Misschien is hij nu als huisarts actief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:00 schreef heiden6 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arjan_de_Zeeuw
Studeerde geneeskunde, geen idee of hij het heeft afgemaakt.
Nee, Arjen de Zeeuw werkt momenteel bij de politie als Rechercheur, was te zien bij Life After Footballquote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien is hij nu als huisarts actief.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, Arjen de Zeeuw werkt momenteel bij de politie als Rechercheur, was te zien bij Life After Football
Genoeg voetballers die er in slagen om dat geld op de bank er in hoog tempo doorheen te jagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:24 schreef DeParo het volgende:
Ja met een miljoen op de bank is het niet meer moeilijk een diploma af te kopen, desalniettemin, er zijn wel degelijk voetballers met een breder interessegebied dan alleen voetbal.
Postitief.
Zo.
Refereer je nu naar de discokelder van Winston Bogarde?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Genoeg voetballers die er in slagen om dat geld op de bank er in hoog tempo doorheen te jagen.
Ik refereer niks, ik concludeer dat er paar dure wijven in het spel zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Refereer je nu naar de discokelder van Winston Bogarde?
Nou nou, vrouwen, dus!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik refereer niks, ik concludeer dat er paar dure wijven in het spel zijn.
quote:Well, with a name like that, he had to be a bit of a clever clogs. Aside from captaining one of the all-time great Brazil teams, Socrates completed doctorates in medicine and, you guessed it, philosophy. He was also a trained paediatrician
MER is niet universitair en BSc is een halve titel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:09 schreef mrstylo het volgende:
Amrabat heeft HBO diploma van Management, Economie en Recht.
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)BOdiploma-op-zak.htm
Het vwo is nou niet echt Wat je noemt een 'universitair diploma'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:33 schreef Maraten het volgende:
Mats Junker heeft Sociologie gestuurd in Denemarken, of hij 'm heeft afgemaakt weet ik niet.
Stefan de Vrij heeft VWO afgemaakt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef fathank het volgende:
Vertonghen deed/doet toch Cruyff University?
is hbo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef fathank het volgende:
Vertonghen deed/doet toch Cruyff University?
Z'n vriendin werkt in de theaterwereld en is geen topsporter...Al zal die Cruyff HBO wel bij een andere hogeschool zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Rienks het volgende:
Klopt:
http://www.cruyffuniversi(...)chool-Jan-Vertonghen
Volgens mij ook zijn huidige vriendin daar ontmoet..
Die komt uit de tijd dat je nog een shaggie kon roken in de rust en als maaltijd een broodje kroket met mosterd voor de wedstrijd kreeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:47 schreef kasper het volgende:
[..]![]()
OT: Keja Molenaar: meester in de rechten.
ja .. maar ja, davidsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Davids heeft toch ook een master economie gehaald in engeland?
Is Ron Jans ook niet opgeleid tot leraar Duits? Ik meende dat eens opgevangen te hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Adames het volgende:
Ron Jans heeft het gymnasium gedaan en is dus de slimste trainer van Nederland, al loopt hij er niet mee te koop
quote:Tijdens zijn carrière als profvoetballer volgde Jans een opleiding aan de lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en Leeuwarden. Hij behaalde een bevoegdheid in Duits en Geschiedenis. Na zijn voetbalcarrière werd hij leraar Duits op een middelbare school (het Maartenscollege) in Haren. Het voetbal bleef echter trekken, en Jans ging de opleiding voor coach betaald voetbal volgen.
Edgar Davids? Wat is je bron?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
Davids heeft toch ook een master economie gehaald in engeland?
Dit. Sommige mensen denken dat alles boven de Mavo hoogbegaafd is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Het vwo is nou niet echt Wat je noemt een 'universitair diploma'.
Ik ben blijkbaar erbij vergeten te zetten dat hij nog aan de Erasmus wil gaan studeren. Ik zit zelf in 5 gym dus nee, ik vind niet alles boven Mavo hoogbegaafd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit. Sommige mensen denken dat alles boven de Mavo hoogbegaafd is.
Sterker nog, men gaat alle voetballers opnoemen die men kent en hun opleiding.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dit. Sommige mensen denken dat alles boven de Mavo hoogbegaafd is.
Het doel van dit topic is toch voetballers en hun (universitaire) opleiding te noemen? Ik dacht dat Stefan de Vrij daarbij een leuke toevoeging zou zijn, blijkbaar niet, maar alle voetballers opnoemen? Ik zou je er nog 20 kunnen geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Sterker nog, men gaat alle voetballers opnoemen die men kent en hun opleiding.
Maar De Vrij is zowel geen topvoetbal als Universitair geschoolde voetballer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef Maraten het volgende:
[..]
Het doel van dit topic is toch voetballers en hun (universitaire) opleiding te noemen? Ik dacht dat Stefan de Vrij daarbij een leuke toevoeging zou zijn, blijkbaar niet, maar alle voetballers opnoemen? Ik zou je er nog 20 kunnen geven.
Op zich een leuke toevoeging, maar het geeft al aan dat we met Nederlandse topvoetballers met een universitaire opleiding niet verder komen dan Bergkamp,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef Maraten het volgende:
[..]
Het doel van dit topic is toch voetballers en hun (universitaire) opleiding te noemen? Ik dacht dat Stefan de Vrij daarbij een leuke toevoeging zou zijn, blijkbaar niet, maar alle voetballers opnoemen? Ik zou je er nog 20 kunnen geven.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Iniesta, Busquets, Sanchez, Robben en Ronaldo hebben hun universitair diploma behaald van Acteer, beste resultaten behaald in Hollywood. Iniesta staat zelfs op het record lijst met aantal behaalde punten.
Waarvan ik een beetje dubieus ben. Hij heeft dus in Bath gestudeerd tijdens zijn training in Arsenal (London). Is een aardige rit heen en weer. Hoe hij dat heeft gedaan met zware training is mij een raadsel. Ik zie ook nergens een bron op wikipedia.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Op zich een leuke toevoeging, maar het geeft al aan dat we met Nederlandse topvoetballers met een universitaire opleiding niet verder komen dan Bergkamp,
En was leraar Duits. Daniel de ridder en Pieter Huistra hebben ook Gym.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Adames het volgende:
Ron Jans heeft het gymnasium gedaan en is dus de slimste trainer van Nederland, al loopt hij er niet mee te koop
Jans spreekt ook goed frans zie ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
En was leraar Duits. Daniel de ridder en Pieter Huistra hebben ook Gym.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:10 schreef krapula het volgende:
Oleguer heeft economie en filosofie gestudeerd. Heeft ook een boek geschreven. Daarbij voetbalde hij ook nog eens bij de beste voetbalclub van een voetbalclubje in Nederland.
Net als George.quote:
Vanavond maar weer eens naar mijn pa om zijn collectie VHS banden over o.a. deze helden te bekijken.quote:
Nee, bedrijfseconoomquote:
Ron Jansquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:10 schreef Adames het volgende:
Ron Jans heeft het gymnasium gedaan en is dus de slimste trainer van Nederland, al loopt hij er niet mee te koop wat wederom bewijst dat een hoog diploma geen bewijs van intelligentie is
quote:
Wat een druifquote:“Ik ben met VWO misschien wel één van de hoogst opgeleide trainers uit de competitie, maar het lijkt wel of ik het meeste domme team heb", aldus FC Groningen trainer Ron Jans.
Lees meer: http://www.nujij.nl/sport(...).lynkx#ixzz1yKuME3xl
De Vrij is nog te jong om een universitaire studie te kunnen hebben afgerond, maar hij heeft iig de toegang. En topvoetballer kan hij ook nog wel worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar De Vrij is zowel geen topvoetbal als Universitair geschoolde voetballer.
Seedorf komt ook wel intelligent over op TV. Ook enige persoon die ik in 4 verschillende talen op TV heb horen spreken. (Spaans-commentator wk2010 - Engels BBC , Italiaans en Nederlands)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
Seedorf heeft toch ook gewoon gestudeerd.
David Beckham called him a “poof”. Which is a bit rich coming from someone who wears skirts and names their children as if they were poodles.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef Lastpost het volgende:
http://blog.sport.co.uk/F(...)ted_Footballers.aspx
Dat kan mijn neefje van 4 ook nog worden...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
En topvoetballer kan hij ook nog wel worden.
Zo ziet hij er ook uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Duplan filosofie gestudeerd.
Wat, ben je hem en Prof. Dr. Ing . Balotelli soms vergeten?quote:
Wat dacht je van Zenden ?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Seedorf komt ook wel intelligent over op TV. Ook enige persoon die ik in 4 verschillende talen op TV heb horen spreken. (Spaans-commentator wk2010 - Engels BBC , Italiaans en Nederlands)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:29 schreef VeX- het volgende:
Ik had kunnen zweren dat er jaren geleden een voetballer bij Ajax was die rechten had gestudeerd ofzo.
Zou hem heel goed kunnen zijn ja.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Monopoly_Man het volgende:
Niet al te veel...
The late Sócrates was a doctor of medicine and philosophy, while the former Ipswich, Watford, QPR and MK Dons defender Steve Palmer has a degree in software engineering from Cambridge. He is believed to be the only footballer of the modern era to study at Cambridge. "It was a bit of a novelty for the media when I started but once you cross the line into professional sport you are judged on nothing but your performance," said Palmer. "My ability to study was perhaps due to the same attributes that allowed me to learn the game."
Other bright sparks include Steve Heighway (economics), Slaven Bilic (law), Shaka Hislop (mechanical engineering), Iain Dowie (Masters in engineering), Steve Coppell (economics) and Richard Hinds (law, Open University), Arsène Wenger (economics), Gudni Bergsson (law) and Oliver Bierhoff (economics).
Lijkt me welquote:
Waar voetbalt ie ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef Oidipous het volgende:
Daan Bovenberg studeert Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit.
Die is pas gezakt voor zijn veterstrikdiploma, dus die cum laude atoomfysica laat nog even op zich wachtenquote:
FC Utrecht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |