Puppies!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel leuk, maar vaak ben ik al snel weer afgeleid... Concentatiespanne als een puppy hier
Nooit aan beginnen, wat een werk heb ik daarmee gehadquote:
ik heb Clash ot Titans in 3D in de bios gezien en ik zag dat jaar maar 1 slechtere film in de bios... Prince of Persia. wat een schijtbagger was datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Films kijken for teh win als het effe kan.
Donderdag Wrath of The Titans checken. Dat wordt een spektakel einz!!11
Huh wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kijkt Pino effe opzij
Oh ja dat was ook nog zo dat die film vlak na Avatar kwam toch? Dat ze die op het laatste moment een 3D sausje hadden gegeven en dat dat keihard faalde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb Clash ot Titans in 3D in de bios gezien en ik zag dat jaar maar 1 slechtere film in de bios... Prince of Persia. wat een schijtbagger was dat
klopt, Clash is in 2D gefilmd en later naar 3D omgezet. 9 van de 10 keer is dat ruk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook nog zo dat die film vlak na Avatar kwam toch? Dat ze die op het laatste moment een 3D sausje hadden gegeven en dat dat keihard faalde.
Dikke haat aan dat kut 3D. www.2d-glasses.com
Geneukt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben sowieso in een keigoede stemming nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:
Aaaahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben sowieso in een keigoede stemming nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, ik ben bijna altijd in een goede stemming, daar heb ik geen seks voor nodig!!1quote:
Juist!! Gewoon een blij ei zijn, zonder aanleiding!quote:
Of met aanleidingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist!! Gewoon een blij ei zijn, zonder aanleiding!
Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genietenquote:
Maar toch wel? Gefeliciteerd dan gozertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets met vriendinlief die dat bijna niet meer was
Dat heb ik ook wel, maar vaak vind ik een aanleiding om een blij ei te zijn nog nèt wat leukerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind ik niet. Blij zijn zonder aanleiding betekent dat je gewoon zomaar kunt genieten![]()
Wutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/39
![]()
![]()
Poch maar lekker raak!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, mag ik ff pochen dat ik hier in deze reeks op dit moment de grootste voetbalkenner ben?
![]()
![]()
Er doen ook niet zoveel mensen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te metenquote:
Wat was het password daar van? Iets met Die Lucht tochquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de mensen die niet meedoen durven zich niet met mijn onmetelijke voetbalvoorspelgave te meten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |