Is precies wat aangekondigd is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef maurisioo het volgende:
Vind de RT versie wel een beetje.. saai. Had er meer van verwacht.
Ja klopt, maar ik had verwacht dat er toch al wat meer apps op stonden. Die komen natuurlijk nog wel, maar kan lang duren. Ook hadden ze het bureaublad gewoon beter weg kunnen laten als het alleen maar voor office programma's gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is precies wat aangekondigd is.
Een afgezwakte versie van de Pro variant.
Mjah, dat van die apps is inherent aan het kopen van een apparaat waar het ecosysteem nog van moet worden opgezet en groeien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik had verwacht dat er toch al wat meer apps op stonden. Die komen natuurlijk nog wel, maar kan lang duren. Ook hadden ze het bureaublad gewoon beter weg kunnen laten als het alleen maar voor office programma's gebruikt kan worden.
Ik dacht gehoord te hebben dat ze behoorlijk wat apps in de store wilden hebben voor de release. Daarom valt het me wat tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mjah, dat van die apps is inherent aan het kopen van een apparaat waar het ecosysteem nog van moet worden opgezet en groeien.
Toen Apple net uit kwam met hun store was er ook bijna niks, google ook.
Dat moet groeien en daar gaat tijd over heen.
Als early adopter zal je daar altijd tegenaan lopen.
ze kunnen wel meer willen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze behoorlijk wat apps in de store wilden hebben voor de release. Daarom valt het me wat tegen.
En ik vond het behoorlijk raar dat een app als Cut the rope (zie review video van The Verge) last van lag had.
ja is veel, 'k had eerst hoge verwachtingen (zelfs) van de RT versie.. maar aangezien het ecosysteem eigenlijk nu zuigt wacht ik nog wel een tijdje totdat het voldoende gegroeid is.. dan is nu imo z'n 500eu dus ook niet waard.. ik wacht ook nog even met windows phone 8.. zal daar niet veel anders zijn... ? Misschien nog één keer android en dan ketsen met microsoftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 04:27 schreef DaveGrohl het volgende:
vijfhonderdnegentien fuckin dollars voor de goedkoopste versie hier
Dus 400 euro inclusief verzendkostenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 04:27 schreef DaveGrohl het volgende:
vijfhonderdnegentien fuckin dollars voor de goedkoopste versie hier
Denk niet dat het goedkoper gaat worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 05:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus 400 euro inclusief verzendkosten
Ik kijk nog wel ffies wat ik doe, met de xbox werkt het wel goed samen
Kwestie van tijd voordat SmartGlass ook voor Android en iOS uit is, dan kun je vanaf een iPad of Galaxy Tab precies hetzelfde met je Xbox als vanaf een Surface RT.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 05:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
met de xbox werkt het wel goed samen
Ziet er live uit..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)ndows/liveevent.aspx
De presentatie van de Surface. Maar is het nou een herhaling of niet?
En dat ga ik dus ook precies doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:47 schreef Catch22- het volgende:
ozar.me/2012/10/why-im-returning-my-microsoft-surface-rt/
Mijn god dit durf je toch niet op de markt te brengen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:47 schreef Catch22- het volgende:
ozar.me/2012/10/why-im-returning-my-microsoft-surface-rt/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |