KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?quote:
Ja filmpje!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs ík ben wel eens in een Jumbo geweest.
Goedkopere huurquote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Ik moet morgen toch boodschappen doen, als ik er aan denk maak ik een filmpje voor jequote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja filmpje!
Ik wil ook een keer HALLO JUMBO kunnen zeggen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Zal vast veel schelen maar ik vind het ook ktquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook aal te bedenken.
quote:
Ik kan niet otorijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Je gaat toch geen winkels aanrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel wel vooral in provincie Utrecht. Daar zitten ze uberhaupt nauwelijks, maar vooruit. Misschien dat ik binnenkort nog bij de familie in Middelburg langsga, dan zoek in de winkel daar wel op.
HOU ME VAST EN HOOR ME AAN, IK HEB HET ZO ZWAAR!quote:
Als het nodig is om bij een Jumbo te komen!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen winkels aanrijden.
Jonge, er was een heule plottwist na de aftiteling!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
dankzij HBO zie ik nu dat er bij de 4e Pirates film ook nog een stukje na de aftiteling komt
JUMBOCRASHERSSSSSSSquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik heb een jumbo op 150 meter, loop er op de meet ff binnen dan
En dan rondjes rennen van blijdschap en foto's maken als een blijde chineesquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oehh ja, groepsuitje naar de Jumbo.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
NEEN!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Misschien is dit de zoveelste leugen van Schaar!!!!!!!!!!!!
Ik ben voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh ja, groepsuitje naar de Jumbo.
Gaan we daar dan de circusact uitvoeren?
Ja dat zie ik dus nu pasquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, er was een heule plottwist na de aftiteling!
Bij de derde is dat shot dat Will Turner aan land komtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik heb bij de derde PotC na de aftiteling nog iets gezien. Niet bij de vierde...
Wel geld voor vragen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan ga ik nu nog eens een mooi social media plan opzetten voor de school van, want die zuigen daar in
Wut?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan ga ik nu nog eens een mooi social media plan opzetten voor de school van, want die zuigen daar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh, had je W7's voor mij genoteerd? Want als Fiets gaat hoeft het voor mij nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, voor de meet nog naar oosterhout, w7's halen!! (ben laatst niet gegaan vanwege de regen.... )
eBayquote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dames, waar kopen jullie je verdunner? Ik had een 100ml fles van Bubsel, maar die is leeg, en ze krijgt die grote niet meer. Ik ben namelijk bang dat zo'n kleine zo leeg is.
Ik heb al 100 jaar een flesje van boozyshop, 1 keer gebruiktquote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dames, waar kopen jullie je verdunner? Ik had een 100ml fles van Bubsel, maar die is leeg, en ze krijgt die grote niet meer. Ik ben namelijk bang dat zo'n kleine zo leeg is.
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Dus hoe ze twitter en facebook endezo moeten gebruiken?
Of een mooien website maken?Mooien website is geen social media, dat is een deel van je visitekaartje in het algemeen. En Twitter en FB zijn daar bijzaken bij, maar als je ze niet of slecht gebruikt kan het zich tegen je keren, net als een site met alleen comic sans enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heb al heel lang geleden een flesje orly verdunner besteld en die is nog steeds niet opquote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahh thanks. Weet je nog een goeien verkopert?
Ik heb ook die. Maar die is voorlopig nog niet op, dus nergens. TD heeft het ook wel denk ik?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
TD verstuurt geen grote flessen vloeistofquote:Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook die. Maar die is voorlopig nog niet op, dus nergens. TD heeft het ook wel denk ik?
Maar het gebruiken van de website als een nieuwsbron komt al in de buurt van social media toch? Iets wat veel bedrijven ook vergeten, dat zo'n site best wel eens geupdate kan wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooien website is geen social media, dat is een deel van je visitekaartje in het algemeen. En Twitter en FB zijn daar bijzaken bij, maar als je ze niet of slecht gebruikt kan het zich tegen je keren, net als een site met alleen comic sans enzo
Oh. Dat weet ik dan ook weer niet. Mijn grote base- en topcoat zijn wel daar gekocht maar door m'n Amerikaanse swapmaatje geshipt.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
TD verstuurt geen grote flessen vloeistof
Ik kan van de week ff voor je naar de groothandel fietsen?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, had je W7's voor mij genoteerd? Want als Fiets gaat hoeft het voor mij nietDus haal me maar van de lijst
Als ik er al op stond
Hebben ze grote flessen? Voor hoeveel ongeveer?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan van de week ff voor je naar de groothandel fietsen?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Dus hoe ze twitter en facebook endezo moeten gebruiken?
Of een mooien website maken?Nou, vooral ook dát ze het moeten gebruiken en waarom enzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik wil wel 1 magneticquote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer![]()
Maar ik tel je niet meer mee
Wordt volgens mij wel als gescheiden gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het gebruiken van de website als een nieuwsbron komt al in de buurt van social media toch? Iets wat veel bedrijven ook vergeten, dat zo'n site best wel eens geupdate kan worden
Die 100 ml zijn iets van 6 euro ex btw dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebben ze grote flessen? Voor hoeveel ongeveer?
In dat geval zou ik er graag een willen jaquote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 100 ml zijn iets van 6 euro ex btw dacht ik.
Als ik naar beneden scroll blijft het menu in beeld staan, maar alleen de woorden. Dus die "zweven" over tekstquote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Lindytje het volgende:
DIT NIET QUOTEN!!!!!
------------------
De website van de school bijvoorbeeldDat is alles dat er online staat van die school
Ik vind van wel, zllen we dat gewoon afspreken?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
RenRen, is 4 euro voor die OPI een normale prijs? ik heb echt geen idee
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geldquote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Lindytje het volgende:
DIT NIET QUOTEN!!!!!
Ik las dat ik het niet mocht quoten, en toen dacht ik niet na
De website van de school bijvoorbeeldDat is alles dat er online staat van die school
Een logo kunnen ze overigens ook wel gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geld
Is het miniroosterquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een rottig rooster hebben ze.
Lesuren van een half uur, en dan om 5 voor half 9 al beginnen. Ik zou echt janken.
Ok, dan neem ik hem mee naar de meetquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zllen we dat gewoon afspreken?
Yay!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik hem mee naar de meet
Niet quoten dus graagquote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geld
En er is geen IT'er die dat kan daar?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Dat is het punt Ren, ze hebben geen geld...
Als er dit jaar niet genoeg inschrijvingen waren geweest, was het een beetje een aflopende zaak geweest![]()
Ik ben goedkoop, zelfs als je geen geld hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Dat is het punt Ren, ze hebben geen geld...
Als er dit jaar niet genoeg inschrijvingen waren geweest, was het een beetje een aflopende zaak geweest![]()
Ik denk dat die al die site onderhoudt...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
En er is geen IT'er die dat kan daar?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Domme doos hier hooorIk las het en dacht, OH NIET QUOTEN.
Dat dusquote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat die al die site onderhoudt...
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd isquote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop, zelfs als je geen geld hebt![]()
Wow serieus? Dan is het wel echt heel slecht gesteld met de school
Laat maar wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
Maar op de site staan ze niet meer dus ik moet ff kijken of ze die nog hebben, zij bevoorraden bubsel namelijk ook...
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd is
Erg is dat hequote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd is
Die hebben ze welquote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg is dat heJezus.
Ik vind het vooral sneu dat ze geen logo hebben, dat is toch de identiteit van je school...
Had je laatste niet eens een foto gemaakt waar proefwerkblaadjes op de achtergrond lagen? Weet alleen niet meer wat voor een fotoquote:Op maandag 18 juni 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Nee Ren, ik kan m niet vinden nie....heeft niks in d'r tas waar ook maar iets van de school op staat, behalve de naam
Wahahaquote:Op maandag 18 juni 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Nee Ren, ik kan m niet vinden nie....heeft niks in d'r tas waar ook maar iets van de school op staat, behalve de naam
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek hem nou kijken of hij voor de billen zal gaan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(foto van het Brugklasfeest van m'n oude school)
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dit soort foto's zien ouders natuurlijk ook graag op de website van de school van hun 12-jarige kroost
[ afbeelding ]
En dit soort foto's zien ouders natuurlijk ook graag op de website van de school van hun 12-jarige kroost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En even later:
Jaaa, hij durft wel op de billen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OMG!!! Damnquote:Op maandag 18 juni 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En even later:
Jaaa, hij durft wel op de billen!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
De sletquote:Op maandag 18 juni 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het meisje met het roze dingetje heeft twee andere jongens gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het meisje met het roze dingetje heeft twee andere jongens gevonden
[ afbeelding ]
Perfecte hoogte juist!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze zet een trend
[ afbeelding ]
Dat kleine ventje![]()
![]()
Maar dit is de brugklas he?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoolfeesten.![]()
![]()
Het mooiste blijft toch wanneer ze bezopen raken van drie bier, kotsen en dan gaan smeken dat je hun moeder niet belt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toen ging er niemand meer naar de schoolfeesten
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
Sien ligt me toch een partij te ruften onder mijn stoel![]()
Ja, dankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sterkte!
Mijn laptop gaat ook uit. Hopelijk morgen ook echt iets doen voor school.
Die hebben ze niet meer!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan van de week ff voor je naar de groothandel fietsen?
Awww Ze wil op Dikkie lijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
Sien ligt me toch een partij te ruften onder mijn stoel![]()
Thehehehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Awww Ze wil op Dikkie lijken![]()
![]()
Meurning!
True !quote:
Vooral van de jouwe jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:22 schreef Mss het volgende:
Priem gaat kramp in haar handen krijgen op de meet
Ik wou mijn img hallon ballon posten; maar photobucket faaltquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Dag hardwerkende mensjes! Groeten vanuit Finland!
Vannacht een foto genomen om half 2 in de zon, echt té cool!
En ik heb hele lelijke Finnen gespot, een paar lekkere hardrockmeneren en de superblonde dubbelganger van IJsdraakje
Tot over een paar weekjes, ik ga nu weer offline. Tjuus!
Geniet er nog lekker vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik heb hele lelijke Finnen gespot, een paar lekkere hardrockmeneren en de superblonde dubbelganger van IJsdraakje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:07 schreef BBQ-kip het volgende:
bestaan die?quote:
pics bitte.quote:
Oehhh shit is aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze dragen vast geen glitters, that's fo sure
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ze zouden willen dat ze zo fabulous waren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan geen filmpjes bekijken op mn werk, biatch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zegt filmpje en jij vraagt om pics, bende gij dom ofzo
pics van het werkschuwe tuig?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zouden willen dat ze zo fabulous waren.
i'm sexy and i know it.quote:
Voor fiets:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb er nog nooit zoeen gezien.
Die gast is een eindbaas dus terechtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mr Chow uit The Hangover is mijn held.
nou sopsop.quote:
'Bitchessss'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gast is een eindbaas dus terecht
Ik zou em doenquote:
2 weken is vrij normaal toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK verwacht nog een swap uit amerika die ondertussen al 2 weken onderweg is
Pcies datquote:
Dit, met kort haar en in pak zou 'ie net zoquote:
mannen in pakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, met kort haar en in pak zou 'ie net zozijn gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maakt iemand niet gelijk een metalhead. Een niet-metalhead met precies dezelfde kop en lach zou dus even aantrekkelijk zijn?quote:
uh.. ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat maakt iemand niet gelijk een metalhead. Een niet-metalhead met precies dezelfde kop en lach zou dus even aantrekkelijk zijn?
Ah kijk. Nu komen we ergens. Het gaat dus eigeniljk om de man en niet om zijn levensstijl?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, met kort haar en in pak zou 'ie net zozijn gok ik.
Geldt dat niet voor alle mannen ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat maakt iemand niet gelijk een metalhead. Een niet-metalhead met precies dezelfde kop en lach zou dus even aantrekkelijk zijn?
Kort haar en pak zegt toch niks over levensstijl? Ik in mantelpakje maakt me niet minder metalhead hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah kijk. Nu komen we ergens. Het gaat dus eigeniljk om de man en niet om zijn levensstijl?
+10000000quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort haar en pak zegt toch niks over levensstijl? Ik in mantelpakje maakt me niet minder metalhead hoor.
Is dat belangrijk ja? dezelfde muzieksmaak hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
uh.. ja?hoewel goede muzieksmaak wel een bonus is
Ik zou wel knettergek worden als 'ie helemaal waus is van iets wat ik afgrijselijk vind ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dat belangrijk ja? dezelfde muzieksmaak hebben?
nou, niet helemaal, maar als ik tussen 2 precies dezelfde mannen moet kiezen waarvan er 1 naar metal luistert en de ander jan smit...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dat belangrijk ja? dezelfde muzieksmaak hebben?
Ja, maar er wordt hier gezegd dat metalheads per definitie aantrekkelijk zijn doordat het metalhead zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alle mannen ?![]()
Een petje kan ook best knap zijn... heeft toch niks met muzieksmaak te maken wat iemand extra aantrekkelijk maakt imho
Oh.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh priority mail envelop, die is er normaal binnen 5 dagen ofzoVooral uit NY
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef Diconnected het volgende:
Oh met de meet wil ik ook naar de Jumboskippy pindakaas scoren
Waar wordt dat gezegd? Heb ik gemist vlg mijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt hier gezegd dat metalheads per definitie aantrekkelijk zijn doordat het metalhead zijn.
metalheads zijn vaak een bepaald type, en dat type is aantrekkelijk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt hier gezegd dat metalheads per definitie aantrekkelijk zijn doordat het metalhead zijn.
Nee, er werd gezegd lekkere metalheads. Dat impliceert dus juist het tegenovergestelde. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nasiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, er werd gezegd lekkere metalheads. Dat impliceert dus juist het tegenovergestelde. Eigenlijk.
Wat maakt het metalhead gedeelte dan nog uit? Als iemand zegt dat hij of zij op metalheads valt, terwijl diezelfde metalhead ook leuk is wanneer hij geen metalhead is, dan maakt dat toch niet meer uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort haar en pak zegt toch niks over levensstijl? Ik in mantelpakje maakt me niet minder metalhead hoor.
een metalhead in 3 delig pak is nog steeds een metalhead hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt het metalhead gedeelte dan nog uit? Als iemand zegt dat hij of zij op metalheads valt, terwijl diezelfde metalhead ook leuk is wanneer hij geen metalhead is, dan maakt dat toch niet meer uit?
Omdat ze dan te bekijken zijn op concerten en festivals en ook graag meewillen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt het metalhead gedeelte dan nog uit? Als iemand zegt dat hij of zij op metalheads valt, terwijl diezelfde metalhead ook leuk is wanneer hij geen metalhead is, dan maakt dat toch niet meer uit?
Neejohquote:
Ja, en vervolgens blijkt dat het helemaal niet om zijn metalhead-gehalte gaat maar om zijn glimlach en leuke kop. Dan is het toch gewoon een leuke man?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Er werd gezegd dat lekkere metalheads werden gespot. Jij zei dat die niet bestaan.. Ik post de pic au contraire
Het is toch een metalhead?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens blijkt dat het helemaal niet om zijn metalhead-gehalte gaat maar om zijn glimlach en leuke kop. Dan is het toch gewoon een leuke man?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens blijkt dat het helemaal niet om zijn metalhead-gehalte gaat maar om zijn glimlach en leuke kop. Dan is het toch gewoon een leuke man?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
metalheads zijn vaak een bepaald type, en dat type is aantrekkelijk ja
dat!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En lang haar is wel degelijk een extra aantrekkelijkheidsfactor.
Ja, dat geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
een metalhead in 3 delig pak is nog steeds een metalhead hoor
ik kan t weten, ik heb er een![]()
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ikmaar daar gaat het niet om.
Is een man aantrekkelijker als hij een metalhead is?
.......die metalhead isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zoals ik al zei, als ik uit 2 dezelfde mannen kan kiezen waarvan er 1 een metalhead is.. jazekerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga jij me nou vertellen dat het niet uitmaakt of een knappe vrouw een lange rok en vlechten draagt met birkenstocks, of dat je in een kek kort jurkje met hoge hakken loopt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar val je dan op, dat het een metalhead is of dat het een leuke man is? Met andere woorden: is hij aantrekkelijker omdat hij een metalhead is?quote:
Voor mij zou het een pluspunt zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar val je dan op, dat het een metalhead is of dat het een leuke man is? Met andere woorden: is hij aantrekkelijker omdat hij een metalhead is?
Ik val op de persoon. Dat het een metalhead is helpt enorm, want gedeelde interesse. Als diezelfde persoon gek zou zijn op negerrap, zou dat toch een gat slaan op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar val je dan op, dat het een metalhead is of dat het een leuke man is? Met andere woorden: is hij aantrekkelijker omdat hij een metalhead is?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga jij me nou vertellen dat het niet uitmaakt of een knappe vrouw een lange rok en vlechten draagt met birkenstocks, of dat je in een kek kort jurkje met hoge hakken loopt?
*noteert*
+1 *sop*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat ik gewoon geil wordt van mooi lang haar bij ruige mannen.
Datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
LEEF ALS EEN ZIGEUNERquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Elke willekeurige man is toch aantrekkelijker als hij interesses met je deelt?
Als ik, hypothetisch gezien, heel blij werd van Frans Bauer muziek, dan is het toch niet meer dan normaal dat ik me eerder aangetrokken voel tot een man die dat ook luistert dan tot een vergelijkbare man die klassieke muziek luistert?
Whut?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Dat maakt geen fuck uit.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
En dat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is natuurlijk zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja
natuurlijk, het delen van interesses is toch altijd aantrekkelijker?
I call hoaxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Dat maakt geen fuck uit.
Datquote:
Hij gaat niet met je mee? Gewoon omdat gezellig samen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor mij zou het een pluspunt zijn.
Daarentegen ben ik nu getrouwd met iemand die heul niet mijn muziekgenre deelt en dat is wel jammer jaIn het weekend kan ik enkel de muziek loeihard zetten als hij niet thuis is
En festivals moet ik ook alleen af (nouja.. moet...)
dat ligt denk ik ook heel erg aan de extremen daarinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zohet is interessant om te kijken waar de grens tussen uiterijke aantrekkingskracht en aantrekkingskracht op het gebied van interesses ligt.
Ga jij naar iets wat je verschrikkelijk vind klinken? Ik zou ook bedanken voor een hypothetisch concert van 50 cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij gaat niet met je mee? Gewoon omdat gezellig samen?
de mijne ook niet hoor, liever gezellig alleen dan samen met chagrijnig mopperhoofdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pahah nee man. Doe ik hem toch geen plezier meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik niet, want mensen uitlachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga jij naar iets wat je verschrikkelijk vind klinken? Ik zou ook bedanken voor een hypothetisch concert van 50 cent.
Ik zou ze even leuk vinden denk ik. Kleding is heul niet zo belangrijk als jullie vrouwmensen denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut?
Dus als je precies dezelfde vrouw voor je hebt staan, de een in lange rok en met sandalen aan, de ander in een leuk jurkje met pumps, dan zou jij niet kunnen kiezen?
Goeie.quote:
Tuurlijk maakt het uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
Straks ga je ook nog vertellen dat het uiterlijk geen fuck uitmaakt dat je alleen maar kijkt naar het innerlijke![]()
![]()
ik denk niet dat mijn vriend het met je eens isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou ze even leuk vinden denk ik. Kleding is heul niet zo belangrijk als jullie vrouwmensen denken.
Nee, maar wat die persoon uitstraalt DOOR die kleding is ook een reflectie van hoe je van binnen bent, dat punt mag je niet vergetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou ze even leuk vinden denk ik. Kleding is heul niet zo belangrijk als jullie vrouwmensen denken.
Dus een pittig kort kapsel of weelderige manen boeit je ook geen fuck?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, die vent is meesterlijk geslaagd in zn uiterlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat ligt denk ik ook heel erg aan de extremen daarin
die gast op die foto blijft gewoon ongelofelijk lekker, ook zonder metalhead te zijn
Die van mij lacht echt wel meer als ik in jurkje op hakken loop dan als ik in een verweerd huispak met pantoffels rondhobbel iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn vriend het met je eens is![]()
ik weet wel waar hij mij liever in ziet iig
DE MIEKE JURKquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar wat die persoon uitstraalt DOOR die kleding is ook een reflectie van hoe je van binnen bent, dat punt mag je niet vergeten
Ik wou net zeggen, ik merk toch duidelijk verschil!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die van mij lacht echt wel meer als ik in jurkje op hakken loop dan als ik in een verweerd huispak met pantoffels rondhobbel idd
Ja, ik kan ook wel iets bedenken..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar t ging er over als het precies dezelfde meid zou zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel iets bedenken..
Maar ik zou zelf niet direct gaan voor het meisje met de mooiste kleding. Wat natuurlijk ook weer subjectief is.
Ik zou er gillend van wegrennen in ieder geval.quote:
zolang je tetten zietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel een slobberbroek met straks shirtje waar ik in aan het poetsen ben; ook veel succes heeft hierDat snap ik dan weer niet; maar het blijft een man dus tjah
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar t ging er over als het precies dezelfde meid zou zijn
net als wanneer het dezelfde man met of zonder metalsmaak is
Ja maar strak shirtje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel een slobberbroek met straks shirtje waar ik in aan het poetsen ben; ook veel succes heeft hierDat snap ik dan weer niet; maar het blijft een man dus tjah
Klopt! lastig wel. Maar ik zou iemand niet minder leuk gaan vinden als zij ineens 'minder mooie kleren' gaat dragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar wat die persoon uitstraalt DOOR die kleding is ook een reflectie van hoe je van binnen bent, dat punt mag je niet vergeten
Rot op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Conclusie: fiets is een onzekere nerd en hij probeert nu de smaak van de vrouwen te bagatelliseren met zaadargumentatie.
Jaaa, maar dat is als je ze al kent, Dat is heel anders! Als je ze niet kent, en je moet kiezen tussen identieke meisjes waarbij het enige verschil de kleding is, wat doe je dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt! lastig wel. Maar ik zou iemand niet minder leuk gaan vinden als zij ineens 'minder mooie kleren' gaat dragen.
Ik denk dat kleding niet veel uitmaakt bij de keuze van mijn onderbewust zijn om iemand leuk te vinden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar t ging er over als het precies dezelfde meid zou zijn
net als wanneer het dezelfde man met of zonder metalsmaak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |