SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Gelukkig ben ik nog altijd beter dan jij.quote:
Kan ik nie, doe ik niet genoeg fifa voor.quote:
Oh meteen gestopt dusquote:Op maandag 18 juni 2012 23:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik had nog tot diep in de nacht gemoeten om het af te krijgen.
Ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Binnenkort nog een keer met z'n allen bier drinken in Utrecht?
Holy shit een post van bassiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:13 schreef Basssie024 het volgende:
doet mij denken aan die keer in de woestijn met adriaan
mooi man! Toen was adriaan echt gek bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:13 schreef Basssie024 het volgende:
doet mij denken aan die keer in de woestijn met adriaan
NEE BASSIE DAT IS ZOUT WATER DAAR WORD JE ZIEK VANquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mooi man! Toen was adriaan echt gek bezig
En dat bier dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het erger dat m'n melba toast op is, terwijl ik nog wel smeerkaas heb.
Bagger, heb er na deze nog 1 koud liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon lepelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind het erger dat m'n melba toast op is, terwijl ik nog wel smeerkaas heb.
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:
Morguh!quote:
Ahw yeah!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 04:46 schreef KoningStoma het volgende:
Ik luister gewoon weer naar linkin park
Jeugdsentiment
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 04:46 schreef KoningStoma het volgende:
Ik luister gewoon weer naar linkin park
Jeugdsentiment
Moet je weer voor je buik?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:39 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Gisteravond een uur in het ziekenhuis gezeten, omdat een teamgenoot zijn hamstring afscheurde tijdens de wedstrijd en helemaal niets meer kon.
Ik ben al een week zenuwachtig omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet, en dan zat ik er gisteravond ook al
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
Sta je rustig je ochtendsigaretje op werk te roken, vliegt er ineens een wesp keihard tegen je hoofd aan
Crazy wasp, y u so drunk [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Siquote:
Y u have zo'n groot hoofd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:45 schreef Michhas het volgende:
Sta je rustig je ochtendsigaretje op werk te roken, vliegt er ineens een wesp keihard tegen je hoofd aan
Crazy wasp, y u so drunk [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je aftrekken op de ratten van de lucht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:52 schreef Michhas het volgende:
Ik heb meerdere keren per dag (2á3 keer) een intense behoefte, een sterke drang. Deze drang kan ik moeilijk voeden, omdat dit over het algemeen door de maatschappij als vreemd wordt bevonden. (zoals eigenlijk wel de meeste Fetisjen)
Ik weet niet hoe ik deze Fetisj heb ontwikkeld, en hoe dit beperkte vaste patroon zich heeft kunnen vormen. Wat ik wel weet is dat het alleen op komt zetten als ik een (mijn) tuin inkijk en daar duiven zie, als ik mijn blik op dit gedierte waag, komt mijn gretige verlangen dus op.
Ik smacht er dan naar om me zelf af te trekken, al met grote harstocht en vlagen van genot, doordat ik de duiven waarneem. Ik kom klaar als ik na ongeveer 10 seconden mijn hoogtepunt heb bereikt.
Mijn dagelijkse passie is hier nog niet mee afgedaan, ik neem de ''gesmeerde'' boterham mee naar buiten, en leg hem in het voederbakje van de vogels. Hierop volgend begint eigenlijk het hele verhaal opnieuw, ik zit dan weer vol van vertrouwen achter m`n ramen te kijken, het vertrouwen dat er op dat éne magische moment, weer een gevederd genotscreatuur, aan de horizon zal verschijnen.
Als de duif is neergekomen in de voederbak,weet ik niet hoe snel ik mijzelf naar de fruitmand moet begeven. Hier begin ik mijzelf, de duif in het oog houdend, opnieuw af te trekken. Dit is eigenlijk mijn langste sessie, waarbij ik mijzelf helemaal ontbloot, ik pak hier een citroen, en knijp hem met schil en al uit, hierdoor loopt het citroensap langzaam door mijn aars.
Het sap komt in aanraking met mijn anus. Dit in combinatie met het trekken aan mijn geslachtsapparaat, het schouwwerk wat zich in de voederbak afspeelt, en de hele ambiance eromheen, doet mij hunkeren van intens genot.
Wat een keer is begonnen als experiment, is uitgedraaid op een onomkeerbare verslaving, een liefhebberij die ik waarschijnlijk als enigste beoefen.
Ik wil bij deze mijn Fetisj aan het grote publiek kenbaar maken, en graag reacties tegemoetkomen.
Voor interesse in dit Fetisjisme, kun je mij natuurlijk altijd mailen.
Het zou leuk zijn als je dan misschien ervaringen kunt delen met mij. (als dat niet te veel gevraagd is)
Groeten, Bernd
Ja man, een en al feest. M'n huisgenoten zijn echt superchill. Beste keuze van m'n leven dit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe is het in Utrecht? Nog steeds leuk in je nieuwe huis?
Tuurlijk niet! Ik kan jullie toch niet alleen latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je gaat ons verlaten voor het Forza topic?
Goed om te horen! Bevalt de stad zelf ook een beetje? Nu Marloes ook hier woont kom ik er eigenlijk nooit meer, vond Utrecht opzich altijd wel een leuke stad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja man, een en al feest. M'n huisgenoten zijn echt superchill. Beste keuze van m'n leven dit.
Jij bent sowieso van de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
Zo fijn altijd. Gisteren nog een uurtje lopen modelleren, kom je erachter dat je allerlei dingen aan de verkeerde kant hebt gemaakt.Kan je de helft weer weggooien.
Leuk filmpje voor jou.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent sowieso van de verkeerde kant.
Jazeker. Den Bosch is eigenlijk maar saai vergelijken met Utrecht. Uitgaan is veel beter, sfeer is beter, meer vrouwen, minder tokkies. En werk en studie zijn dichtbijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed om te horen! Bevalt de stad zelf ook een beetje? Nu Marloes ook hier woont kom ik er eigenlijk nooit meer, vond Utrecht opzich altijd wel een leuke stad.
Zit wat in, alhoewel ik het uitgaan in Utrecht meestal zwaar ruk vond. Is ook wat je gewend bent denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:34 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jazeker. Den Bosch is eigenlijk maar saai vergelijken met Utrecht. Uitgaan is veel beter, sfeer is beter, meer vrouwen, minder tokkies. En werk en studie zijn dichtbij.
Daar kom ik eigenlijk nooit. Vooral Tivoli en Ekko tot nu toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht dat Frank Stairway-stamgast is PierreEn daar weigerde jij naartoe te gaan toch?
Je weet toch wel dat je wat je aan de ene kant maakt zo kan kopieren op de andere kant?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
Zo fijn altijd. Gisteren nog een uurtje lopen modelleren, kom je erachter dat je allerlei dingen aan de verkeerde kant hebt gemaakt.Kan je de helft weer weggooien.
Dat ligt eraan. Als je reeds gemaakte vormen van de ene kant (die dus anders is dan de andere kant) gebruikt om nieuwe delen te maken en te positioneren, dan ben je dus gewoon de lul.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je wat je aan de ene kant maakt zo kan kopieren op de andere kant?
Morgen is uit de kast gekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben ik ook weer eens![]()
![]()
Beetje druk gehad met zieke ouders enzo dus wat minder op fok geweest.
Nog roddels?
Mainframes!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben ik ook weer eens![]()
![]()
Beetje druk gehad met zieke ouders enzo dus wat minder op fok geweest.
Nog roddels?
Hier Knutselen en Creativiteit of hier Digital Corner zullen ze er wel meer verstand van hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Hier sold, dit bedoel ik:
[ afbeelding ]
Al die crap die uit die vanuit die holte is opgebouwd moest ik opnieuw doen omdat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet de boven en onderkant niet symmetrisch zijn, en ik die holte dus per ongeluk in de bovenkant had gemaakt.
Waarom zou ik, het is niet dat ik een vraag stel, ik leg het gewoon graag uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier Knutselen en Creativiteit of hier Digital Corner zullen ze er wel meer verstand van hebben.
Wat wordt het? Darth Vader mask?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Hier sold, dit bedoel ik:
[ afbeelding ]
Al die crap die uit die vanuit die holte is opgebouwd moest ik opnieuw doen omdat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet de boven en onderkant niet symmetrisch zijn, en ik die holte dus per ongeluk in de bovenkant had gemaakt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat wordt het? Darth Vader mask?
Dit is eerder reverse engineering, maargoed.quote:
Sorry, ik snap niet zoveel van programmeren en al die meukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is eerder reverse engineering, maargoed.
Opbouwende kritiek van mij toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso vandermar die komt haten omdat ik een plaatje van hem post in het fut topic.
Fixedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Hbo Rechten doen en hier om huiswerkhulp komen vragen
Jaja, weet ik nu welquote:
Dit heeft geen zak met programmeren te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik snap niet zoveel van programmeren en al die meuk
Je penis? Ja, werd eens tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Bedankt voor de geringe hulp, nu haal ik tenminste mijn P [ afbeelding ]
Maar je woont nog wel in Frieslandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Een Penis halen? Ik ben er gewoon mee geboren hoor....quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, slecht klopt niet dit dat sinas cola water.
Hij is leuk bedacht hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, slecht klopt niet dit dat sinas cola water.
Dat wil ik nog wel eens zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Ouwelullenpatasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nudie
Trouwens deze mofo's net binnengekregen:
[ afbeelding ]
Ah wel tof, maar zou ze zelf nooit dragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nudie
[ afbeelding ]
Zo dacht ik er ook overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wel tof, maar zou ze zelf nooit dragen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onder joggingsbroek, swag.
quote:
ouwe trollkoningquote:
die staat bij je favorieten hequote:
Ik nodig je uit.quote:
Trek je dan weer dat roze shirtje aanquote:
Als je dat leuk vindtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek je dan weer dat roze shirtje aan
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het niet
grow some ballsquote:
Ok, en nu?quote:
vandermar misschienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Alleen FUT, h2h kan ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Goede, totaal niet verwacht enzoquote:
Hoef je niet te huilen als iemand zegt dat iets je niet staatquote:
Nu pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb wel 2 zilveren teams.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn fut team is crap op dit moment heb alleen nog budget Nederlanders
Had dat gister dan gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij H2H zet je de spelsnelheid op fast en dan speelt het net als FUT
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vannacht ging nergens over ik kon gewoon niet scoren
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu pas.
WalterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik rock deze bad boys elke dagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
Wanneer kan ik me revancheren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
Vond het wel lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
verkeerde plaatje he slomequote:
12 maltbiertjes en die jongen is helemaal wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelenquote:
Weet niet, vond dat plaatje van vandemar ook wel goed eigenlijkquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelen
Haha dat doen we wel vaker hoorquote:
Ja wat een zemmelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat doen we wel vaker hoor. Maar die tjap van gister hoeft niet meer mee te doen, 2x verliezen en xbox uit
Die delay bedoel je? Dat heb ik altijd. Geen idee waar het aan ligt, misschien aan m'n internet. Maar meerdere mensen met een PVR hebben er last van en hebben nog steeds geen fix.quote:
Stream heeft het hier de hele tijd gedaan? Dat ie achter loopt kun je eigenlijk alleen weten als je mee speeltquote:
Waar Nelis weer last van had weet ik ook nietquote:
Laat Diablo 3 dan eens een keer liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb hockeytraining vanavond
Dit weekend heb ik wel weer wat tijd denk ik
Sjonnie, beeld was later dan geluid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stream heeft het hier de hele tijd gedaan? Dat ie achter loopt kun je eigenlijk alleen weten als je mee speelt
Geen last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjonnie, beeld was later dan geluid.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook als je via twitch zelf kijkt?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Was je weer bezig Pringles?
In het begin deed ie het goed, daarna opeens niet moar.quote:
Weet ik ook wel hoor, was maar een geintjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Als ik ga dieken zie je gewoon Dr.Pringles staan hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel hoor, was maar een geintje
Dushiquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
Don't be fooled by the rocks that he's got.
He's still, he's still Rossdale from the block.
Na afloop krijg je wel een lolly, dus houd je sterk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sterkte man!quote:
Zoveel heb ik nog eigenlijk niet gespeeld, ben nog niet eens max lvlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat Diablo 3 dan eens een keer liggen
Nog 4 lege plekken over in de op, dus moet gewoon lukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje bbq dit dat zus zo. Wanneer gaan we nou meeten deze zomer het is tijd en beter komt ons aller Zjozz in de OP
Beter gaan er een paar uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beetje bbq dit dat zus zo. Wanneer gaan we nou meeten deze zomer het is tijd en beter komt ons aller Zjozz in de OP
pakt popcornquote:
Echt een aanwinst voor deze SCquote:
ja dat van Tarkan netquote:
Terecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terecht!Je leeft nog! Ging wel redelijk dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
bans moge niet besprokne worden op het forum van de foks
Klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik raad het echt niemand aan, wat een kloteonderzoek
Zie het als dat je flink over je nek moet en dat er dan tegelijkertijd iemand een tuinslang in je keel probeert te frotten. Voeg daar nog even aan toe dat het voelt alsof je keel in brand staat van de verdovende spray. Niet fijn
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terecht!bitch ass !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik doe qua BBQen niet onder voor Stef. Het is alleen dat na een week BBQ meestal al het geld op isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Joh, maar Stef is toch de BBQ-king.
Hoi bobquote:
Hoi Alienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En we zwaaien met z'n allen naar Nicklas
[ afbeelding ]
Sowieso dat forza erbij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe qua BBQen niet onder voor Stef. Het is alleen dat na een week BBQ meestal al het geld op is
Hey! Dat herken ik! Spammers hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Trollen? Hoe komen jullie daar toch elke keer bij? Alleen KK is hier de trollquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat gaan jullie hard![]()
Maar Nick gebanned, zal wel door trollen komen. Ross waarom werd jij gedeepthroat terwijl je aan het kotsen was?
Dat wordt een soort van tabletquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Dit dusquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
een mix tussen een laptop en tablet
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je smeren of scoopen? Scoopen it is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.
Ik zal dit maar even door de vingers zien, maar gewoonlijk zou ik je helemaal afmaken in een potje mw3.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.
Pure gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Secretary Spank!!!quote:
vreet die dingen dan ook niet droog slomequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Klopt de nummering wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:
Gelukkig gaat alles goed met je.quote:Brandweer haalt wasbeer uit boom
HAARLEM - Zijn het normaal gesproken katten die uit de boom moeten worden gehaald, in Haarlem was het dit keer een heuse wasbeer waarvoor de brandweer uitrukte.
Het beest was samen met een aantal soortgenoten ontsnapt uit zijn verblijf bij dierenpark Artisklas in het Schoterpark in Haarlem-Noord. Alle wasberen konden vrij snel worden gevangen, op één exemplaar na, dat zich hoog in een boom had verschanst.
Met hulp van een ladderwagen en een speciale stok kon de onwillige wasbeer uiteindelijk worden gevangen. Vrijwilligers van Artisklas hebben hem daarna teruggebracht naar zijn verblijf, waar hij kan bijkomen van zijn kortstondige avontuur.
quote:
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit beloofd nu al een epische SC reeks te worden
Hij gaat het nog onderzoeken ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatst
Soms heb ik gewoon even een verzetje nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig gaat alles goed met je.
Ik zei een tijdje geleden al dat we bij de top 30 van reeksen op Fok zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatst
Ik ben net als jij een beetje autistischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij gaat het nog onderzoeken ook.
Sorry, zoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben net als jij een beetje autistisch
Nice, ik ben sinds een korte tijd bezig met ME1, mooie gamequote:
We moeten eigenlijk eens vragen of het vanaf 56 gekoppeld kan wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
gisteren met 3.2 2.3 promille afgevoerd naar het ziekenhuis, samen met een clubgenootje
Al bezig !quote:
Sociaal leven?quote:
825 uur MW2, 600+ uur BO, 400 uur FM3 etc. etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sociaal leven?
[ afbeelding ]
(Dus ook nog 30 uur op monk ofzo, 25 op barbarian, 5 op demon hunter en een half uurtje witch doctor)
Ook leuk om allemaal op te tellen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
825 uur MW2, 600+ uur BO, 400 uur FM3 etc. etc.
Heb je een baan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
825 uur MW2, 600+ uur BO, 400 uur FM3 etc. etc.
Nog niet!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ook leuk om allemaal op te tellen jaDit is trouwens iets van een week of twee na de release van diablo 3 (25mei ofzo)
Ik zie nu wel vage verwoording, ik bedoel sinds een week of twee na release tot nuquote:
Studeren, en een baanquote:
Neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst heb je geen fut gasten die ook mee willen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |