Hihi, ik wacht altijd tot iemand het doet. Ik heb nooit zin om een nieuw deeltje aan te makenquote:
ik normaal gesproken ook, vandaar de vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hihi, ik wacht altijd tot iemand het doet. Ik heb nooit zin om een nieuw deeltje aan te maken
Hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook, vandaar de vraag
Ik pas altijd op als ik op mobiel zit. Op laptop/pc maakt t me niet zo veel uitquote:Op maandag 18 juni 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hihi, ik wacht altijd tot iemand het doet. Ik heb nooit zin om een nieuw deeltje aan te maken
Heb er echt nooit zin in. Dan ook nog een goede TT bedenken. Nah, dat laat ik wel aan anderen overquote:Op maandag 18 juni 2012 21:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik pas altijd op als ik op mobiel zit. Op laptop/pc maakt t me niet zo veel uit
Je wou zeggen dat dit een goede TT is?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er echt nooit zin in. Dan ook nog een goede TT bedenken. Nah, dat laat ik wel aan anderen over
Truequote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
neuh, de TT gaat meestal toch nergens over.
net als de inhoud van de topics
tuurlijk, komen nog genoeg leuke wedstrijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, het EK gaat natuurlijk gewoon door
Haha. Ik volgde het vanaf het begin al niet echt, puur omdat ik er geen vertrouwen in had.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, komen nog genoeg leuke wedstrijden
ik volgde Nederland ook niet echt zo specifiek, ik volgde (en volg) het EKquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Ik volgde het vanaf het begin al niet echt, puur omdat ik er geen vertrouwen in had.
Ik heb daar nu simpelweg geen tijd voor. Of ik ben aan het werk, of ik moet studerenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik volgde Nederland ook niet echt zo specifiek, ik volgde (en volg) het EK
as we speak aan de studie?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb daar nu simpelweg geen tijd voor. Of ik ben aan het werk, of ik moet studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |