Voor iemand die meer dan loon uit dienstbetrekking heeft, misschien wel. Maar om het belastbaar loon uit te rekenen van een werknemer telt ie wel mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef DreO het volgende:
ZVW is sowieso een aparte aanslag. Die staat volledig los van de IB-aanslag
het is inderdaad geen garantie.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef Yesse het volgende:
Komt het trouwens ook nog wel eens voor dat mensen níét voor 1 juli bericht krijgen (ondanks op tijd insturen)? Ik heb eigenlijk altijd heel vroeg bericht gehad maar dit jaar heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik vroeg me af of het überhaupt mogelijk is dat ze je niets laten weten.. Ik heb wel al gebeld om te checken of ik hem wel had doorgestuurd dus ze hebben de aangifte sowieso binnen.
En ja: ze hebben nog een week, vroeg het me puur af
Jullie hebben al genoeg geld gekregen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb mijn aangifte de 1e dag ingediend toen het mogelijk was, met het oog dat ik het op tijd zou krijgen.. Heb inmiddels nog geen cent ontvangen
Ik ook hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb mijn aangifte de 1e dag ingediend toen het mogelijk was, met het oog dat ik het op tijd zou krijgen.. Heb inmiddels nog geen cent ontvangen
Ah okey, nja het is niet anders héquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik weet wel dat de dagtekening van de voorlopige aanslag de 29e zal zijn.
Dus ik krijg het inderdaad op 't allerlaatste moment.
Ik heb het afgelopen week gedaan misschien haal ik je wel inquote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zal het niet zijn, ik moet betalen en heb ook nog niks ontvangenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Volgens mij is het geld op bij de belastingdienst, heb ook nog steeds niks...
Goed 'belastingmannetje' danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Yay geld terug gehad en zelfs nog 350 euro meer dan berekend door mn belastingmannetje.
Ik denk dat het komt omdat belastingmannetje in eerste instantie mijn gegevens van 2011 in het programma van 2010 had gezetquote:
en wanneer had jij aangifte gedaan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef Anne het volgende:
Hier werd de brief vandaag ook onder de deur door geschoven.
Diginotar levert al sinds vorig jaar september geen certificaten meer aan de overheidquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Cutesnoozy het volgende:
Hier kwam ook maar niets binnen dus gister even gebeld met bd daar werd verteld wij hebben geen aangifte van u en u man gehad. Wij laten het altijd doen bij een belastingconsulente die bij ons de hele familie doet wat wil nou het geval oom van manlief ook niks. En vandaag een brief van bd dat ze geen aangifte hebben gehad en of we dat even voor 11 juli willen gaan omdat er anders een boete komt.
Belastingconsulente geinformeerd deze geeft de schuld aan diginotar en certificaten dat er daar iets mis is gegaan.
Dan denk je besteed het uit betaal je ook voor en dan gaat het nog mis dus voorlopig nog geen centjes pfffffffffffffffffffffff
In februari ergensquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en wanneer had jij aangifte gedaan ?
Gewoon weer een prutser van een consulent dus. Zijn er helaas veel te veel van. En die boete loopt zo'n vaart niet. Als je nu niet reageert krijg je op termijn een keer een aanmaning. Reageer je daar ook niet op, dan krijg je een boete.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Cutesnoozy het volgende:
Hier kwam ook maar niets binnen dus gister even gebeld met bd daar werd verteld wij hebben geen aangifte van u en u man gehad. Wij laten het altijd doen bij een belastingconsulente die bij ons de hele familie doet wat wil nou het geval oom van manlief ook niks. En vandaag een brief van bd dat ze geen aangifte hebben gehad en of we dat even voor 11 juli willen gaan omdat er anders een boete komt.
Belastingconsulente geinformeerd deze geeft de schuld aan diginotar en certificaten dat er daar iets mis is gegaan.
Dan denk je besteed het uit betaal je ook voor en dan gaat het nog mis dus voorlopig nog geen centjes pfffffffffffffffffffffff
Bij mij op de dag zelf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:37 schreef benafan het volgende:
Nou nog geen bericht hierzo! Dagtekening op 3 juli maar heb de brief tot nu toe nog niet gezien. Hoeveel dagen eerder dan dagtekening was deze brief bij jullie aanbeland??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |