Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Torres vind ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Wie is trouwens de beste BPL spits <50k?
Lukaku.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Hem buitenbeschouwing gelaten dan, want moet er 1 naast hemquote:
Aguero?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hem buitenbeschouwing gelaten dan, want moet er 1 naast hem
handicapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verloor net de 2e ronde met 4-5. De 2-3 ging zo: ik verloor de bal en Wright-Phillips scoorde met links vanaf 20 meter. En ik kreeg ook nog onterecht rood. Ik had 15 schoten en mijn tegenstander 7.
Is iemand andersquote:
UP BAquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
O ja dan ligt het gewoon aan de spelersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou de tegenstander moeten krijgen want ik gebruikte bronzes en de tegenstander golds.
Neequote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is het Arjan weer?die gekke Arjan toch, wat een grappenmaker is het toch
Scherpe camera heb jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:42 schreef Michaelvanb het volgende:
Dit zijn heerlijke potjes![]()
[ afbeelding ]
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het zit er vandaag weer niet in. Ik verlies nu weer met 2-1 van een MLS silver team door 2 long shots van Montero. Natuurlijk was ik veel beter maar je wordt dan niet beloond bij dit spel.
Howardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand hier wel eens met TOTY Krul of IF Howard gespeeld? Speel namelijk met SIF Heitinga en SIF Vertonghen en wil een 9 chem doelman maar weet niet wie beter is.
IF Howard duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:25 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand hier wel eens met TOTY Krul of IF Howard gespeeld? Speel namelijk met SIF Heitinga en SIF Vertonghen en wil een 9 chem doelman maar weet niet wie beter is.
Ze verkopen nu binnen 20 minuten ofzo. Maar ik moet gewoon niet meer met bronzes tegen silvers of golds of met silvers tegen golds spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was een geintje.Moralekaartje eroverheen en knallen
![]()
Mijn fitness kaarten verkopen slecht.
ps3 marktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze verkopen nu binnen 20 minuten ofzo. Maar ik moet gewoon niet meer met bronzes tegen silvers of golds of met silvers tegen golds spelen.
Gister nog, fucking geniaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
Haha godver, geniaal
Iemand die aflevering van family guy gezien dat Peter aan de redbull gaat? Geniaal, ik heb sinds tijden niet zo gelachen
Geniaal idd, maar Family Guy heeft zoveel geniale scenes. Ook dat hij Italiaans gaat praten enzoquote:
Bij een middenmotor las ik ergensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
Het is definitief. Geen Drogba meer in Fifa.![]()
[ afbeelding ]
Drogba is geen spits.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij een middenmotor las ik ergensMisschien moeten ze ook een middenvelder kopen zodat hun spitsen de bal krijgen.
Gras controleur.quote:
Dan ga ik het nu even proberenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem niet offline doen. Mijn 2 online pogingen heb ik in ieder geval al gehad.
MLSquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Stoeipoesss het volgende:
ik heb robben, rvp, if afellay, sneijder, vd vaart, toty vertonghen, sif heitinga, en if vd wiel op de markt gegooid.
weet iemand nog een competie of nationaliteit waar je leuke bronze en zilvere teams van kan maken? Ik heb al een bronze en zilvere eredivisie team
Transfergeruchten.nl? Lolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:42 schreef Michaelvanb het volgende:
Dit zijn heerlijke potjes![]()
[ afbeelding ]
Waarom heb je 2 accounts eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie vanavond kijken? Ik Frankrijk denk ik
Wellicht een getergde Zlatan..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
Engeland - Oekraine natuurlijk, niet eens een twijfel geval. Kan een erg leuke wedstrijd worden. Zweden gaat tevens toch al naar huis dus dat maakt die wedstrijd er ook niet interessanter op.
Koop een iPhone.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
Mijn telefoon is stukGelukkig loopt volgende maand mijn abbo af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Ik had het laatst vanaf de aftrapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is het toch een kut spel af en toe. Ik ben er van overtuigd dat het soms vanaf het begint vast staat wie er moet winnen. Slaat helemaal nergens op dit.
Ik scoor binnen een paar minuten de 1-0 maar ik merk zo snel aan mijn spelers dat ze de bal gewoon anders aannemen. Frustrerende shit dit.
Je moet gewoon goed verdedigenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het slaat toch nergens op dat als je 2-3 voorkomt als je veel beter bent dat de tegenstander dan meteen weer 3-3 maakt
Na de aftrap kunnen ze niet verdedigen om 1 of andere reden. Die andere 2 goals waren kopballenquote:
Easy doelpunten jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:33 schreef KrAlex het volgende:
Wat ook typisch FIFA is dat je een kopduel op het middenveld verliest en je tegenstander meten 1 op 1 komt te staan met de keeper.
standaard goal jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:33 schreef KrAlex het volgende:
Wat ook typisch FIFA is dat je een kopduel op het middenveld verliest en je tegenstander meten 1 op 1 komt te staan met de keeper.
N'gog ombouwen voor de CAM?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:36 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op RCAM en RB? Liefst bronze of low-rated silver
Niet veelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Darksonic, ik heb een Engelse bronzen CDM in een pakje, Bartley, wel leuke stats. Is die wat waard?
Hebben we het over 100 kilogram of 500 kilogram?quote:
Hij is echt goed ja, en zo goedkoop ook! Hij haalt de moeilijkste ballen er echt uit. Soms houdt hij mij in de wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef WezepAFCA het volgende:
De bronze pack goden zijn me gunstig gezind, squad fitness, Bartley, Zaha, Slew en Powell in 10 pakjes.
Gister uit 3 packs 2 squad fitnesses en 2 zilveren contractenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Jij hebt meer geluk dan mij.
Heb in 80packs 7 Squadfitnissen ong. en me beste speler waren Max en Richarlyson
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gister uit 3 packs 2 squad fitnesses en 2 zilveren contracten
Wil jij mij packs open maken??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Een blij mens hier. Westcarr in een pakje
Tip: The Ultimate Appquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef stoereboii het volgende:
Hoeveel is die westcarr wel waard?
(zit mobiel)
Helaas, dan moet ik om je wachtwoord enzo gaan vragen. Lijkt me niet slimquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Netjes Meer dan genoeg winst in 3 Packs
[..]
Wil jij mij packs open maken??![]()
![]()
Jij krijgt Westcarr. Misschien geef mij ook geluk.
gewoon doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik om je wachtwoord enzo gaan vragen. Lijkt me niet slim
Jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik om je wachtwoord enzo gaan vragen. Lijkt me niet slim
LA Galaxy UIT tenuequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jammer![]()
![]()
Iemand die nog een mooie voetbalshirt kent om in te spelen (UT) Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Niet slim genoeg zijn om dat soort apps gratis te verkrijgen is meer een 'quote:
Southampton away, Houston Dynamo home kit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jammer![]()
![]()
Iemand die nog een mooie voetbalshirt kent om in te spelen (UT) Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt het dat arteta hier 9 chem heeft?
quote:
Bedanktquote:
Ik heb er gewoon de kleine bijdrage voor betaald. Voor iets waarmee je dagelijks bezig bent vind ik het niet erg, en een stukje waardering voor de makers. Is absoluut geenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet slim genoeg zijn om dat soort apps gratis te verkrijgen is meer een '' waard.
Op die site kan je zoeken op producten http://www.ah.nl/appie/productenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Probeerde het net in het AH topic maar daar zijn ze natuurlijk weer te traag en daarom richt ik me tot de FUT groep, mijn laatste hulplijn....
Weet iemand of je ducktape hebt bij de AH?
Ik ga dan denk ik voor die van Southampton.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Southampton away, Houston Dynamo home kit!
En terecht, zonder mensen als jij maakt niemand meer apps. Maar goed dat niet iedereen zo'n GJE figuurtje is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon de kleine bijdrage voor betaald. Voor iets waarmee je dagelijks bezig bent vind ik het niet erg, en een stukje waardering voor de makers. Is absoluut geenwaard vind ik.
Hij was sowieso al niet van plan te betalenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon de kleine bijdrage voor betaald. Voor iets waarmee je dagelijks bezig bent vind ik het niet erg, en een stukje waardering voor de makers. Is absoluut geenwaard vind ik.
Hebben en er niet voor te betalenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij was sowieso al niet van plan te betalen
Ik ga geen kaart van 15 euro kopen om een app van 1,60 te kopen. Ik doe niks met de rest van dat geld, vind ik zondequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En terecht, zonder mensen als jij maakt niemand meer apps. Maar goed dat niet iedereen zo'n GJE figuurtje is.
Inderdaad. Achterlijke fok-cultuur..hier lachen ze je uit als je betaald voor je muziek/film/game/appquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil iets met bedrijfseconomie gaan doen. Computers en die bezigheden is gewoon een grote hobbyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hebben en er niet voor te betalen. Zo me niet verbazen als jij later iets met computers gaat doen
Ach, ieder zijn ding. Ik ben weer een ratje op andere vlakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijke fok-cultuur..hier lachen ze je uit als je betaald voor je muziek/film/game/app
Van je hobby, je werk maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil iets met bedrijfseconomie gaan doen. Computers en die bezigheden is gewoon een grote hobby
Was ook mijn idee toen ik van de middelbare afkwam. Ging bedrijfskunde doen aan 't Erasmus. Na 1 periode hield ik het voor gezien, zo saaiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil iets met bedrijfseconomie gaan doen. Computers en die bezigheden is gewoon een grote hobby
Tja, er zit meer geld in bedrijfseconomie e.d. Ik kan er zo in rollen als ik wil en de papieren daarvoor heb, dat maakt de keuze ook al wat makkelijkerquote:
Wat kan ik er van verwachten als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was ook mijn idee toen ik van de middelbare afkwam. Ging bedrijfskunde doen aan 't Erasmus. Na 1 periode hield ik het voor gezien, zo saai
moet je daar speciaal een kaart voor kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga geen kaart van 15 euro kopen om een app van 1,60 te kopen. Ik doe niks met de rest van dat geld, vind ik zonde
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1137024
of
http://futhead.com/12/squad/1143730
Ik heb nu het eerste, zit er aan te denken het om te bouwen naar de tweede.
Volgens mij is het nu makkelijker om een baan in de technische kant te vinden dan in de economische en verder kan je toch ook technische vakkenpakket pakken met als keuze vak een economische vak?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, er zit meer geld in bedrijfseconomie e.d. Ik kan er zo in rollen als ik wil en de papieren daarvoor heb, dat maakt de keuze ook al wat makkelijker
Had jij een creditcard toen je 11 was?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je daar speciaal een kaart voor kopen?ik kan gewoon koppelen aan een creditcard, hoef ik nooit meer iets aan te doen.
Whatsapp heb je ook niet? Je hebt vast wel meer betaal apps als je hem wilt jailbreakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga geen kaart van 15 euro kopen om een app van 1,60 te kopen. Ik doe niks met de rest van dat geld, vind ik zonde
Heb ik gedaan. Als je sowieso de economische kant op wil, kan je beter E&M nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu makkelijker om een baan in de technische kant te vinden dan in de economische en verder kan je toch ook technische vakkenpakket pakken met als keuze vak een economische vak?
Gratis geweest, toen gelijk gedownload.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Whatsapp heb je ook niet? Je hebt vast wel meer betaal apps als je hem wilt jailbreaken
Er zit wel een verschil in bedrijfskunde en bedrijfseco maar ik vond het VEEL te theoretisch allemaal. Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk ook geen behoefte had toen om te studeren en ik dat excuus goed kon gebruiken om de rest van het jaar te lanterfanteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat kan ik er van verwachten als ik vragen mag?
Dit, heb het zelf ook fout gedaan door toch NT te gaan doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Als je sowieso de economische kant op wil, kan je beter E&M nemen.
NT + eco 1 en je komt overal binnen dus ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, heb het zelf ook fout gedaan door toch NT te gaan doen
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gratis geweest, toen gelijk gedownload.
Ik heb maar een paar apps, meeste gratis
Hier ook, inclusief Eco. Kom je er in de 5de achter dat je achterlijk slecht bent in wiskunde, natuurkunde en scheikundequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, heb het zelf ook fout gedaan door toch NT te gaan doen
NT en NG paketten zijn echt niks voor mij, ik ga sowieso voor E&M. Als ik me nog bedenk kan ik altijd nog maar de HTS of uni. Ik heb best veel kennis al natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu makkelijker om een baan in de technische kant te vinden dan in de economische en verder kan je toch ook technische vakkenpakket pakken met als keuze vak een economische vak?
\quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hier ook, inclusief Eco. Kom je er in de 5de achter dat je achterlijk slecht bent in wiskunde, natuurkunde en scheikunde
Ja dan baal je hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\
Ik kwam er pas achter op mijn studie dat ik te slecht ben in calculus omdat te doen zonder hard ervoor te werken, en ik vind het te saai om er hard voor te werken
Nu maar bedrijfseconomie gaan studeren
Blij als ik van die vakken af ben. Wiskunde A is hemels tegenover Bquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hier ook, inclusief Eco. Kom je er in de 5de achter dat je achterlijk slecht bent in wiskunde, natuurkunde en scheikunde
Wiskunde D is wel leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blij als ik van die vakken af ben. Wiskunde A is hemels tegenover B
En aan je Wiskunde A heb je straks weer geen zak als je een economische studie gaat doen. Nederlands onderwijsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Blij als ik van die vakken af ben. Wiskunde A is hemels tegenover B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |