Gooise R, zijscheiding, polotjes, simpele kleuren kleding, merkkleding, lelijke bikkemberg achtig schoeisel.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:55 schreef Wesley92 het volgende:
Van sommige mensen hoor ik wel eens dat ik kakker ben en van sommige hoor ik dat ik er gewoon altijd netjes bij loop.
Wat zijn nou de kenmerken van een echte kakker?
waarom nou?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gooise R, zijscheiding, polotjes, simpele kleuren kleding, merkkleding, lelijke bikkemberg achtig schoeisel.
nu gaat ie alles ontkennen, je moet hem dingen laten noemen die op hem van toepassing zijnquote:
Lol ik kom uit brabant en een van mijn beste maten is rotterdams. Hij klinkt helemaal niet als een kakkerquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Euribob het volgende:
Ik heb een Rotterdamse tongval, brabanders vinden mij daarom een kakker. Ik vind mijn mede-brabo's daarom boeren.
Oost- of West-Brabant? Is nogal een verschil.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:28 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Lol ik kom uit brabant en een van mijn beste maten is rotterdams. Hij klinkt helemaal niet als een kakker.
Ja oke west-brabant ^^quote:Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oost- of West-Brabant? Is nogal een verschil.
Ik woon op een plek in Brabant waarbij je niet dichter bij Rotterdam kunt zittten.quote:
Een tokkiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Wesley?
Ik denk niet dat jij een kakker bent.
Gaastra voldoet.. Net als lacoste, boss, tommy hilfiger... Dat soort..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraag me af wat er mis is met polo's? vind dat beter eruitzien dan een t shirt.
En wat voor merkkleding is in godsnaam voor kakkers? A&F en Gaastra?
Dat zijn gewoon goede kledingmerken. Daar hoef je niet per se kakker voor te zijn, om ze te dragen. Beter dan H&M ed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaastra voldoet.. Net als lacoste, boss, tommy hilfiger... Dat soort..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |