maar als je tuin al volledig afgezet is. waarom heb je dan nog zo'n halsband nodig??quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik snap het probleem over zo'n petsafe systeem ook niet, stel de kat zou meegenomen worden (in de praktijk gebeurt het gelukkig niet zo vaak dat katten uit afgezette tuinen worden gejat, al gebeurt het wel) dan krijgt het diertje één keer een schok, niet voortdurend.
Bij sommige mensen is dat systeem met een ingegraven stroomdraadje en zo'n halsband de afzetting.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef firefly90 het volgende:
[..]
maar als je tuin al volledig afgezet is. waarom heb je dan nog zo'n halsband nodig??
Niet, of alleen als extra.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef firefly90 het volgende:
dat snap ik.
maar als je een goed afgezette tuin hebt(dus geen katten eruit, geen dieven erin). wat heeft zo'n halsband dan nog voor nut?
Katten zien een schutting of heg niet bepaald als een onneembaar obstakel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef firefly90 het volgende:
dat snap ik.
maar als je een goed afgezette tuin hebt(dus geen katten eruit, geen dieven erin). wat heeft zo'n halsband dan nog voor nut?
Dan toch liever een elektrisch systeem dan zo'n lelijke gevangenisschutting.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef firefly90 het volgende:
dieven ook niet.
maar zo'n schutting helpt wel
[ afbeelding ]
En mocht TS wel een tuin hebben, dan staat hier:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |