Ja, alles is goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Troeta het volgende:
Raar bertV, maar gelukkig alles goed met jullie meisje:D
Er komt nog een echo in de 30 weken. Dan gaan we het waarschijnlijk vragen / bevestigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:02 schreef adesse het volgende:
Bertv kan me voorstellen dat het nu wel een rare situatie is. Gaan jullie nu iets van een geslachtsecho doen?
Hier een meisje na een jongen. Laatst alle kleertjes uitgezocht. Wel even wennen al dat roze. Het scheelt dat mijn schoonzus winstverwachting is van een jongetje, dus daar kon mooi alle kleren naar toe.
Oh, heb effe helemaal gemist waarom (hopelijk niet wegens hele ernstige medische dingen?) maar spannend!!! zeg. Ik dacht eerst een meisje, maar ik denk toch helemaal dat M. een broertje krijgt nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef bodpa09 het volgende:
Fijn dat alles in orde was Katy!
!
[..]
Ja, die heb ik vandaag gehoord. Ik wil t nog ff voor mijzelf houden ivm familie/vrienden meelezers hier en op Facebook. Ik weet hoe zenuwachtig je kunt worden als iemand die je kent aan het bevallen is.
wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Dames, welke blije doos-achtige pakketten kun je eigenlijk allemaal aanvragen?
De Jan Linders kan je ook langs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)
Blije Doos Prenatal
Felicitas box via de Etos
Een tas met oa een pak luiers Kruidvat
Babydump
Na de geboorte met geboortekaartje naar een volgende supermarkt (moet je wel in postcode gebied wonen, dus dat je wel de folders krijgt) levert je een babydoos met spulletjes op:
c1000
Hoogvliet sindskort
Em-Te
Plus
en dan heb je nog de gratis mutsjes met naam bij Simply colors of rainbowbabies dacht ik
ik heb niemand gezien in elk geval. En Midas is 'al' 5 maanden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
Rondom de zomer van 2009 zijn ze daarmee gestoptquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
Sinds wanneer niet meer dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef Kersjes het volgende:
Spees_eend, wat een geweldig nieuws![]()
Kom ik alleen nog even met het teleurstellende bericht dat Rainbowbabies helaas niet meer doet aan gratis mutsjes...
Van harte!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef purebliss het volgende:
na 9 maanden proberen, eeeindelijk zwanger van onze tweede!
Rond 17 feb uitgerekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |