als k panji ben zoek me roffa dan heb ik veel wijsheden te vertelequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
Waar kan ik je als spreker boeken, Amenth?
Erg onduidelijke zin. Leg eens uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:31 schreef amenth het volgende:
[..]
als k panji ben zoek me roffa dan heb ik veel wijsheden te vertele
Was dat maar de enige fout.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:21 schreef amenth het volgende:
zo heb ik een collega van 19 jaar die zat te zeuren over hoe zn pensioen wodt opgebouwd enzo als je even logisch nadenkt weet je dat de eu bijvoorbeeld bnnekort al omvalt (dit had allang voorkomen kunnen worden door Turkije tot de Eu te laten toetreden) en dat is nog maar het begin van alle ellende die te wachten staat de komede jaren
zoals een oorlog uitepindelijk (maximaal 20 jaar) en pensioen is pas over 50 jaar ofzo voor hem bijvoorbeeld die dan allaeng niet meer bestaan mocht je nog leven want heel het economisch stelsel zal uieenvalen je kan beter alal je geld al uitgeven.
klacht: ontwetende mensen die zich nog druk maken om pensioen terwijl die binnekort niet eens meer bestaat
dat zou k ook wee nie zegge mr niet zo moeilijk doen met de toetreding vn turkije had veel gescheeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:34 schreef Alborz het volgende:
We hadden nooit een crisis of een recessie gehad als amenth economisch adviseur was geworden.
wat is je bron want er klopt niks van kijk maar naar de cijfers laten alleen maar groei zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Turkije staat op instorten. Het lijkt alsof de economie van dat land groeit maar dat is een verkeerd beeld. Turkije draait namelijk voornamelijk op import; dat kan nooit lang werken op de lange termijn. Wat daarmee samenhangt is de jobless growth; ondanks dat de economie lijkt de groeien - oorzaak hierboven - worden er geen nieuwe banen geschept, in Turkije heb je veel hogeropgeleiden die hierdoor geen baan kunnen vinden. Turkije is dus een economische tijdbom.
Ja, dat is dus wat ik zeg. Doordat de economie draait om import lijken de cijfers een groeiende economie weer te geven. De economie groeit ook wel maar vergelijk het met een ballon. Die wordt steeds groter terwijl het eigenlijk gevuld is met niets. Zo ook in Turkije, de jobless growth is daar een nijpend voorbeeld van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef amenth het volgende:
[..]
wat is je bron want er klopt niks van kijk maar naar de cijfers laten alleen maar groei zien
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Eens met Amenth.
Het is erg onzeker hoe de wereld en Europa en Nederland in het bijzonder eruit zullen zien over 50 jaar. Hebben we dan al allemaal een chip in onze armen en worden we door de tirannen uit Brussel geëlimineerd zodra we economisch onrendabel zijn?
De EU dijt uit, maar het volk keert zich meer en meer tegen de tirannie uit Brussel en Berlijn. Hoe loopt dat af? Burgeroorlog, revolutie is niet uitgesloten. Hoe lang pikt het volk dit nog, dat wij telkens genegeerd worden en vrijwel alle beslissingen nu uit de as Brussel-Berlijn lijken te komen en democratie allang niet meer bestaat in de afzonderlijke lidstaten en de Griekse machthebbers zelfs knoeien en frauderen met de verkiezingsuitslagen.
Je betaalt nu pensioenpremies voor de ouderen van nu. Maar je hebt geen enkele zekerheid over later, over je eigen pensioen. Het enige dat enige zekerheid geeft, is een eigen stukje grond, wat zonnepanelen en totale onafhankelijkheid van de overheid. Ik vrees dat je je ook moet bewapenen tegen de telkens agressiever en ondemocratischer en fascistischer wordende overheid/EU.
Tsja, ik heb soms een beetje last van het Balkenende-syndroom. Dan zeg je met 12 volzinnen, iets dat je ook in 4 woorden had kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef amenth het volgende:
[..]dit precies alleen gebruikte ik meer een taal zodat iedereen t begrijpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |