foto'squote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef kawa4 het volgende:
De bronze stier, staat op nr1
Gevolgd door verplicht zeepjes rapen voor Gordon
wat doen ze daarmee?quote:
Wat is deze?quote:
Je ballen gaan door dat gat en dat bolletje gaat in je anus.quote:
Dat ding stond ook al in een ander topic laatts. Dat ze de uitvinder er zelf in hebben gestopt en dat er van die horens waren die het geschreeuw naar geloei doet klinken. Voelde ik me naar van.quote:
nou datwas niet het geschreeuw, maar de enige manier om te ademen in die stier was via een soort van trompet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat ding stond ook al in een ander topic laatts. Dat ze de uitvinder er zelf in hebben gestopt en dat er van die horens waren die het geschreeuw naar geloei doet klinken. Voelde ik me naar van.
Dus zo worden die dingen gebruikt. Vroeg het mij al af in het martel museum.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij vrij pijnlijk worden.
http://www.xead.nl/top-10(...)en-en-martelmethodenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Arriens het volgende:
[..]
Dus zo worden die dingen gebruikt. Vroeg het mij al af in het martel museum.
wat voor film is dat ?quote:
deze hebben ze met death machines ooit eensch getest,quote:
Maar dan heb je een schilderij bestaand uit 2 planken waardoor je niks ziet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:46 schreef kawa4 het volgende:
ze hebben toen wel een werkende methode gevonden, door het slachtfoffer tussen 2 planken te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |