KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?quote:
Ja filmpje!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs ík ben wel eens in een Jumbo geweest.
Goedkopere huurquote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Ik moet morgen toch boodschappen doen, als ik er aan denk maak ik een filmpje voor jequote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja filmpje!
Ik wil ook een keer HALLO JUMBO kunnen zeggen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Zal vast veel schelen maar ik vind het ook ktquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook aal te bedenken.
quote:
Ik kan niet otorijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Je gaat toch geen winkels aanrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel wel vooral in provincie Utrecht. Daar zitten ze uberhaupt nauwelijks, maar vooruit. Misschien dat ik binnenkort nog bij de familie in Middelburg langsga, dan zoek in de winkel daar wel op.
HOU ME VAST EN HOOR ME AAN, IK HEB HET ZO ZWAAR!quote:
Als het nodig is om bij een Jumbo te komen!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen winkels aanrijden.
Jonge, er was een heule plottwist na de aftiteling!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
dankzij HBO zie ik nu dat er bij de 4e Pirates film ook nog een stukje na de aftiteling komt
JUMBOCRASHERSSSSSSSquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik heb een jumbo op 150 meter, loop er op de meet ff binnen dan
En dan rondjes rennen van blijdschap en foto's maken als een blijde chineesquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Oehh ja, groepsuitje naar de Jumbo.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
NEEN!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Misschien is dit de zoveelste leugen van Schaar!!!!!!!!!!!!
Ik ben voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh ja, groepsuitje naar de Jumbo.
Gaan we daar dan de circusact uitvoeren?
Ja dat zie ik dus nu pasquote:Op maandag 18 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, er was een heule plottwist na de aftiteling!
Bij de derde is dat shot dat Will Turner aan land komtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:01 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, ik heb bij de derde PotC na de aftiteling nog iets gezien. Niet bij de vierde...
Wel geld voor vragen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan ga ik nu nog eens een mooi social media plan opzetten voor de school van, want die zuigen daar in
Wut?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan ga ik nu nog eens een mooi social media plan opzetten voor de school van, want die zuigen daar in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh, had je W7's voor mij genoteerd? Want als Fiets gaat hoeft het voor mij nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, voor de meet nog naar oosterhout, w7's halen!! (ben laatst niet gegaan vanwege de regen.... )
eBayquote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dames, waar kopen jullie je verdunner? Ik had een 100ml fles van Bubsel, maar die is leeg, en ze krijgt die grote niet meer. Ik ben namelijk bang dat zo'n kleine zo leeg is.
Ik heb al 100 jaar een flesje van boozyshop, 1 keer gebruiktquote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Dames, waar kopen jullie je verdunner? Ik had een 100ml fles van Bubsel, maar die is leeg, en ze krijgt die grote niet meer. Ik ben namelijk bang dat zo'n kleine zo leeg is.
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Dus hoe ze twitter en facebook endezo moeten gebruiken?
Of een mooien website maken?Mooien website is geen social media, dat is een deel van je visitekaartje in het algemeen. En Twitter en FB zijn daar bijzaken bij, maar als je ze niet of slecht gebruikt kan het zich tegen je keren, net als een site met alleen comic sans enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heb al heel lang geleden een flesje orly verdunner besteld en die is nog steeds niet opquote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahh thanks. Weet je nog een goeien verkopert?
Ik heb ook die. Maar die is voorlopig nog niet op, dus nergens. TD heeft het ook wel denk ik?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
TD verstuurt geen grote flessen vloeistofquote:Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook die. Maar die is voorlopig nog niet op, dus nergens. TD heeft het ook wel denk ik?
Maar het gebruiken van de website als een nieuwsbron komt al in de buurt van social media toch? Iets wat veel bedrijven ook vergeten, dat zo'n site best wel eens geupdate kan wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooien website is geen social media, dat is een deel van je visitekaartje in het algemeen. En Twitter en FB zijn daar bijzaken bij, maar als je ze niet of slecht gebruikt kan het zich tegen je keren, net als een site met alleen comic sans enzo
Oh. Dat weet ik dan ook weer niet. Mijn grote base- en topcoat zijn wel daar gekocht maar door m'n Amerikaanse swapmaatje geshipt.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
TD verstuurt geen grote flessen vloeistof
Ik kan van de week ff voor je naar de groothandel fietsen?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:07 schreef Mss het volgende:
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, had je W7's voor mij genoteerd? Want als Fiets gaat hoeft het voor mij nietDus haal me maar van de lijst
Als ik er al op stond
Hebben ze grote flessen? Voor hoeveel ongeveer?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan van de week ff voor je naar de groothandel fietsen?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Dus hoe ze twitter en facebook endezo moeten gebruiken?
Of een mooien website maken?Nou, vooral ook dát ze het moeten gebruiken en waarom enzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik wil wel 1 magneticquote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer![]()
Maar ik tel je niet meer mee
Wordt volgens mij wel als gescheiden gezienquote:Op maandag 18 juni 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het gebruiken van de website als een nieuwsbron komt al in de buurt van social media toch? Iets wat veel bedrijven ook vergeten, dat zo'n site best wel eens geupdate kan worden
Die 100 ml zijn iets van 6 euro ex btw dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebben ze grote flessen? Voor hoeveel ongeveer?
In dat geval zou ik er graag een willen jaquote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die 100 ml zijn iets van 6 euro ex btw dacht ik.
Als ik naar beneden scroll blijft het menu in beeld staan, maar alleen de woorden. Dus die "zweven" over tekstquote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Lindytje het volgende:
DIT NIET QUOTEN!!!!!
------------------
De website van de school bijvoorbeeldDat is alles dat er online staat van die school
Ik vind van wel, zllen we dat gewoon afspreken?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
RenRen, is 4 euro voor die OPI een normale prijs? ik heb echt geen idee
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geldquote:Op maandag 18 juni 2012 23:16 schreef Lindytje het volgende:
DIT NIET QUOTEN!!!!!
Ik las dat ik het niet mocht quoten, en toen dacht ik niet na
De website van de school bijvoorbeeldDat is alles dat er online staat van die school
Een logo kunnen ze overigens ook wel gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geld
Is het miniroosterquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een rottig rooster hebben ze.
Lesuren van een half uur, en dan om 5 voor half 9 al beginnen. Ik zou echt janken.
Ok, dan neem ik hem mee naar de meetquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zllen we dat gewoon afspreken?
Yay!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik hem mee naar de meet
Niet quoten dus graagquote:Op maandag 18 juni 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow die site. Als ze een webdesigner willen, ik wil wel geld
En er is geen IT'er die dat kan daar?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Dat is het punt Ren, ze hebben geen geld...
Als er dit jaar niet genoeg inschrijvingen waren geweest, was het een beetje een aflopende zaak geweest![]()
Ik ben goedkoop, zelfs als je geen geld hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Dat is het punt Ren, ze hebben geen geld...
Als er dit jaar niet genoeg inschrijvingen waren geweest, was het een beetje een aflopende zaak geweest![]()
Ik denk dat die al die site onderhoudt...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
En er is geen IT'er die dat kan daar?
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Domme doos hier hooorIk las het en dacht, OH NIET QUOTEN.
Dat dusquote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat die al die site onderhoudt...
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd isquote:Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop, zelfs als je geen geld hebt![]()
Wow serieus? Dan is het wel echt heel slecht gesteld met de school
Laat maar wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
Maar op de site staan ze niet meer dus ik moet ff kijken of ze die nog hebben, zij bevoorraden bubsel namelijk ook...
quote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd is
Erg is dat hequote:Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is een erfenis van een vorige rector, die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld uit heeft gegeven en hem toen gepeerd is
Die hebben ze welquote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Erg is dat heJezus.
Ik vind het vooral sneu dat ze geen logo hebben, dat is toch de identiteit van je school...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |