Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Ja mijn computer loopt continue vastquote:Op maandag 18 juni 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
Je had ook 2 minuten nodigKon de topic kapen maar het is je gegund
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aldeirwereld is 76 geweest en die heeft zeker een bijzonder seizoen gedraaid78-80 is meer dan oprecht want hij hoort tot de top 3 verdedigers in de Eredivisie.
Walcott gewoon verkopen voor wat geld en je defence nog versterkenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
@Iwan, Wilshere komt ook terug hopelijk, kan naast Song maar eventueel ook ervoor.
In engeland zijn er toch heel veel goedequote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.
Eriksen, het meest overhypte talent heeft een 80 rating.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als je ziet dat een Koscielny, Collocini onder de 80 zijn, en dan Vlaar een rating van 80 geven voor een goed eredivisie seizoen.
Koscielny wordt volgend jaar 85 minimaalquote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen, het meest overhypte talent heeft een 80 rating.
Ik hoop echt heel erg dat Baines komt, maar zie het niet echt gebeuren aangezien ik er nog niets over hoor. CB werd misschien iemand uit Ligue 1, ben naam even vergeten. RB naast Sagna is wel handig, maar moet wel iemand zijn die op het bankie wil zitten. Zou niet echt weten wie dat wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott gewoon verkopen voor wat geld en je defence nog versterkenEen CB ,LB, RB zou wel handig zijn
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bentquote:Op maandag 18 juni 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.
Scorebord supporter!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet dat hij ook een goed seizoen heeft gehad.
wat heeft kaka met jou computer te maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja mijn computer loopt continue vastecht kaka
Waarschijnlijk wordt Rooney gewoon weer hogerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk dat RVP minstens een rating van 90 gaat krijgen. Als hij dat al niet krijgt is er helemaal niemand in de BPL die een 90 rating heeft.
Allebei een miskoopquote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
wat heeft kaka met jou computer te maken?
Ligt denk ik aan het komende EK ook, dit soort toernooien wegen bij FIFA zwaar meequote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Rooney gewoon weer hoger
Eerst lezen jongen, volgens mij zei ik dat Vlaar ook een goed seizoen heeft gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bent
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vlaar niet dan? Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid en hij verdiend de rating. Vlaar heeft een goed seizoen gedraaid en verdiend het blijkbaar niet. Je kan wel zien dat je een achterlijke jood bent
Zij hadden ook niet al te bijzonder het seizoen hiervoor gespeelt, BPL wordt sws altijd voorgetrokken in de ratings. Als Vlaar tussen de 78-80 zou worden is het in de Eredivisie meer dan rechtvaardig, ratings worden volgens mij vastgesteld binnen een competitie en EA vergelijkt het niet met andere competities. Anders zou je vele ratings niet kunnen verklaren van bepaalde spelers die nu gegeven zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
RONNY!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan het komende EK ook, dit soort toernooien wegen bij FIFA zwaar mee
Het gaat om de rating, niet om de positie. Eriksen heeft een goed seizoen gedraaid -> rating van 80 gerechtvaardigd. Vlaar ook, maar nee die moet maar een silver blijven of richting 75quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Eerst lezen jongen, volgens mij zei ik dat Vlaar ook een goed seizoen heeft gehad.
En sowieso Eriksen met Vlaar vergelijken
JIj begint met: Vlaar 80quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Eerst lezen jongen, volgens mij zei ik dat Vlaar ook een goed seizoen heeft gehad.
En sowieso Eriksen met Vlaar vergelijken
Ja als het ratings voor competitie zijn oké.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zij hadden ook niet al te bijzonder het seizoen hiervoor gespeelt, BPL wordt sws altijd voorgetrokken in de ratings. Als Vlaar tussen de 78-80 zou worden is het in de Eredivisie meer dan rechtvaardig, ratings worden volgens mij vastgesteld binnen een competitie en EA vergelijkt het niet met andere competities. Anders zou je vele ratings niet kunnen verklaren van bepaalde spelers die nu gegeven zijn.
Ik won de eerste 2 wedstrijd gewoon in 1x van Barca en Real en had toen 4 pogingen nodig tegen Zenitquote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schema kan je gewoon zien. Heb nu Marseille maar kan er niet van winnen
Waar ik niet eens mee ga spelenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al die moeite en frustratie voor Honda
Was voor die Honda cup, daar heb je maar een paar pogingen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
Hoezo speelt iedereen nu in een keer tegen CPU?
Cynisme jaquote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Volgens mij was jij die ook die ene met Vlaar 43, cynisch maar toch.
Ah zo, succes dan!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was voor die Honda cup, daar heb je maar een paar pogingen.
Had hem op dag 1 al binnenquote:
Welke methode?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:25 schreef Toefjes het volgende:
Okee, op mn 2e account begonnen met een starters team. Inmiddels 6.272 coins, een volle tradepile, 38 consumables (waarvan 15 shiney), 40 spelers, 29 club items en 10 mensen in de staf. Deze methode is mij op het lijf geschreven
quote:
Misschien Roy welquote:
Jij bent de nieuwe GJE/Stoereboii/IsaacCuencaquote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Euroteller het volgende:
Dus dan moet ik Gobern is CAM maken en daarna CA
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.gsoranje.nl/20(...)_goals_van_oran.html
zieke compilatie
watzefak moet je nou met een Gobern op CFquote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Euroteller het volgende:
Dus dan moet ik Gobern is CAM maken en daarna CA
dit jaquote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe GJE/Stoereboii/IsaacCuenca
Whyquote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
asociaal.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
wat vinden jullie van het niet meezingen van het volkslied wanneer je voor oranje speelt?
Niet doen, tevens optiefen met die volkslied.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
wat vinden jullie van het niet meezingen van het volkslied wanneer je voor oranje speelt?
GeeftJeEnergiequote:
SChandalig. Er zongen maar een paar mee. En dat waren de blanken. En dat is geen rascisme, maar een constatering.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
Viel mij ook op ja, erg kansloosquote:Op maandag 18 juni 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SChandalig. Er zongen maar een paar mee. En dat waren de blanken. En dat is geen rascisme, maar een constatering.
vroeg je dit gister en eergister niet ook?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:36 schreef marcie216 het volgende:
Wie als CF in 4231 achter torres?
VdV, modric, of Drogba
Het laat zien hoe erg iemand achter het land staat en er bereid voor is te strijden.... Vooral alle allochtonen doen het niet in Oranje, ze zien het spelen voor Nederland als een toneel voor alle topclubs. Vandaar dat het niet werkt in dit team, iedereen probeert zichzelf goed te verkopen richting de buitenwereld en daaronder leid het collectief en passie om te spelen namens het Nederlandse volk.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:35 schreef Fuszy het volgende:
Nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vroeg je dit gister en eergister niet ook?
Niet helemaal mee eens. Als je bij de Duitsers bijvoorbeeld ook naar Podolski kijkt snap ik wel dat hij niet meezingt als hij ook nog gevoelens voor Polen heeft. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Ibi.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SChandalig. Er zongen maar een paar mee. En dat waren de blanken. En dat is geen rascisme, maar een constatering.
Bij de Duitsers zingen er ook 4 niet mee, daarvan zegt iedereen dat ze zo'n goed team zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het laat zien hoe erg iemand achter het land staat en er bereid voor is te strijden.... Vooral alle allochtonen doen het niet in Oranje, ze zien het spelen voor Nederland als een toneel voor alle topclubs. Vandaar dat het niet werkt in dit team, iedereen probeert zichzelf goed te verkopen richting de buitenwereld en daaronder leid het collectief en passie om te spelen namens het Nederlandse volk.
Succes camoufleert alle fouten binnen een team, bij de Spanjaarden, Duitsers etc gaat genoeg fout binnen het team alleen zolang ze blijven winnen zal niemand zeuren. Zodra ze uit het toernooi zijn zal gevraagd worden wat er eigenlijk aan de hand is binnen het team. Dan merk je dat tactisch niet altijd alles op een lijn loopt, achterin zwakheden zijn en voorin bijvoorbeeld het afwerken of afspelen soms een rol speelt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de Duitsers zingen er ook 4 niet mee, daarvan zegt iedereen dat ze zo'n goed team zijn.
Dit koppel jij allemaal aan een volksliedquote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Succes camoufleert alle fouten binnen een team, bij de Spanjaarden, Duitsers etc gaat genoeg fout binnen het team alleen zolang ze blijven winnen zal niemand zeuren. Zodra ze uit het toernooi zijn zal gevraagd worden wat er eigenlijk aan de hand is binnen het team. Dan merk je dat tactisch niet altijd alles op een lijn loopt, achterin zwakheden zijn en voorin bijvoorbeeld het afwerken of afspelen soms een rol speelt.
Uit Turkije, of uit Thailand?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iemand interesse in een van deze shirts. Heb ze allebij met lange mouwen en officiële opdruk en badges van de Barclays Premier League
Anders post je dit bij vraag en aanbod!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iemand interesse in een van deze shirts. Heb ze allebij met lange mouwen en officiële opdruk en badges van de Barclays Premier League
Nee aan jouw vraag waarom de Duitsers wel goed spelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit koppel jij allemaal aan een volkslied
Ja sorry leek me meer dat hier voetbalfans zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders post je dit bij vraag en aanbod!
Nee man, de meeste zijn hier voor ajaxquote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja sorry leek me meer dat hier voetbalfans zitten
Oh dat was niet mijn vraag hoor, wilde meer aangeven dat er daar ook 4 niet meezingen en dat van de Duitsers wel wordt gezegd dat ze een team zijn en dat bij Nederland er 5 niet meezingen en dat zij meteen geen team zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee aan jouw vraag waarom de Duitsers wel goed spelen.
kinderachtigquote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, de meeste zijn hier voor ajax [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zit niet perse in het zingen hoor. In 2010 zongen ze ook niet mee, en toen werd de finale gehaald. Het zegt inderdaad wel iets over hoe hartstochtelijk ze zijn als ze voor volk en vaderland spelen. Kijk naar de Amerikanen, die stijgen zeer regelmatig boven zichzelf uit als ze voor hun land uitkomen. Amerikaanse tennissers zijn op eigen bodem ook opeens moeilijker te verslaan. Omdat zij dat heilige vuur wél hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat was niet mijn vraag hoor, wilde meer aangeven dat er daar ook 4 niet meezingen en dat van de Duitsers wel wordt gezegd dat ze een team zijn en dat bij Nederland er 5 niet meezingen en dat zij meteen geen team zijn.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand hoe ik Word 2007 makkelijk breuken kan maken zonder elke keer een vergelijking te moeten maken?
Nee, alleen GJE weet het.quote:
Tsja dat begint al bij de opvoeding die daar veel nationalistischer is.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zit niet perse in het zingen hoor. In 2010 zongen ze ook niet mee, en toen werd de finale gehaald. Het zegt inderdaad wel iets over hoe hartstochtelijk ze zijn als ze voor volk en vaderland spelen. Kijk naar de Amerikanen, die stijgen zeer regelmatig boven zichzelf uit als ze voor hun land uitkomen. Amerikaanse tennissers zijn op eigen bodem ook opeens moeilijker te verslaan. Omdat zij dat heilige vuur wél hebben.
Anyone?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje, ik heb nu Honda gewonnen in zo'n online toernooi. Als ik nu dat toernooi wil doen staat er dat ik er 2k voor krijg. Maar bij dat offline toernooi staat nog steeds dat ik Honda krijg. Lijkt me een bug of niet?
Je kan hem maar 1 keer winnen ja.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
AD.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
AD.nlAllemaal de schuld van Sneijder!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
NIETUS HET KOMT DOOR VLAARquote:Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Sneijder!!!!
ja sneijder was echt slecht he deze drie wedstrijden niet te geloven hij loopt er echt zo bij alsof ie het kan hij kan echt niet passen echt slecht die manquote:Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Sneijder!!!!
Hij mocht op zijn favoriete plek staan en de rest nietquote:Op maandag 18 juni 2012 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sneijder was echt slecht he deze drie wedstrijden niet te geloven hij loopt er echt zo bij alsof ie het kan hij kan echt niet passen echt slecht die man
rechtsbuiten is zijn favoriete plek?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij mocht op zijn favoriete plek staan en de rest niet
Steek is ook helemaal geen GK, die moet je in de spits zettenquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij mocht op zijn favoriete plek staan en de rest niet
eerste 2 partijen ja, gister was het niet veel sopesquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
rechtsbuiten is zijn favoriete plek?
Ik heb IF Gameiro. Onmogelijke ballen vliegen er in, makkelijke ballen knalt ie vol op de keeper..quote:
Hmm, kan wel even denk ikquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand hoe ik Word 2007 makkelijk breuken kan maken zonder elke keer een vergelijking te moeten maken?
Kan niet zover ik weet.quote:
balen. Dan maar zo laten staan, te lui om alles aan te passenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan niet zover ik weet.
Gewoon via invoegen > vergelijking > nieuwe vergelijking, dat is het enige dat ik weet
Of ze meezingen of niet zal me worst wezen. Ik zou ook niet meezingen, want ik kan niet zingen en ik vind het een lelijk lied.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zit niet perse in het zingen hoor. In 2010 zongen ze ook niet mee, en toen werd de finale gehaald. Het zegt inderdaad wel iets over hoe hartstochtelijk ze zijn als ze voor volk en vaderland spelen. Kijk naar de Amerikanen, die stijgen zeer regelmatig boven zichzelf uit als ze voor hun land uitkomen. Amerikaanse tennissers zijn op eigen bodem ook opeens moeilijker te verslaan. Omdat zij dat heilige vuur wél hebben.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Korsakoff kan wel een prima volkslied maken.
KALUH KOPPUH NIET TE STOPPUH
Daar heb je een puntquote:Op maandag 18 juni 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Korsakoff kan wel een prima volkslied maken.
KALUH KOPPUH NIET TE STOPPUH
Lief dagboek.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef Euroteller het volgende:
Belt mn baas ook even: "Wat een leuke voicemail heb jij"
Stout dagboek?quote:
Al een aantal weken, beste Lindgren.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef Lindgren. het volgende:
Messi is onder de 400k gezakt.Bijna haalbaar nu.
Eksboks en pee es drie verschil hequote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al een aantal weken, beste Lindgren.
inv mequote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eksboks en pee es drie verschil he
Heb je de coins al?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Stream? Heb jullie nog nooit zien spelen tegen elkaar.
GOLDDDDDDDDquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ja ik speel alweer op mn oude account. Gold vs gold of brons vs brons?
ik ben heel slim geweest en heb op spanje ingezetquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Hebben de wedders hier al ingezet op de salonremise Spanje 2-2 Kroatië? Kun je vast flink geld mee verdienen, terwijl ik echt denk dat het gaat gebeuren (net als in 2004, ook toen ten koste van Italië).
Oke, heb je even geduld, Speel nu potje sta 6-0 voor maar die vent wil niet leaven.. Ga je ook streamen danquote:
waarom zou hij moeten leaven.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Oke, heb je even geduld, Speel nu potje sta 6-0 voor maar die vent wil niet leaven.. Ga je ook streamen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
streamen kom op, je hebt dat ding niet voor niksquote:
Kun je misschien even uitleggen waarom Italië is uitgeschakeld als het 2-2 wordt? Moet het beslist 2-2 worden of mag 3-3 ookquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Hebben de wedders hier al ingezet op de salonremise Spanje 2-2 Kroatië? Kun je vast flink geld mee verdienen, terwijl ik echt denk dat het gaat gebeuren (net als in 2004, ook toen ten koste van Italië).
Dat spookt de laatste dagen ook in mn hoofdquote:Op maandag 18 juni 2012 19:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
streamen kom op, je hebt dat ding niet voor niks
Potje van mij is bijna afquote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat spookt de laatste dagen ook in mn hoofd
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
hoe heet je? lolquote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef Thorb het volgende:
Wie 5k betaalt mag als eerste tegen Rijst!
Deze muntjes worden gebruikt voor packopening!
2-2 en alles groter dan datquote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je misschien even uitleggen waarom Italië is uitgeschakeld als het 2-2 wordt? Moet het beslist 2-2 worden of mag 3-3 ook
Heb ik ook wel eens gehadquote:
Heb het net helemaal voorgedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef Euroteller het volgende:
GeeftJeEnergie Het lukt me niet met dat 150 gebeuren
Zag 'm gisteren voor minimaal 410 gaan. Heb een halve dag in de gaten zitten houden.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al een aantal weken, beste Lindgren.
moet je active nog aangekruist hebbemn?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het net helemaal voorgedaan?
Als je alles wilt doen wel jaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef Euroteller het volgende:
[..]
moet je active nog aangekruist hebbemn?
situatie komt je bekend voor zekerquote:
Dat ik hem inmaak?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
situatie komt je bekend voor zeker
3-1 so farquote:Op maandag 18 juni 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst. What the fuck. Je gaat me niet vertellen dat je verliest.
hij speelt niet tegen gje he mocht je dat denkenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst. What the fuck. Je gaat me niet vertellen dat je verliest.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij speelt niet tegen gje he mocht je dat denken
nou kom op Rijst, scorennnn
Leuke tegenstander. Alles voorzet 2e paal en steeds keeper laten uitkomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha die rijst, wordt compleet geowned
Wa wa wa?quote:
Mediaan is het middelste getal uit een reeks.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Pobberd het volgende:
De mediaan van 306, is dat 153 of 153,5?
Ik haal het altijd door elkaar.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Pobberd het volgende:
De laatste dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Pobberd het volgende:
Nee. Je faalt.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De laatste dacht ik.
Getal tussen 153 en 154
En anders +1 gedeeld door 2
42quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Pobberd het volgende:
Leg uitquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mediaan is het middelste getal uit een reeks.
Dat snap ik, maar als je 1 t/m 306 heb, klopt mijn uitleg toch?quote:
Nee. Het kan ook zijn dat je 12 vieren hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je 1 t/m 306 heb, klopt mijn uitleg toch?
Pff. Sterkte man. Zelfs als het onverwacht is, is het rotnieuws. Gecondoleerd..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Hoor net dat mijn oma is overleden.
Niet onverwacht, maar het blijft natuurlijk kutnieuws. Het ging al een paar weken heel slecht met haar, zondag voor het laatst gezien en toen kreeg ze morfine tegen de pijn. Ze is vannacht in coma geraakt en vanavond overleden.
Oja dat was hetquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Het kan ook zijn dat je 12 vieren hebt.
Sterkte manquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Niet onverwacht, maar het blijft natuurlijk kutnieuws. Het ging al een paar weken heel slecht met haar, zondag voor het laatst gezien en toen kreeg ze morfine tegen de pijn. Ze is vannacht in coma geraakt en vanavond overleden.
Sterkte ermeequote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Klopt. Daarom mijn "quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja dat was het
Maar met alleen 306 als gegeven kan je dan toch niet de mediaan oplossen of eruit komen?
Gecondoleerd man, sterkte ermee.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Ah dat is rot.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk niet dat 306 al een opgeteld getal is, want daar schiet je niets mee op. In principe is de mediaan uit 306 gewoon 306. Reeks van 1 getal, de middelste dus ookquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja dat was het
Maar met alleen 306 als gegeven kan je dan toch niet de mediaan oplossen of eruit komen?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Zo ver qua denken ben ik nog niet, ik ben al blij dat ik zo een boxplot ding kan tekenenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 306 al een opgeteld getal is, want daar schiet je niets mee op. In principe is de mediaan uit 306 gewoon 306. Reeks van 1 getal, de middelste dus ook
Gecondoleerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
quote:
Neh, die hebben andere PSN'squote:
haha je nam het scoren wel erg letterlijk, gg.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij speelt niet tegen gje he mocht je dat denken
nou kom op Rijst, scorennnn
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Geen commentaarquote:
Messi kopen en traden.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 400k. De grens is bereikt. Toch nog wel snel gedaan. Eens kijken of ik Messi goedkoop kan halen.
Teampje om hem heen maken met Jara als linkerspits en Messi op rechts.
Is er een handige manier om coins over te zetten zonder tax?
Ja, moet je ROy even vragenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 400k. De grens is bereikt. Toch nog wel snel gedaan. Eens kijken of ik Messi goedkoop kan halen.
koop anders zoveel mogelijk spelers die je in dat team wil op die andere accounts van je, scheelt je dan iig wat coins omdat je de tax dan over minder coins hoeft te betalen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Die grap heb je nu al 10x gemaaktquote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, moet je ROy even vragen [ afbeelding ]
Discard IF's kopen en die overzetten, maar dat kan nu niet meer..zijn niet meer te vinden voor die prijs.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Arelaxed man, gecondoleerd. Onverwacht, verwacht, het is allemaal kut. Wat liever voor je vader/moeder zijn, daar is de klap nog groter.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Een Roy voor je postquote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die grap heb je nu al 10x gemaakt
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een Roy voor je post
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb 400k verdeeld over 3 accounts.![]()
Koop gewoon een random speler voor 200K en verkoop deze dan voor 212Kquote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
Que.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop gewoon een random speler voor 200K en verkoop deze dan voor 212K [ afbeelding ]
quote:
nohquote:
Taarabtquote:
Modricquote:
En de rest Airtricity leaguequote:
IF Palacio is wel een baasje hier, maar of hij beter is dan een Kaka of Hernanes..not sure. Ben wel echt fan van die laatstequote:
Hmm.. Ik zoek er een met een hoge passing. Ik vind zelf UP Silva ook fantastisch, maar die is iets duurder. Zou Modric vergelijkbaar zijn?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Palacio is wel een baasje hier, maar of hij beter is dan een Kaka of Hernanes..not sure. Ben wel echt fan van die laatste
Hoe werkt CE? Heb je MSN? Hoe maak je winst?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef Rijst het volgende:
Gisterochtend
[ afbeelding ]
Gisteravond
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
IF Aimar?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Gezocht. Goedkoop en goed.
[ afbeelding ]
harharharquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe werkt CE? Heb je MSN? Hoe maak je winst?
Fabregas en Sneijder hebben de beste passing onder 30k. Onder de 20K heeft Gerrard de beste, gevolgd door Özil, Modric. UP Juninho, Borja Valero en Raffie/ IF Rosicky kan ook nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zoek er een met een hoge passing. Ik vind zelf UP Silva ook fantastisch, maar die is iets duurder. Zou Modric vergelijkbaar zijn?
Oeh! Sneijder vind ik ook wel erg tof. Thanks voor het lijstje.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fabregas en Sneijder hebben de beste passing onder 30k. Onder de 20K heeft Gerrard de beste, gevolgd door Özil, Modric. UP Juninho, Borja Valero en Raffie/ IF Rosicky kan ook nog.
Modric en Silva zijn precies dezelfde spelers alleen 1 een linkspoot en de ander rechts.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm.. Ik zoek er een met een hoge passing. Ik vind zelf UP Silva ook fantastisch, maar die is iets duurder. Zou Modric vergelijkbaar zijn?
Gecondoleerd kerel, sterkte!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Deze manquote:
zieke vrije trapquote:Op maandag 18 juni 2012 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oeh! Sneijder vind ik ook wel erg tof. Thanks voor het lijstje.
Godverdomme manquote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De laatste dacht ik.
Getal tussen 153 en 154
En anders +1 gedeeld door 2
De pijn is voorbij voor haar. Nu is de pijn voor jullie. Heel veel sterkte Dutchquote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Mooi gesproken Toef.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De pijn is voorbij voor haar. Nu is de pijn voor jullie. Heel veel sterkte Dutch
quote:
Vind het anders nog een behoorlijk jonge koe!quote:
Echte Fries, van 10 meter afstand de leeftijd van een koe bepalenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind het anders nog een behoorlijk jonge koe!
Voor onze deur staat er op het moment wel eenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echte Fries, van 10 meter afstand de leeftijd van een koe bepalen
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor onze deur staat er op het moment wel een
Wtfquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor onze deur staat er op het moment wel een
Kompany LCB?quote:
Chicharito?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind chicharito echt tegenvallen..ben benieuwd hoe hij het bij jou zal doen.
Bij mijn Mexicanen was hij echt subliem, bijna 2 op 1 als linkerspits naast Vela.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind chicharito echt tegenvallen..ben benieuwd hoe hij het bij jou zal doen.
David Luiz en De Jong gewoon links hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |