Ga jij anders lekker naar je eigen topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natural style werkt wel. Dat is gewoon zoveel mogelijk ervaring op doen totdat je goed bent. Laatst had ik vier telefoonnummers op een avond terwijl ik twee jaar terug al moeite had met één.
Als je hier beter in word heb je niet alleen een groter kans op een vriendin maar ook kans op een veel leukere. Dus mooier kwa innerlijk en uiterlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik moet niks hebben van dat PUA gedoe. Ik wil een vriendin, niet zoveel mogelijk scoren. Maar er zijn er een paar hier die het beter weten....
Ja klopt iddquote:
Dus veel oefenen op vrouwen waar je eigenlijk niet zo'n interesse in hebt, of gewoon blijven proberen tot er eentje hapt. Ja, dan ben je echt voor die ene meid gegaan ja....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je hier beter in word heb je niet alleen een groter kans op een vriendin maar ook kans op een veel leukere. Dus mooier kwa innerlijk en uiterlijk.
Nee, altijd voor de top mooiste en leukste vrouwen gaan in de omgeving. Het zijn juist diegene die wanhopig op zoek zijn die genoegen neemt met minder of terugwaards rationaliseren dat ze bij elkaar horenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus veel oefenen op vrouwen waar je eigenlijk niet zo'n interesse in hebt, of gewoon blijven proberen tot er eentje hapt. Ja, dan ben je echt voor die ene meid gegaan ja....
Tja sorry maar ik heb daar morele bezwaren tegen.
Ja de 2e optie dus. Zoek de mooiste, probeer d'r te versieren, werkt niet, hop op na de 1 na mooiste enz enz. Totdat er eentje hapt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, altijd voor de top mooiste en leukste vrouwen gaan in de omgeving. Het zijn juist diegene die wanhopig op zoek zijn die genoegen neemt met minder of terugwaards rationaliseren dat ze bij elkaar horen
Hoe cornyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je kan ook kijken naar vrouwen met tasjes...
Dan stap je op haar af, en zeg je: "goh, leuke tas heb je daar"...
heel terecht gaat ze je verbaasd aankijken...
en dan zeg jij:
"maar de volgende keer zou ik daar toch een ander kleur schoenen erbij aantrekken"
gegarandeerd gelach, en een mooie opening.
Nee, vrouwen zullen je gemiddeld steeds leuker vinden. Vrouwen die out of my league waren zijn nu ook gewoon binnen bereik. Het is als een droom voor me dat werkelijkheid word.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja de 2e optie dus. Zoek de mooiste, probeer d'r te versieren, werkt niet, hop op na de 1 na mooiste enz enz. Totdat er eentje hapt.
Ik dreun geen zinnetjes op, als ik tegen iemand zeg dat ze er leuk uit ziet vind ik dat ook echt. De reden dat het in het begin geforceerd overkomt is omdat ik me er gewoon totaal niet op m'n gemak bij voel..:p Maargoed, de reden dat ik hiermee bezig ben is omdat ik heel erg kieskeurig ben wat betreft vrouwen. Die ene ga ik dus echt niet 'toevallig' een keertje tegenkomen in m'n sociale circle. Ik kan 2 dingen doen, wachten totdat ik een keer geluk heb of het af gaan dwingen. Ik ga voor optie 2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Veela het volgende:
Waarom doen jullie in godsnaam aan dat PUA, dat is zo geforceerd- en vrouwen hebben dat meteen door.
Ik heb liever iemand die gewoon zichzelf is, in plaats van iemand die zinnetjes opdreunt.
Maar daar heb je dan nog geen leuke langdurige duurzame relatie mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zullen je gemiddeld steeds leuker vinden. Vrouwen die out of my league waren zijn nu ook gewoon binnen bereik. Het is als een droom voor me dat werkelijkheid word.
1,5 jaar. Telkens zijn de meest recente maanden de geweldigste maanden. Ben benieuwt wat ik over een jaar mee maak op een avond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:10 schreef Charcot het volgende:
Vuurvliegje, hoelang ben jij hier al mee bezig?
Hoe oud ben je? (hoeft niet te beantwoorden als je dat niet wil)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1,5 jaar. Telkens zijn de meest recente maanden de geweldigste maanden. Ben benieuwt wat ik over een jaar mee maak op een avond.
Het topic zou over het versieren van vrouwen moeten gaan toch? Al is het volgens mij meer de kant op gegaan van gasten die kunnen uithuilen bij elkaar over hoe slecht hun liefdesleven wel niet is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan nog geen leuke langdurige duurzame relatie mee.
Dit topic gaat niet over 'Hoe kan ik zoveel mogelijk vrouwen neuken'
Het ging over de intentie van het versieren. En dat was dus voor een relatie, niet voor een leuke avond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het topic zou over het versieren van vrouwen moeten gaan toch? Al is het volgens mij meer de kant op gegaan van gasten die kunnen uithuilen bij elkaar over hoe slecht hun liefdesleven wel niet is.
Als jij een vriendin wilt, ga dan overdag vrouwen aanspreken en dates regelen.
Wat versta jij dan precies als het verschil tussen de intentie van versieren en het versieren van vrouwen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ging over de intentie van het versieren. En dat was dus voor een relatie, niet voor een leuke avond.
Ik regel dates overigens, ze pakken tot nu toe alleen niet goed uit helaas.
Geen seksuele aantrekkingskracht = geen vriendinquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar daar heb je dan nog geen leuke langdurige duurzame relatie mee.
Dit topic gaat niet over 'Hoe kan ik zoveel mogelijk vrouwen neuken'
Nee je snapt me niet, het gaat over waar je met dat versieren mee naartoe wilt uiteindelijk. Een relatie, of wat leuke avondjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat versta jij dan precies als het verschil tussen de intentie van versieren en het versieren van vrouwen?
Dat staat in je PUA bijbel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen seksuele aantrekkingskracht = geen vriendin
Ik vraag me af of ze ook nog op je zouden vallen als ze wisten wat voor methodes jij hanteert....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:30 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen die ik nu ontmoet en ook op mij vallen zijn zo beeldschoon dat ik moet knijpen bij mezelf dat ik wakker ben. Daar doe ik het voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |