Burberry. Is dat niet 'het' kledingmerk voor kakkers?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon goede kledingmerken. Daar hoef je niet per se kakker voor te zijn, om ze te dragen. Beter dan H&M ed.
Je bent in de war met kampers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Burberry. Is dat niet 'het' kledingmerk voor kakkers?
Ik ben een Brabantse met een Rotterdamse moeder. Lekker mengelmoesje van dialect dus... En ze beweren dat ik ook bekakt praatquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Euribob het volgende:
Ik heb een Rotterdamse tongval, brabanders vinden mij daarom een kakker. Ik vind mijn mede-brabo's daarom boeren.
Van die sukkels die in pak gaan stappen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef dinosteen het volgende:
Duur en goudkleurig horloge, lang haar met scheiding. Streepjes overhemd welke in je broek zit en dan bij voorkeur een witte broek met dit weer en niet te vergeten icm een strakke lederen riem. Nette schoenen met een fijn klakkerig geluid. Tot slot heet je wesley en heb je een duidelijk accent. Werken doe je overigens niet je bent slim en investeert in aandelen van het bedrijf van je Pa.
En als openingszin gebruik je : "Zeg jonge dame kan ik jou een goed glas witte wijn aanbieden uit de Franse ......."
Dat zijn korpsballenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Van die sukkels die in pak gaan stappen..
En dan gillen ''Biertje''?
Die doen als of ze kakker zijn maar dan zonder geld en merkkleding plus ze gedragen zich ook vaak slechterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |