Arrogantie heeft weinig met domheid te maken, ik weet dat ik arrogant ben maar ik ben daarnaast ook uiterst intelligent, tenminste dat hoor ik vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef RaymondK het volgende:
Nee het is het summum van arrogantie, en dus domheid.
Dude haat jij vrouwen ofzo? Je eerste insteek is meteen dat er wel een negatieve motivatie voor zal zijn. Denk je dat vrouwen eropuit zijn om je te pakken ofzo? Kan dat niet echt uiterst intelligent noemen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich te min voelt voor me en dat ze haar eigen gebrek aan zelfvertrouwen poogt op te vijzelen door mij kleiner te maken.
Die eerste regel uit je reactie bewijst al genoeg. Die hele reactie eigenlijk al.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Arrogantie heeft weinig met domheid te maken, ik weet dat ik arrogant ben maar ik ben daarnaast ook uiterst intelligent, tenminste dat hoor ik vaak.
Ik denk dat ze zich te min voelt voor me en dat ze haar eigen gebrek aan zelfvertrouwen poogt op te vijzelen door mij kleiner te maken.
Zelfvertrouwen heeft toch altijd met arrogantie te maken, ik bedoel zo kan het vaak overkomen?quote:
Nee hoor, iemand met zelfvertrouwen hoeft niet per definitie arrogant te zijn. Iets met jezelf helemaal oke vinden of jezelf beter vinden dan een ander.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heeft toch altijd met arrogantie te maken, ik bedoel zo kan het vaak overkomen?
Doe eens niet zo intelligent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef DonJames het volgende:
Zó ontzettend veel zelfvertrouwen heb je kennelijk niet, anders zou je je hier niet druk over maken
Wat maakt jou het uit wat deze ene vrouw vindt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef Ffleamig het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een nieuwe vrouw/vriendin dat ik veel teveel zelfvertrouwen uitstraal en dat dat afstoot en angst opwekt om een relatie met me te beginnen. Dat vond ik best vreemd en ook een beetje raar om te horen, ik dacht dat zelfvertrouwen het summum van aantrekkelijkheid werd gezien? Of is dit gewoon een typische opmerking van een vrouw om me te raken?
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit wat deze ene vrouw vindt?
En ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. Arrogantie is onterecht zelfvertrouwen.
Ja, sorry, maar ik ben ook gewoon beter dan TS. En dat is geen arrogantie. Ik bedoel, als Usain Bolt tegen Heather Mills zegt dat 'ie sneller kan rennen is dat ook geen arrogantie.quote:
Heb je het verder niet met haar besproken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwen
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef DonJames het volgende:
Ja, sorry, maar ik ben ook gewoon beter dan TS. En dat is geen arrogantie. Ik bedoel, als Usain Bolt tegen Heather Mills zegt dat 'ie sneller kan rennen is dat ook geen arrogantie.
Nee ik stond te perplex en het was al laat, ik ga er nog wel op terug komen, ze is ook niet bij me gebleven. Voelde als een afwijzing en dat gevoel zint me niet, ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je het verder niet met haar besproken?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee ik stond te perplex en het was al laat, ik ga er nog wel op terug komen, ze is ook niet bij me gebleven. Voelde als een afwijzing en dat gevoel zint me niet, ken ik ook niet.
Ok. Ookal reageer je niet terug op me toch is met deze post van je voor mij de kous af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwen
Ja maar dat doe ik automatisch, kan ik toch ook niets aan doen, ik heb nog wel gepoogt om naar haar te luisteren natuurlijk, ik vind haar leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Klinkt alsof het wel een keer tijd werd dat jij een toontje lager ging zingen.
![]()
Maar heb je haar niet gewoon te veel zitten verbeteren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |