Ik begin meestal net iets te vroeg ...quote:
En ik heb makkelijk praten, want ik ga met de auto naar mijn werkquote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin meestal net iets te vroeg ...
BTW:Koopwoning in Spanje net een beetje in gang gezet ...
Zit er aan te denken, mn dochter woont er dus misschien dat er een mooie oplossing te vinden is... het geld dat ze jaarlijks van me krijgt is genoeg om een hypotheek te dekken van een huis van zeg 2tonquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik heb makkelijk praten, want ik ga met de auto naar mijn werk![]()
Ga je een huis in Spanje kopen?
Ik niet in iig ... Maar mogelijk dat er een aantal zitten met het slot van het vorige topic ....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het rustig hier, is iedereen zijn Oranje wonden aan het likken?
En wil je daar dan definitief gaan wonen? Maar dan zal je toch nog steeds voor haar moeten betalen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er aan te denken, mn dochter woont er dus misschien dat er een mooie oplossing te vinden is... het geld dat ze jaarlijks van me krijgt is genoeg om een hypotheek te dekken van een huis van zeg 2ton
Ja dat was een verrassend eindequote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet in iig ... Maar mogelijk dat er een aantal zitten met het slot van het vorige topic ....
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wil je daar dan definitief gaan wonen? Maar dan zal je toch nog steeds voor haar moeten betalen?
Hoe oud is je dochter? (Misschien heb je het al eens verteld, maar ik heb af en toe het geheugen als een vergiet)
Zo'n volwassen dochter al! Ja op die manier valt er wel iets voor te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....
Mijn dochter is 22 btw en studerend, dat is nu juist weer een probleem...
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok wil het kopen in eerste instantie voor mn dochter... En dat ik er terecht kan als wanneer ik maar langs wil komen... Doe ik toch noch iets nuttigs met me geld. maar moet bog even uitzoeken wat de slimtse manier is ....
Mijn dochter is 22 btw en studerend, dat is nu juist weer een probleem...
De market is nu wel gunstiger dan eem paar jaar geleden, maar ook de eigen financien ...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.
Ik zou het in jouw geval doen, sterker nog; ik zou het allang gedaan hebben
En ook nog eens een leuk logeeradres in Spanjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft zij op die manier geen huisvestingskosten meer, draag je toch ruimschoots bij en heb je er zelf ook nog wat aan.
Ik zou het in jouw geval doen, sterker nog; ik zou het allang gedaan hebben
In een mooie stad aan de Mediterraneequote:Op maandag 18 juni 2012 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook nog eens een leuk logeeradres in Spanje
Ja, daar was ik al vanuitgegaanquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De market is nu wel gunstiger dan eem paar jaar geleden, maar ook de eigen financien ...
Het mooist zo zijn dat het gewoon op dr naam staat, maar nog studerend zonder baan , dus om een hyputheek te krijgen ... Nee dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al vanuitgegaan
Ik weet niet hoe het erfrecht in Spanje is, maar misschien zou je het zelfs zo kunnen doen dat ze mede-eigenaar wordt, dan scheelt aan het eind van de rit wellicht successierechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |