Ah, ok. Ik heb dat kennelijk gemist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nope en ik heb ook 0 interesse nog.. Heb t wel ff gehad met mannen
ja geslaagd voor beide opleidingen en straks lekker aan t werk.. Tis ook niet dat je het had kunnen mee krijgen aangezien ik verder nergens post waar jij post. Hoe ist met jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb dat kennelijk gemist.
Verder wel alles goed?
Total loss kan je wel ''auto kapot'' noemen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
total loss is niet een teken dat de motor niet meer werkt en gezien je motor t belangrijkste stukje auto is..
Oeh, dat is wel goed nieuws. Dat is een mooie stap.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja geslaagd voor beide opleidingen en straks lekker aan t werk.. Tis ook niet dat je het had kunnen mee krijgen aangezien ik verder nergens post waar jij post. Hoe ist met jou?
Wat voor pijn en waarvan? Wel vervelend dat t niet gaat zoals je wilt maar je komt er vast wel weer bovenop ff door de zure appel bijten daarna zal de wind weer meegaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel goed nieuws. Dat is een mooie stap.
Ik lees hier nog wel eens mee, maar er zijn een paar users waar ik allergische reacties van krijg. Dus ik krijg maar weinig mee.
Met mij is het redelijk. Ik heb redelijk veel pijn de laatste weken en het gaat even minder met de opleiding. Na de vakantie op een nieuwe plek beginnen en hopen dat het daar beter gaat.
Qua versieren is het ruk gesteld. Ik had veel nieuwe mensen ontmoet, waaronder een paar leuke mensen. Een beetje met gedeelde interesses, voldoende intelligentie etc. Helaas bezet of lesbisch.
Gewrichten, vooral mijn knieën. Dokter kan niks vinden, wat nogal jammer is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat voor pijn en waarvan? Wel vervelend dat t niet gaat zoals je wilt maar je komt er vast wel weer bovenop ff door de zure appel bijten daarna zal de wind weer meegaan
hm oke en verder nog geen doorverwijzing ofzo ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewrichten, vooral mijn knieën. Dokter kan niks vinden, wat nogal jammer is.
Je hebt wel goede knieen nodig voor versieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewrichten, vooral mijn knieën. Dokter kan niks vinden, wat nogal jammer is.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees hier nog wel eens mee, maar er zijn een paar users waar ik allergische reacties van krijg. Dus ik krijg maar weinig mee.
Met mij is het redelijk. Ik heb redelijk veel pijn de laatste weken en het gaat even minder met de opleiding. Na de vakantie op een nieuwe plek beginnen en hopen dat het daar beter gaat.
Qua versieren is het ruk gesteld. Ik had veel nieuwe mensen ontmoet, waaronder een paar leuke mensen. Een beetje met gedeelde interesses, voldoende intelligentie etc. Helaas bezet of lesbisch.
Ik heb al mijn hele leven last van mijn knieën, ik heb steunzolen ed. Ook een tijd bij de fysio rondgelopen voor oefeningen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm oke en verder nog geen doorverwijzing ofzo ?
Reuma?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven last van mijn knieën, ik heb steunzolen ed. Ook een tijd bij de fysio rondgelopen voor oefeningen.
Maar het is nu erger dan het afgelopen jaar geweest is, voel het ook in mijn ellebogen en schouders. Zelfs mijn vingers. Het is meer van: We kijken het nog even aan.
Nee, niet jij. Maar dat wist je al.quote:
Nummers dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet jij. Maar dat wist je al.
En nee, ik ga geen namen noemen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je daar stiekem blij om was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou Saskia eigenlijk hosselen vorige week maar die was net leuk aan het daten.
Ja want het is niet echt een goed idee om een directe collega te versieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je daar stiekem blij om was.
Maar het is geruststellend dat ik niet de enige ben die dit ondervind. Het lijkt alsof de vrouwen die ik leuk vind nooit single zijn. Ze gaan van relatie naar relatie van partner naar partner.
Ik vind het best moeilijk om hier mee om te gaan. Niet alleen omdat ik het niet begrijp, maar ook omdat het er dus kennelijk iedere keer een moment is dat ik mis.
Men zegt wel eens van niet. Dat relaties op de werkvloer eigenlijk niet moeten kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ja want het is niet echt een goed idee om een directe collega te versieren.
Relaties op werkvloer zijn imo not donequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Men zegt wel eens van niet. Dat relaties op de werkvloer eigenlijk niet moeten kunnen.
Toch zijn er voldoende mensen die het doen en waar het voor werkt. Ik denk dat het heel erg afhangt van hoe beide personen hiermee omgaan.
Bij jou, omdat het je eerste relatie zou betreffen, lijkt het me iets minder verstandig. Als je meer de klappen van de zweep kent (in b4 flauwe grappen over mij) en weet wat je van elkaar kunt verwachten, is het misschien wel mogelijk.
Ik ken een heel leuk stelletje dat op de werkvloer is ontstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Relaties op werkvloer zijn imo not done
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |