Gefeliciteerd met jullie huis Sola!
Arme Amy, hopelijk krijgt ze het niet weer. Beterschap

Dot

let op: jubelzang over mijn dochter, doorscrollen mag

De gebaren zijn hier nu (bijna) allemaal verdwenen. Ylana praat zo goed inmiddels dat ze gewoon niet meer nodig zijn. Het genoeg-gebaar is eigenlijk de enige die nog over is maar wordt niet veel meer gebruikt.
Haar woordenschat is ineens heel groot en dagelijks komen er nu ineens woorden bij. Meestal herhaalt ze het 2e deel van een zin van ons, het is heel erg oppassen geblazen

Zinnen met 6 woorden zijn geen uitondering meer en verbanden leggen lijkt doodnormaal

. Net tijdens het eten: 'Mama, buik jol, Lana noeg ge-eten, toetje pakken ja??'
Te leuk en zo knap! (vind ik dan he)
Ze zingt 'Alle eendjes, de mosselman, slaap kindje slaap, 3 kleine kleutertjes en schaapje heb je witte wol' uit volle borst mee en deze liedjes kan ze ook bijna helemaal zelf zingen, soms moet ze even op weg geholpen worden

.
Als ze moe is en ze wil toch zingen krijg ik een commando: 'mama jingen, eendjes!' met ongeveer dit gezicht erbij:

In Disney heeft ze genoten!! Het meeste liep ze zelf, de wagen was mee en de doek ook, ze heerlijk dat ze niet zo zwaar is. 's Avonds met het vuurwerk dicht tegen mama aangeplakt in de doek het vuuurwerk kijken was geweldig!

ps slapen gaat beter. Vorige week was het echt weer verschrikkelijk. Na een consult bij de chiro heb ik weer een ander kind. De negatieve spiraal sluipt er voorzichtig in zodat ik de eerste tekenen niet oppak en dus veel te laat aan de bel trek, gelukkig had ze plek voor een spoedconsult voor haar. Nu hopen dat het positieve weer blijft aanhouden!
[ Bericht 3% gewijzigd door Saffier op 25-06-2012 18:46:59 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana