Je krijgt er dacht ik wel een stylus pen bij.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
Ik zit weer te twijfelen. Ik vind nog steeds de Asus aanpak een beter idee. Een echte keyboard dock met extra batterij, opslag, connectors en misschien grafische kaart. Dan heb je echt best of both worlds. Maar hun top of the line Transformer Book series staat nu op de lange baan geloof ik, omdat hij waarschijnlijk te duur en te groot wordt en ze niet weten of hij wel verkocht gaat worden. Dan hebben ze nog de Asus Vivo Tab die uit moet komen rond de introductie van de Surface, maar volgens mij is de Surface Pro beter (core i5 vs atom) en zal de prijs ongeveer hetzelfde zijn door het keyboard dock. Dus dan wordt het meer een kwestie van welke de betere reviews krijgt.
Weet iemand of de Surface een stylus pen geintegreerd heeft? Om een of andere rare reden ben ik nog het meest psyched over de wacom integratie met win 8, dus dat je gewoon lekker kunt gaan schetsen op je tablet.
Denk van niet hoor. Als het net zo'n stevig cover heeft als de iPad kun je er gewoon op typen als hij bv op je schoot ligt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik bedenk me nu dat je echt aan een bureau moet zitten om die toetsenbord flap te kunnen gebruiken. Ik vind dat toch wel een nadeel en ga waarschijnlijk dan maar sowieso voor de asus. (of de samsung slate, keuzes, keuzes)

http://www.microsoft.com/(...)surfacespecsheet.pdfquote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik bedenk me nu dat je echt aan een bureau moet zitten om die toetsenbord flap te kunnen gebruiken. Ik vind dat toch wel een nadeel en ga waarschijnlijk dan maar sowieso voor de asus. (of de samsung slate, keuzes, keuzes)

De pen blijft door een magneet aan de tablet vastplakken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef speknek het volgende:
Nee maar ik heb er natuurlijk liever eentje die je in de tablet kan opbergen.

Dan koop je een cover met opbergruimte voor een pen. Je laat je keus toch niet afhangen van zoiets als een pen, dudequote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef speknek het volgende:
Nee maar ik heb er natuurlijk liever eentje die je in de tablet kan opbergen.

jaa hopen dat ze ook beetje tegelijk in Nederland uitkomen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd overigens, daarnietvan

Ik heb zelf de Asus Transformer TF300 en ik kan deze niet echt aanbevelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:

quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Catch22- het volgende:
voorlopig heeft niemand écht met een surface apparaat gewerkt en wacht iedereen af...
behalve boterbartje, want die komt al klaar bij de gedachte aan Windows Phone 8

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |