Clip ken ik niet, maar ik blijf dit een prachtnummer vindenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Akelig naar rotjong!!!![]()
En ik maar denken dat je zelf iets leuks had ingezongen...
Whehe, jammer voor je joh!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik heb vanmiddag ook wel een slechte grap gemaakt, maar die was ineens verdwenen
Kan de chatgeschiedenis niet meer tevoorschijn krijgen
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgeslotenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn plage audio dingetje wel ontvangen?
Stiekem vindt je me gewoon liefquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. 2 tellen geluisterd, tot de conclusie gekomen dat je stiekem toch een eikel bent en toen heb ik Winamp afgesloten
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stiekem vindt je me gewoon liefWant gewoon
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten vinden? Je behandelt me als stront!
Leuke woordspeling, "plage-rijtje"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Het was bedoelt als een plagerijtje
Ik heb je ook dat fantastische album van Maroon 5 gestuurd!!
Pino is tof, die mag best meekijken!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel, volgens mij kijkt Pino effe opzij
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...quote:
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik niet, zal wel iets met voetbal te maken hebben...
Oh...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, maar toen Knife Party net kwam kijken maakte Lantinga heel de tijd grappen over Gerard de Knijf
Sorry, ik zal het nooit meer doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Clash of The Titans gezien vanavond trouwens.
Het gevecht met "The Kraken" viel dik tegen. Het werd aan het begin van de film aangekondigd als de moeder aller gevechten en vervolgens duurt het echt 3 minuten en veranderd dat ding in steen.
Wtf man ik wil die 1 uur en 42 minuten van mijn leven terug
Die ene god riep wel heel stoer RELEASE THE KRAKEN!!!!!!!111!!!1111111111111111111quote:
Ben meer van de comedy's, als ik dan al een film kijk. Gun mezelf er haast geen tijd voorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ene god riep wel heel stoer RELEASE THE KRAKEN!!!!!!!111!!!1111111111111111111
Was wel aardig
Films kijken for teh win als het effe kan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben meer van de comedy's, als ik dan al een film kijk. Gun mezelf er haast geen tijd voor
Af en toe vind ik het wel leuk, maar vaak ben ik al snel weer afgeleid... Concentatiespanne als een puppy hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Films kijken for teh win als het effe kan.
Donderdag Wrath of The Titans checken. Dat wordt een spektakel einz!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |