abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115414582
Dat is toch gewoon oefenen?
pi_115414621
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natural style werkt wel. Dat is gewoon zoveel mogelijk ervaring op doen totdat je goed bent. Laatst had ik vier telefoonnummers op een avond terwijl ik twee jaar terug al moeite had met één.
Ga jij anders lekker naar je eigen topic :')

Het verschil tussen jou en het overgrote deel van de mensen in dit topic is de intentie waarmee je vrouwen benadert.
pi_115414787
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja vertel mij wat. Ik moet niks hebben van dat PUA gedoe. Ik wil een vriendin, niet zoveel mogelijk scoren. Maar er zijn er een paar hier die het beter weten....
Als je hier beter in word heb je niet alleen een groter kans op een vriendin maar ook kans op een veel leukere. Dus mooier kwa innerlijk en uiterlijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115414831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:35 schreef Veela het volgende:
Dat is toch gewoon oefenen?
Ja klopt idd
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115414934
Onzin Firefly. Een mooie vrouw is niet perse level up. Als het klikt, maakt het niet uit of je ervaren of onervaren bent.

Moet kut zijn trouwens, dat je als vrouw alleen een tussenstop bent voor een onzekere man die denkt dat hij beter kan krijgen.
pi_115414939
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je hier beter in word heb je niet alleen een groter kans op een vriendin maar ook kans op een veel leukere. Dus mooier kwa innerlijk en uiterlijk.
Dus veel oefenen op vrouwen waar je eigenlijk niet zo'n interesse in hebt, of gewoon blijven proberen tot er eentje hapt. Ja, dan ben je echt voor die ene meid gegaan ja....

Tja sorry maar ik heb daar morele bezwaren tegen.
pi_115415033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dus veel oefenen op vrouwen waar je eigenlijk niet zo'n interesse in hebt, of gewoon blijven proberen tot er eentje hapt. Ja, dan ben je echt voor die ene meid gegaan ja....

Tja sorry maar ik heb daar morele bezwaren tegen.
Nee, altijd voor de top mooiste en leukste vrouwen gaan in de omgeving. Het zijn juist diegene die wanhopig op zoek zijn die genoegen neemt met minder of terugwaards rationaliseren dat ze bij elkaar horen
pi_115415050
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, altijd voor de top mooiste en leukste vrouwen gaan in de omgeving. Het zijn juist diegene die wanhopig op zoek zijn die genoegen neemt met minder of terugwaards rationaliseren dat ze bij elkaar horen
Ja de 2e optie dus. Zoek de mooiste, probeer d'r te versieren, werkt niet, hop op na de 1 na mooiste enz enz. Totdat er eentje hapt.
pi_115415093
Je word alsmaar aantrekkelijker voor vrouwen als je hiermee lang mee bezig bent. Ze voelen het aan als je opties hebt. Je gedrag veranderd ook als persoon waardoor er nog meer vrouwen op je vallen. Je groeit mensen voorbij, en word alsmaar aangesproken
pi_115415097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je kan ook kijken naar vrouwen met tasjes...

Dan stap je op haar af, en zeg je: "goh, leuke tas heb je daar"...

heel terecht gaat ze je verbaasd aankijken...

en dan zeg jij:

"maar de volgende keer zou ik daar toch een ander kleur schoenen erbij aantrekken"

gegarandeerd gelach, en een mooie opening.
Hoe corny :')
pi_115415109
Vuurvliegje, hoelang ben jij hier al mee bezig? :P
pi_115415171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja de 2e optie dus. Zoek de mooiste, probeer d'r te versieren, werkt niet, hop op na de 1 na mooiste enz enz. Totdat er eentje hapt.
Nee, vrouwen zullen je gemiddeld steeds leuker vinden. Vrouwen die out of my league waren zijn nu ook gewoon binnen bereik. Het is als een droom voor me dat werkelijkheid word.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 04:16:01 #288
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115415183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef Veela het volgende:
Waarom doen jullie in godsnaam aan dat PUA, dat is zo geforceerd- en vrouwen hebben dat meteen door.
Ik heb liever iemand die gewoon zichzelf is, in plaats van iemand die zinnetjes opdreunt.
Ik dreun geen zinnetjes op, als ik tegen iemand zeg dat ze er leuk uit ziet vind ik dat ook echt. De reden dat het in het begin geforceerd overkomt is omdat ik me er gewoon totaal niet op m'n gemak bij voel..:p Maargoed, de reden dat ik hiermee bezig ben is omdat ik heel erg kieskeurig ben wat betreft vrouwen. Die ene ga ik dus echt niet 'toevallig' een keertje tegenkomen in m'n sociale circle. Ik kan 2 dingen doen, wachten totdat ik een keer geluk heb of het af gaan dwingen. Ik ga voor optie 2 :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115415188
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, vrouwen zullen je gemiddeld steeds leuker vinden. Vrouwen die out of my league waren zijn nu ook gewoon binnen bereik. Het is als een droom voor me dat werkelijkheid word.
Maar daar heb je dan nog geen leuke langdurige duurzame relatie mee.

Dit topic gaat niet over 'Hoe kan ik zoveel mogelijk vrouwen neuken'
pi_115415210
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:10 schreef Charcot het volgende:
Vuurvliegje, hoelang ben jij hier al mee bezig? :P
1,5 jaar. Telkens zijn de meest recente maanden de geweldigste maanden. Ben benieuwt wat ik over een jaar mee maak op een avond.
pi_115415235
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1,5 jaar. Telkens zijn de meest recente maanden de geweldigste maanden. Ben benieuwt wat ik over een jaar mee maak op een avond.
Hoe oud ben je? (hoeft niet te beantwoorden als je dat niet wil)
Hoe zijn dat de geweldigste maanden? Zou je dat willen uitleggen dmv praktijkvoorbeelden?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 04:21:25 #292
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115415249
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het topic zou over het versieren van vrouwen moeten gaan toch? Al is het volgens mij meer de kant op gegaan van gasten die kunnen uithuilen bij elkaar over hoe slecht hun liefdesleven wel niet is.
Als jij een vriendin wilt, ga dan overdag vrouwen aanspreken en dates regelen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115415270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het topic zou over het versieren van vrouwen moeten gaan toch? Al is het volgens mij meer de kant op gegaan van gasten die kunnen uithuilen bij elkaar over hoe slecht hun liefdesleven wel niet is.
Als jij een vriendin wilt, ga dan overdag vrouwen aanspreken en dates regelen.
Het ging over de intentie van het versieren. En dat was dus voor een relatie, niet voor een leuke avond.

Ik regel dates overigens, ze pakken tot nu toe alleen niet goed uit helaas.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 04:25:41 #294
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115415294
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het ging over de intentie van het versieren. En dat was dus voor een relatie, niet voor een leuke avond.

Ik regel dates overigens, ze pakken tot nu toe alleen niet goed uit helaas.
Wat versta jij dan precies als het verschil tussen de intentie van versieren en het versieren van vrouwen?
pi_115415296
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen seksuele aantrekkingskracht = geen vriendin
pi_115415351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat versta jij dan precies als het verschil tussen de intentie van versieren en het versieren van vrouwen?
Nee je snapt me niet, het gaat over waar je met dat versieren mee naartoe wilt uiteindelijk. Een relatie, of wat leuke avondjes.

PUA's willen dat 2e, de rest wilt dat eerste.

Ik ben er wel klaar mee verder trouwens, want deze discussie blijft maar komen. Dat was denk ik ook wel de reden dat er uiteindelijk een reeks 'vrouwen ontmoeten als levensstijl' kwam.
pi_115415361
Sommige vrouwen die ik nu ontmoet en ook op mij vallen zijn zo beeldschoon dat ik moet knijpen bij mezelf dat ik wakker ben. Daar doe ik het voor.
pi_115415375
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen seksuele aantrekkingskracht = geen vriendin
Dat staat in je PUA bijbel?
pi_115415385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 04:30 schreef firefly3 het volgende:
Sommige vrouwen die ik nu ontmoet en ook op mij vallen zijn zo beeldschoon dat ik moet knijpen bij mezelf dat ik wakker ben. Daar doe ik het voor.
Ik vraag me af of ze ook nog op je zouden vallen als ze wisten wat voor methodes jij hanteert....
pi_115415391
Bijna dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')