
- houden van feesten ende bier
- houden van vrouwen met een lomp randje
- hebben zelf nogal lompe humor
- houden van horrorfilms en alles
- En vaak hebben ze lang haar, which is nice
dus eigenlijk doet het uiterlijk er niet zo toe( als je eenmaal bent gevallen voor iemand)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef Loqi het volgende:
maarja, mijn vriend heeft tegenwoordig geen lang haar meer en draagt nu altijd een pak ipv (band)shirts
maar toch is en blijft hij een metalhead... (en geil)
nou, zoals ik al zei straks: mannen in pakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus eigenlijk doet het uiterlijk er niet zo toe( als je eenmaal bent gevallen voor iemand)
ja dat welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
eigenlijk is dat weer een hele andere stelling.
Nee, precies.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
nou, zoals ik al zei straks: mannen in pak![]()
![]()
![]()
en zijn metaluitstraling is er nog![]()
![]()
![]()
maar nee, als je echt van iemand houdt denk ik dat je het heel bont moet maken om uiterlijk een dealbreaker te laten worden
Ik zou niet amused zijn als hij 50 kilo aan zou komen ofzo, maar ik zou t er niet om uitmaken
hoeveel mag je vriend of vriendin veranderen voordat je het uitmaakt.quote:
50 kilo was ook maar een voorbeeld hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, precies.![]()
als iemand 50 kilo aankomt is er wel meer mis dan alleen dat.
i know, als je heel erg veel aankomt moet je ook wel een andere levensstijl hebben gekregen en de zulks.quote:
nee, die tieten en natte kruipruimte van jou zijn leuk voor bij de koffie bedoel je?quote:
ik schrijf een boek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:06 schreef Loqi het volgende:
mheheh wel een beetje, maar als fiets zo de mysteries van het leven beter kan behappen..
Nee,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
met als conclusie: Metalheads zijn gewoon geil
Neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee,
Waarom je maar beter toch lang haar kunt hebben.
?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, die tieten en natte kruipruimte van jou zijn leuk voor bij de koffie bedoel je?
het gaat hier normaal alleen over tieten.quote:
Niet over de mijne danwel mijn grot?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het gaat hier normaal alleen over tieten.
die zijn vast wel eens voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet over de mijne danwel mijn grot?
dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is dit ook een wijvenSC, fiets
Ja geniaalquote:
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Mss het volgende:
Hier vallen echt al minutenlang verschillende klodders naar beneden, geen idee wat het is maar ik durf niet meer naar buiten
huttenkase smaakt niet echt ergens naar toch? vast welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
Zou avocado met huttenkase smaken? Op een boterham dus?
Vuilnisbak zonder deksel, nog handiger.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
le fu, ik struikel net vreselijk en neem in m'n vlucht de vuilnisbakdeksel mee, die nu dus compleet kapot is
en geen geld hebben voor een nieuwe vuilnisbak
mja, open, dus dat gaat natuurlijk meurenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vuilnisbak zonder deksel, nog handiger.
Gewoon vaker nieuwe zak erin doen zodat het niet stinkt? Of ergens anders neerzetten? Ik weet niet hoe jouw huis is ingedeeld
Afval scheiden? GFT-afval tijdens de dag opsparen en aan het einde van de dag in de container gooien? En de rest dan wel in de gewone bak, eventueel met even omspoelen van verpakkingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, open, dus dat gaat natuurlijk meuren
hmm
derpenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat de fuck zijn jullie aan het doen hier
wij wonen in de binnenstad dus hebben geen containerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afval scheiden? GFT-afval tijdens de dag opsparen en aan het einde van de dag in de container gooien? En de rest dan wel in de gewone bak, eventueel met even omspoelen van verpakkingen.
En wat Spees zegt, anders vaker een nieuwe zak erin doen.
Wij hebben hier ook een open, nou hebben wij wel veel afval dus gaat er sowieso vaak een nieuwe zak in, maar dat stinkt niet.
Ook geen gezamenlijke buiten het gebouw ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij wonen in de binnenstad dus hebben geen container
nee, wel stinkvuilniszakken die we in de tuin moeten bewaren omdat het nog geen ophaaldag isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook geen gezamenlijke buiten het gebouw ofzo?
ah goeienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Vuilnisbak buiten zetten met plank er op.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, wel stinkvuilniszakken die we in de tuin moeten bewaren omdat het nog geen ophaaldag is![]()
Binnenstedelijk vuilnisbeleid is vies.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij wonen in de binnenstad dus hebben geen container
hier helemaal met die kutmeeuwen. die trekken al die zakken open, en dan ligt al die teringzooi door die hele straat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binnenstedelijk vuilnisbeleid is vies.
D'awwwww dat kindje kijkt er wel beteuterd bijquote:
Dat hebben m'n ouders ook als er weer mensen te lam zijn om hun zakken in de container te zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier helemaal met die kutmeeuwen. die trekken al die zakken open, en dan ligt al die teringzooi door die hele straat.
zoiets:
[ afbeelding ]
Meeuwen, check.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier helemaal met die kutmeeuwen. die trekken al die zakken open, en dan ligt al die teringzooi door die hele straat.
zoiets:
[ afbeelding ]
nee, hier moeten ze echt op de hoek van de straat, de hele binnenstad heeft dat helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben m'n ouders ook als er weer mensen te lam zijn om hun zakken in de container te zetten.
Hebben jullie geen ondergrondse containers? Die zijn vet hendig
Ik zie ze de binnenstad bij jullie ook niet echt openbreken voor ondergrondse containers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, hier moeten ze echt op de hoek van de straat, de hele binnenstad heeft dat helaas.
nee he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie ze de binnenstad bij jullie ook niet echt openbreken voor ondergrondse containers.
leidonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welke binnenstad is dat ook alweer?
Leidonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welke binnenstad is dat ook alweer?
Hey, dan heb jij wel een OP=OP!quote:
op=opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hey, dan heb jij wel een OP=OP!
Mijn nichtje studeert daar nu, dus toen ik dat zag bleef dat meteen hangen, mwehe.
mja, ik heb echt heeeeeeeeel weinig geld (ik kan niet eens een nieuwe vuilnisbak kopenquote:
ohzo, ik snappemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik heb echt heeeeeeeeel weinig geld (ik kan niet eens een nieuwe vuilnisbak kopen) dus dan moet ik echt even kijken of dat gaat lukken, heen en weer naar eindhoven kost aardig wat benzine
voor mij nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohzo, ik snappemen zo'n treinkaart van de blokker/hema/whatevers? of is dat ook niet te doen?
oke, kan toch? niet voor schamen mopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor mij nietmaar dat is meer om persoonlijke redenen
auto of niet
Word je daar ook zo agressief van?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
voor mij nietmaar dat is meer om persoonlijke redenen
auto of niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mir ik heb in principe nog een plek in de auto over. De benzine gedeeld door 4 kost niet zoveel. Alleen ben ik even aan het denken hoe we het met de afstand leiden-delft doen, aangezien ik ook al dico en fiets in Rdam ga ophalen. Moet even kijken hoeveel tijd me dat gaat kosten als ik jou ook ga halen
(eigenlijk wordt ik er soberso niet zo blij van om naar het centrum van Leiden te rijden)
paniekstoornisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Word je daar ook zo agressief van?
Of is het meer lichamelijk bij jou wat lastig is met ov?
Er zitten wel twee kavia's in de auto he?quote:
misschien wil Mirjams meneer anders Mir afdroppen in Delluft?quote:
ZOMG ZOMG ZOMG ZOMGquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten wel twee kavia's in de auto he?![]()
En Fiets![]()
![]()
En Dico![]()
![]()
![]()
..
..
EN IK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou wel heel handig zijn eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
misschien wil Mirjams meneer anders Mir afdroppen in Delluft?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Mss het volgende:
FUUUUUUUUUUU IK WILDE ER ZOEEN ZAPPEN EN HIJ VLUCHTTE EN NU KAN IK HEM NIET MEER ZIEN
Dan moet je je ninjamove doen en zo z'n hoofd eraf schoppen!quote:
Goeden tip! Maar hij laat zich niet zien!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je je ninjamove doen en zo z'n hoofd eraf schoppen!
Ja het moet wel leuk blijven voor jezelf ook natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel heel handig zijn eigenlijk...
Want ik ben net een beetje aan het kijken, de rit naar Eindhoven is pakweg 1,5 uur... Naar Leiden komt daar nog een half uur bij, die ik zelf ook nog terug moet rijden.
Daarin is nog niet meegenomen dat de wegen in Leiden zelf waarschijnlijk vast staan.
Het is voor mij bij elkaar dus 2 uur extra rijden en dat vind ik best wel veel bovenop die 3 uur die er sowieso staan..
vinnik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het moet wel leuk blijven voor jezelf ook natuurlijk
hij is herrezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef Mss het volgende:
En het lichaam van de vorige die ik doodvermoord had is ook weg!
Zombie-mugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef Mss het volgende:
En het lichaam van de vorige die ik doodvermoord had is ook weg!
En nu zit bb in mn hoofdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALL YOU PEOPLE CANT YOU SEE CANT YOU SEEEEEEEEEEE
Seriouslyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
MY EYYYYESSSS MY EYES...... kind heeft op de pot gepoept; dus dan moet je daar een foto van maken en op fb zetten![]()
Whyyyyyyy
Jij hebt rare vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
MY EYYYYESSSS MY EYES...... kind heeft op de pot gepoept; dus dan moet je daar een foto van maken en op fb zetten![]()
Whyyyyyyy
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
Whyyyyyyy
ohja zulke mensen bestaan ook he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
Whyyyyyyy
nog meer poepfoto's op den feestboekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Loqi het volgende:
Ohja, het 2e stel in onze groep is in verwachting
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de Appie dat ze de oranjezooi pas in de aanbieding mogen gooien als het EK voorbij is en dat het ook in de winkel moet blijven liggen. En de "hoera-oranje"muziek moet ook aan blijven staan in de winkel tot het ek afgelopen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ah het is wel een standaard: Ik baar snel 3 kinderen; heb 2 honden; doe geen reet en laat man altijd werken-vrouwmensch. Dus wat moet ze anders op fb zetten
Ik heb gisteren bij de plus nog mooi zak goal chips aan verminderde prijs gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde trouwens bij de Appie dat ze de oranjezooi pas in de aanbieding mogen gooien als het EK voorbij is en dat het ook in de winkel moet blijven liggen. En de "hoera-oranje"muziek moet ook aan blijven staan in de winkel tot het ek afgelopen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ken jij zulken mensen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ah het is wel een standaard: Ik baar snel 3 kinderen; heb 2 honden; doe geen reet en laat man altijd werken-vrouwmensch. Dus wat moet ze anders op fb zetten
de eerste die dat op mijn feestboek flikt wordt eruitgekwaktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jippie!
hoewel ik ze dat niet zie doenmaar je weet nooit
ik heb gelukkig gewoon geen facebookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de eerste die dat op mijn feestboek flikt wordt eruitgekwakt
quote:
niet?quote:
Kun je toch weigeren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Haar man speelt bij mijn man en waar ie voetbalt kent iedereen; iedereen.. Dus die heeft me ook maar op fb toegevoegd terwijl ik er eik nooit iets tegen zeg
Ja 1 enkele keer als ik mee ben op het voetbal en zij is ook mee.. maar dat gebeurt dus eigenlijk nooit
nah, zie t nut niet zo. Mensen klagen er meer over dan dat ze er positief over zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet?
ik weigerde het altijd, maar heb er toch de lol van weten in te zien, zou het niet meer willen missen
ik vind 't leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
nah, zie t nut niet zo. Mensen klagen er meer over dan dat ze er positief over zijn
Yay geld?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef megamandy het volgende:
Denk je een week vrij te hebben van het werk, ben ik vandaag al 3x gesmst om vandaag of morgen te werken en en net gebeld voor de donderdagdus nu werk ik toch de donderdag tot 18u.
Schijnbaar is er iemand door de rug gegaan.
Neuh want iedereen kent iedereen en het is niet dat ik er erg veel last van heb. Alhoewel ik laatst toch echt iemand verwijderd had na alle melkkloofverhalen + foto van tiet met melk op fbquote:
Jaloerrrrssssquote:
Je kunt ook aanklikken dat je hun updates niet op je scherm wil hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh want iedereen kent iedereen en het is niet dat ik er erg veel last van heb. Alhoewel ik laatst toch echt iemand verwijderd had na alle melkkloofverhalen + foto van tiet met melk op fb![]()
Heb ik net gedaan iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt ook aanklikken dat je hun updates niet op je scherm wil hebben
Ik verwijder die mensen gewoon. Optyfen met je kutupdates.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al heel veel mensen aangeklikt waar ik schijtziek van werd
Ik kick niet zo op geldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yay geld?
Mijn bijbaantje vroeg ook of ik toch kon komen. Ik had aangegeven dat het lastig was, want druk. Toen vroegen ze voor 1 optioneel uurtje, dat wou ik wel, maar vroeg of ze dan op tijd aan konden geven of ik nodig was, want moet dan nog van Utrecht naar Amersfoort. Toen was het zo van: oooh, je moet uit Utrecht komen. Nee, laat dan maar zitten.
Dus zo hard hadden ze me nou ook weer niet nodig.
Leer dan om nee te zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kick niet zo op geld
Het is meer dat ik mij ingesteld had op een vrije week, ben eindelijk weer begonnen met leren en dan wordt je weer lastig gevallen. Ik word iedere week gebeld omdat ze "iets" zijn vergeten in te plannen![]()
Naja dan is er deze keer toevallig iemand ziek dat is niet iedere week zo.
Cursus is op de meet!quote:
Ja precies. Of de baas die vrienden wil worden. Nou nee, laat maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik verwijder die mensen gewoon. Optyfen met je kutupdates.
Mja, dan ook gewoon aangeven dat je nu al andere plannen hebt gemaakt omdat jou verteld is dat je vrij was deze week. Dan vinden ze echt wel iemand anders hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kick niet zo op geld
Het is meer dat ik mij ingesteld had op een vrije week, ben eindelijk weer begonnen met leren en dan wordt je weer lastig gevallen. Ik word iedere week gebeld omdat ze "iets" zijn vergeten in te plannen![]()
Naja dan is er deze keer toevallig iemand ziek dat is niet iedere week zo.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb er net iemand uitgegooid die al weken statusupdates heeft over alle stress die ze heeft en hoe ellendig een scriptie is. Als je tijd hebt om te facebooken zal het wel meevallen met de stress
Ja en dan zeg je alsnog ja, vind je het gek dat ze je steeds bellen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, bellen ze mij nog op
nee die postte net dat je fb maar op je werk zou openen.... dus... daar zit ik dan op mn werk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mirjam wil bikinilijn scheersjablonen winnen
Dat soort mensen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Mss het volgende:
Ik heb er net iemand uitgegooid die al weken statusupdates heeft over alle stress die ze heeft en hoe ellendig een scriptie is. Als je tijd hebt om te facebooken zal het wel meevallen met de stress
Geef ik ook aan. Vroegen ook voor de vrijdag maar dan ga ik dus winkelen. Heb ja gezegd voor de donderdag omdat ik weet dan andere krachten dan sowieso niet kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dan ook gewoon aangeven dat je nu al andere plannen hebt gemaakt omdat jou verteld is dat je vrij was deze week. Dan vinden ze echt wel iemand anders hoor.
1 dag van de 4?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan zeg je alsnog ja, vind je het gek dat ze je steeds bellen?
Ooh, maar dat zeg ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geef ik ook aan. Vroegen ook voor de vrijdag maar dan ga ik dus winkelen. Heb ja gezegd voor de donderdag omdat ik weet dan andere krachten dan sowieso niet kunnen.
Het is echt niet dat ik altijd ja zeg, zelden juist.
Wil je hem zien?? Zal ik em even delen????quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Echt serieus, een foto van de drol van je kutkind op facebook ????
NOquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wil je hem zien?? Zal ik em even delen????![]()
![]()
Doe eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
het kind van kennissen van ons is sinds een week ook zinderlijk (ja, dat stond er ja). We hebben de voortgang uitgebreid kunnen volgen op FB. Gelukkig zonder foto's.
Dat ze toch iedere week bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom maak je er nu een probleem van dan? Ik snap het niet![]()
Ik durf nietquote:
Mwah, dat vind ik nog meevallen. MAAR FOTO'S?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat niet heb. Wel 1 iemand die trots vertelde dat hun kind zindelijk was, maar niks over het proces ervoor ofzo.
Hier is het dezelfde als de foto van et trotse plasjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
het kind van kennissen van ons is sinds een week ook zinderlijk (ja, dat stond er ja). We hebben de voortgang uitgebreid kunnen volgen op FB. Gelukkig zonder foto's.
Is wel humorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Het hele proces als in onee vandaag alweer in de broek gepoept?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik nog meevallen. MAAR FOTO'S?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop nog steeds een keer zo'n foto te spotten op mijn FB. Die mensen gaan daar echt spijt van krijgen namelijk![]()
Tell me moarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop nog steeds een keer zo'n foto te spotten op mijn FB. Die mensen gaan daar echt spijt van krijgen namelijk![]()
nou dat vind ik wat ver gaan, maar shit van kinderen hoeft idd niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als mensen shit over kinderen gaan posten verwijder ik ze meteen. Oprotten, het kan me niet schelen wat je kutbaby doet
Misschien kunnen we Inca zover krijgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
ja, zoietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het hele proces als in onee vandaag alweer in de broek gepoept?
Naja ik hoef niet alles te weten over je kind. Plak je foto's lekker in een fotoboek en ga je ouders ermee lastigvallenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat vind ik wat ver gaan, maar shit van kinderen hoeft idd niet.
Oppasouders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig doen er in m'n FB-lijst maar weinig aan werpen nog.
quote:Het lijkt wel alsof we worden bestookt met allerlei verschillende limited editions en elk merk zich haast om er zoveel mogelijk uit te brengen in de zomer, omdat we dan meer geneigd zijn trends te volgen en impulsaankopen te doen. Hoe het ook zij: de Cruise Couture collectie van Catrice ligt nog maar net in de winkels, of we kunnen alweer uitkijken naar de volgende limited edition: Coolibri. En die ligt over minder dan vier weken alweer in de winkels! Joehoe!
quote:
Een weblog dat ik kreeg toen ik googelde op "catrice coolibri"quote:
????quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]WAT? HOE KAN JE NIET WETEN WIE DAT IS?
![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik snap wel dat dat wonka is hoor, zo erg ben ik nu ook weer niet
Welnee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit in een 'alles is kut' bui, valt het op?
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga een rondje hardlopen dan.quote:
Niet anders dan andersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet anders dan anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van hardlopen krijg je het vanzelf warm.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik heb het koud en ik heb nergens zin in en en en en
Ik blijf liever mezelf kut vinden op een stoel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg je het vanzelf warm.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik blijf liever mezelf kut vinden op een stoel.
Omdat mietje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is 21 graden binnen, waarom heb ik het koud
dito, en zodra mensen werpen veranderen ze hun profielfoto in een babyplaat en praten ze alleen nog maar over stuwing, poep en kinderwagens. Je filtert ze er makkelijk uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig doen er in m'n FB-lijst maar weinig aan werpen nog.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ga je even plassen, kom je terug, zijn al je collega's naar huis
Gelukkig heb ik er maar een paar in de werpdoelgroep ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dito, en zodra mensen werpen veranderen ze hun profielfoto in een babyplaat en praten ze alleen nog maar over stuwing, poep en kinderwagens. Je filtert ze er makkelijk uit
Of Twilight Zone.quote:
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm misschien moet ik ook maar mijn fb eens opschonen.... Om dan een bericht neer te zetten: Als je dit nog kan lezen; gefeliciteerd jullie zijn niet verwijderd *wees mij eeuwig dankbaar mijn slaafjes*
Ik laat gewoon beperkt updates zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet gewoon alle stomme mensen in een afgeschermde groep
Ja heb ik ook een tijd gedaan; maar ik maak het mezelf te moeilijk door het niet bij te houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet gewoon alle stomme mensen in een afgeschermde groep
Heeft ze 1 like gehad...... van haar moeder....quote:ik heb geen slanke taille en geen weight watcher armen, ik heb niet de billen van contrex niet het gat van special k maar ik heb wel een groot hart gelijk ne pot choco van nutella. Ik veeg mijn broek aan iedereen die mij niet mag ! hou jij van mij klik dan op vind ik leuk en .............. kopieer deze tekst. Maar alleen doen als je het... meent !!!
Ik heb 'm geliked.quote:
lolquote:
Ah, ze is dus gewoon dikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahhaa zit ik net even op de wall te kijken van iemand waar ik de updates van heb geblokkeerd... Zie ik dit:
[..]
Heeft ze 1 like gehad...... van haar moeder....
(en ja het is iemand die ook alleen maar kinderfoto's neerzet en die een gezamenlijk fb account heeft![]()
)
Emoslinger plz.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahhaa zit ik net even op de wall te kijken van iemand waar ik de updates van heb geblokkeerd... Zie ik dit:
[..]
Heeft ze 1 like gehad...... van haar moeder....
(en ja het is iemand die ook alleen maar kinderfoto's neerzet en die een gezamenlijk fb account heeft![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |