Arrogantie heeft weinig met domheid te maken, ik weet dat ik arrogant ben maar ik ben daarnaast ook uiterst intelligent, tenminste dat hoor ik vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:01 schreef RaymondK het volgende:
Nee het is het summum van arrogantie, en dus domheid.
Dude haat jij vrouwen ofzo? Je eerste insteek is meteen dat er wel een negatieve motivatie voor zal zijn. Denk je dat vrouwen eropuit zijn om je te pakken ofzo? Kan dat niet echt uiterst intelligent noemen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich te min voelt voor me en dat ze haar eigen gebrek aan zelfvertrouwen poogt op te vijzelen door mij kleiner te maken.
Die eerste regel uit je reactie bewijst al genoeg. Die hele reactie eigenlijk al.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:05 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Arrogantie heeft weinig met domheid te maken, ik weet dat ik arrogant ben maar ik ben daarnaast ook uiterst intelligent, tenminste dat hoor ik vaak.
Ik denk dat ze zich te min voelt voor me en dat ze haar eigen gebrek aan zelfvertrouwen poogt op te vijzelen door mij kleiner te maken.
Zelfvertrouwen heeft toch altijd met arrogantie te maken, ik bedoel zo kan het vaak overkomen?quote:
Nee hoor, iemand met zelfvertrouwen hoeft niet per definitie arrogant te zijn. Iets met jezelf helemaal oke vinden of jezelf beter vinden dan een ander.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heeft toch altijd met arrogantie te maken, ik bedoel zo kan het vaak overkomen?
Doe eens niet zo intelligent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef DonJames het volgende:
Zó ontzettend veel zelfvertrouwen heb je kennelijk niet, anders zou je je hier niet druk over maken
Wat maakt jou het uit wat deze ene vrouw vindt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:55 schreef Ffleamig het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen van een nieuwe vrouw/vriendin dat ik veel teveel zelfvertrouwen uitstraal en dat dat afstoot en angst opwekt om een relatie met me te beginnen. Dat vond ik best vreemd en ook een beetje raar om te horen, ik dacht dat zelfvertrouwen het summum van aantrekkelijkheid werd gezien? Of is dit gewoon een typische opmerking van een vrouw om me te raken?
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit wat deze ene vrouw vindt?
En ja, zelfvertrouwen is aantrekkelijk. Arrogantie is onterecht zelfvertrouwen.
Ja, sorry, maar ik ben ook gewoon beter dan TS. En dat is geen arrogantie. Ik bedoel, als Usain Bolt tegen Heather Mills zegt dat 'ie sneller kan rennen is dat ook geen arrogantie.quote:
Heb je het verder niet met haar besproken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwen
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef DonJames het volgende:
Ja, sorry, maar ik ben ook gewoon beter dan TS. En dat is geen arrogantie. Ik bedoel, als Usain Bolt tegen Heather Mills zegt dat 'ie sneller kan rennen is dat ook geen arrogantie.
Nee ik stond te perplex en het was al laat, ik ga er nog wel op terug komen, ze is ook niet bij me gebleven. Voelde als een afwijzing en dat gevoel zint me niet, ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je het verder niet met haar besproken?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee ik stond te perplex en het was al laat, ik ga er nog wel op terug komen, ze is ook niet bij me gebleven. Voelde als een afwijzing en dat gevoel zint me niet, ken ik ook niet.
Ok. Ookal reageer je niet terug op me toch is met deze post van je voor mij de kous af.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat deze ene vrouw me raakt, ze is mooi, lief, knap en erg goed in bed, maar ik geloof dat ze me uiteindelijk gewoonweg niet mag en dat gooit ze op teveel zelfvertrouwen
Ja maar dat doe ik automatisch, kan ik toch ook niets aan doen, ik heb nog wel gepoogt om naar haar te luisteren natuurlijk, ik vind haar leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Klinkt alsof het wel een keer tijd werd dat jij een toontje lager ging zingen.
![]()
Maar heb je haar niet gewoon te veel zitten verbeteren ofzo?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
kan ik toch ook niets aan doen
gepoogt om naar haar te luisteren
ok nu weet ik zeker dat je een troll bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik automatisch, kan ik toch ook niets aan doen, ik heb nog wel gepoogt om naar haar te luisteren natuurlijk, ik vind haar leuk.
Nu pas?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:21 schreef Neymarrr het volgende:
ok nu weet ik zeker dat je een troll bent.
Oh dear, als jij IRL zo bent als hier..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik automatisch, kan ik toch ook niets aan doen, ik heb nog wel gepoogt om naar haar te luisteren natuurlijk, ik vind haar leuk.
Je zou helemaal verslaafd aan me raken dat weet ik zeker, ik ben geen grijze muis en 99 procent van de mannen hier zijn grijzer dan koud beton.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dear, als jij IRL zo bent als hier..Ik zou je ook niet kunnen harden
En daar zou dan geen twijfel over bestaan
Ik ookquote:
Terwijl je mij de hele tijd zit te verbeteren? Súre..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je zou helemaal verslaafd aan me raken dat weet ik zeker, ik ben geen grijze muis en 99 procent van de mannen hier zijn grijzer dan koud beton.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je zou helemaal verslaafd aan me raken dat weet ik zeker, ik ben geen grijze muis en 99 procent van de mannen hier zijn grijzer dan koud beton.
Och daar moet je doorheen kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl je mij de hele tijd zit te verbeteren? Súre..
Maar mijn foutjes zijn juist de dingen die mij zo leuk maken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:25 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och daar moet je doorheen kijken![]()
Zie het als een aanmoediging om geen foutjes meer te maken, eenieder kan wel eens een mentor gebruiken toch? Ik bedoel het onschuldig.
Ja het knaagt aan me, ik stond deze ochtend dan ook op met een rotgevoel in een leeg bed, voelt niet prettig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:28 schreef Fera het volgende:
TS, in alle eerlijkheid heb ik nog geen post van je gezien waarin je niet arrogant overkomt. Wellicht was mevrouw te vriendelijk het woord arrogant in de mond te nemen, maar ik denk dat ze wel gelijk is. Het probleem is dat jij het altijd gooit op de ander en niet een keer bij jezelf te rade gaat. Heb je er nooit aan gedacht dat ze misschien wel eens gelijk kan hebben?
Ik zeg niet dat zulke opmerkingen een mens meteen onzeker moeten maken, maar het is niet verkeerd om af en toe van je roze wolk der zelfliefde afgeschopt te worden.
De context hierin is ook belangrijk. Hoe verliep de conversatie voordat ze jou deze opmerking toe wierp? Ik neem aan dat er wel enige aanleiding voor was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja het knaagt aan me, ik stond deze ochtend dan ook op met een rotgevoel in een leeg bed, voelt niet prettig.
Imperfectie kan heel aantrekkelijk zijn inderdaad maar ik heb nu eenmaal de neiging naar perfectie, en ik weet ergens ook echt wel dat ik dat zelf ook niet ben hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar mijn foutjes zijn juist de dingen die mij zo leuk maken!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Imperfectie kan heel aantrekkelijk zijn inderdaad maar ik heb nu eenmaal de neiging naar perfectie, en ik weet ergens ook echt wel dat ik dat zelf ook niet ben hoor
We hadden het over best wel zware issues waar ik een stevige mening naar voren bracht en probeerde haar te overtuigen van het feit dat mijn mening de beste is om daarmee om te gaan, zijzelf zag dit anders en natuurlijk mag dit ook maar ik vond haar argumenten niet steekhoudend genoeg, bovendien zou dat mij in de problemen kunnen brengen, oplosbaar dat dan wel maar niettemin problemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Fera het volgende:
[..]
De context hierin is ook belangrijk. Hoe verliep de conversatie voordat ze jou deze opmerking toe wierp? Ik neem aan dat er wel enige aanleiding voor was.
Ja precies daarom ga ik nu twijfelen over mijn zelfbeeld en dat voelt niet prettig, jij lijkt op haar zoals je praat en dat maakt me een beetje kwetsbaar.quote:
Aah, zhe power, zhe power!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja precies daarom ga ik nu twijfelen over mijn zelfbeeld en dat voelt niet prettig, jij lijkt op haar zoals je praat en dat maakt me een beetje kwetsbaar.
Ik denk dat ik haar maar mijn excuses moet aanbieden denk je niet? Waarvoor dat weet ik niet maar het voelt wel zo.quote:
Wellicht had je wel niet genoeg respect voor haar mening. Ondanks dat de argumenten niet geheel aan jouw eisen voldoen, heeft ze wel recht op een eigen mening. Het feit dat jij jouw mening 'de beste manier' vindt, zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
We hadden het over best wel zware issues waar ik een stevige mening naar voren bracht en probeerde haar te overtuigen van het feit dat mijn mening de beste is om daarmee om te gaan, zijzelf zag dit anders en natuurlijk mag dit ook maar ik vond haar argumenten niet steekhoudend genoeg, bovendien zou dat mij in de problemen kunnen brengen, oplosbaar dat dan wel maar niettemin problemen.
Ehm, als je al niet weet waarvoor, zou ik het niet doen. Liever geen excuses, dan ongemeende...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar mijn excuses moet aanbieden denk je niet? Waarvoor dat weet ik niet maar het voelt wel zo.
Mijn mening zorgde voor 0 problemen, haar mening voor naar schatting wel 10 problemen, wat denk je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht had je wel niet genoeg respect voor haar mening. Ondanks dat de argumenten niet geheel aan jouw eisen voldoen, heeft ze wel recht op een eigen mening. Het feit dat jij jouw mening 'de beste manier' vindt, zegt al genoeg.
Dat doet er niet toe. Het gaat om de manier waarop je met haar mening omgaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mijn mening zorgde voor 0 problemen, haar mening voor naar schatting wel 10 problemen, wat denk je?
Ze zijn wel gemeend, ik weet alleen niet precies waarvoor, het is een soort gevoel. Zal ik haar verassen met iets geks en leuks? Spontane lunch in Cannes of zoiets? Dagje heen dagje terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, als je al niet weet waarvoor, zou ik het niet doen. Liever geen excuses, dan ongemeende...
Copycat! Copycat! Copycat!quote:
Waar zullen we het over gaan hebben?quote:
Ieuw, Cannesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ze zijn wel gemeend, ik weet alleen niet precies waarvoor, het is een soort gevoel. Zal ik haar verassen met iets geks en leuks? Spontane lunch in Cannes of zoiets? Dagje heen dagje terug.
En dan ook nog verast worden.quote:
quote:
Lekker makkelijk. Doe eens gek en toon wat karakter voor de veranderingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ze zijn wel gemeend, ik weet alleen niet precies waarvoor, het is een soort gevoel. Zal ik haar verassen met iets geks en leuks? Spontane lunch in Cannes of zoiets? Dagje heen dagje terug.
Als het maar geen politiek is.quote:
Lachen om dikke mensen met nieuw fout geld in het zonnetje, ik zie er wel de sfeer van inquote:
"Sorrysorrysorry schatje ik zal het nooit meer doen ik doe alles voor je boehoehoe"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar maar mijn excuses moet aanbieden denk je niet? Waarvoor dat weet ik niet maar het voelt wel zo.
Nee, laten we daar maar ver weg van blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als het maar geen politiek is.
Gewoon toegeven dat je ms iets minder hoog van de toren had kunnen blazen? It's not that complicatedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Lachen om dikke mensen met nieuw fout geld in het zonnetje, ik zie er wel de sfeer van in![]()
Heb je een beter idee?
Misschien gewoon je gedrag onder de loep leggen. Excuses hebben weinig zin als je daarna net zo irritant (voor haar) door blijft gaan. Maar dat ligt er ook maar net aan, ze moet het wel waard zijn natuurlijk. Als het gewoon een 'neukertje' was zou ik daarvoor niet al teveel moeite doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Lachen om dikke mensen met nieuw fout geld in het zonnetje, ik zie er wel de sfeer van in![]()
Heb je een beter idee?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de huisdieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, laten we daar maar ver weg van blijven.
Ik ga zo mijn leenhond uitlaten, misschien is dat een onderwerp? Of ben jij meer een kattenmens?
Ja altijd gezellig zo'n camping paar km voor Cannes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Heb je een beter idee?
Ja maar ik wil haar de wereld ook laten zien, de Aarde andersom laten draaien om haar te laten zien dat ik haar best wel zie zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon toegeven dat je ms iets minder hoog van de toren had kunnen blazen? It's not that complicated
Van die viezige ratjes die op zijn schouder poepen en waar hij tegen klaagt over zijn collega's in de postkamer. Zou hij aan petshopping doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de huisdieren.
Maar het onderwerp is goed, Fleamig lijkt me wel iemand om ratten thuis te houden.
Da's lief, maar heeft verder weinig te maken met het onderwerp hier he..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar ik wil haar de wereld ook laten zien, de Aarde andersom laten draaien om haar te laten zien dat ik haar best wel zie zitten.
Hij moet de boodschap horen en onderzoeken. Van wie het komt staat hier, in dit geval, buitenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien gewoon je gedrag onder de loep leggen. Excuses hebben weinig zin als je daarna net zo irritant (voor haar) door blijft gaan. Maar dat ligt er ook maar net aan, ze moet het wel waard zijn natuurlijk. Als het gewoon een 'neukertje' was zou ik daarvoor niet al teveel moeite doen.
Petshoppingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van die viezige ratjes die op zijn schouder poepen en waar hij tegen klaagt over zijn collega's in de postkamer. Zou hij aan petshopping doen?
Ik zag gisteren wel een rat in m'n uitgestrekte tuin lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van die viezige ratjes die op zijn schouder poepen en waar hij tegen klaagt over zijn collega's in de postkamer. Zou hij aan petshopping doen?
quote:
Ja dat verdomde zelfvertrouwen van me he, raar dat mensen dat opvatten als arrogantie eigenlijk, ik ben best aardig hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's lief, maar heeft verder weinig te maken met het onderwerp hier he..
Of het is een synoniem voor zijn uitgerekte anus.quote:
Nah, still not convinced..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat verdomde zelfvertrouwen van me he, raar dat mensen dat opvatten als arrogantie eigenlijk, ik ben best aardig hoor
Je laat jezelf weer van je zure onderkant zien mijn oude favoriete schrijfstertjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het is een synoniem voor zijn uitgerekte anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |