binnen nu en 10 werkdagen (14 gewone dagen dus) na dagtekening.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef nelisb het volgende:
19 juni belasting over 2011 ingediend.
Net even gebeld en dagtekening brief is 3 augustus. Wanneer kan ik mijn geld verwachten?
Kan je toch een leuke cruise van boekenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef nelisb het volgende:
Ok. Dagtekening brief is 3 augustus en dan nog 14 dagen max. 17 augustus dus.
Toch mooi voor de vakantie. Ruim 7K.
degene wiens rekening je invult zet je als aanvrager op papier en de andere als toeslagpartner.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit jaar ben ik (3 juli) samen met iemand anders in een huurhuis gaan wonen.
Voor dit jaar is diegene nog net geen toeslagpartner van mij.
Echter, volgend jaar wel. Houdt dit nu dus in dat een van ons dubbele zorgtoeslag ontvangt en de helft weer naar de ander over moet maken elke maand?
Althans, daar lijkt het op als ik de rekentool op de BD-toeslagenwebsite invul.
We voeren beiden een eigen administratie, dus het is op zijn minst hinderlijk.
En hoe geef je dan aan wie degene is die de toeslagen gaat ontvangen?
Afhankelijk van de vraag of er een rekeningnummer bekend is voor de uitbetaling. Als degene waarmee je gebeld hebt actief gehandeld heeft is er ook gekeken of er een rekeningnummer bekend is. Als dat niet het geval is staat op je aanslag het volgende (er vanuit gaande dat er daadwerkelijk een teruggave is, dat moet immers nog maar blijken)quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
binnen nu en 10 werkdagen (14 gewone dagen dus) na dagtekening.
Dit heeft niks met de IB 2011 te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Stefan het volgende:
Moet vanaf 2013 BTW per kwartaal betalen, dus voor 1 april BTW 2012 en BTW eerste kwaraal 2013.
Nu alvast rekening mee houden dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |