abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113130612
bedankt keshet! En het is idd een mooie dag om positief te zijn!
Zonnetje, kind heerlijk in zijn eigen bed geslapen, ik redelijk geslapen en vanmiddag even penalty schieten op de boulevard voor een zwembad en een bbq:P

Goed dat je het al gaat beseffen, ik vind het nog steeds vreemd dat wij juist een meissie krijgen! En met de jongenskleertjes heb ik ook moeite, ik heb gewoon heel veel bij de meisjeskleren gedaan en ik zie dan wel of we het aantrekken,haha
Als je het nog niet weg wil doen en je hebt nog ruimte thuis lekker mee wachten hoor!
verkopen voor nieuwe kleertjes is idd erg leuk!

Raar bertV, maar gelukkig alles goed met jullie meisje:D
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:55:22 #277
37248 BertV
Klei indiaan
pi_113130648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Troeta het volgende:

Raar bertV, maar gelukkig alles goed met jullie meisje:D
Ja, alles is goed. :) Het is alleen nog link om het over "een meisje" te hebben.
Zo een beetje half weten is ook niks.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_113130793
Bertv kan me voorstellen dat het nu wel een rare situatie is. Gaan jullie nu iets van een geslachtsecho doen?

Hier een meisje na een jongen. Laatst alle kleertjes uitgezocht. Wel even wennen al dat roze. Het scheelt dat mijn schoonzus winstverwachting is van een jongetje, dus daar kon mooi alle kleren naar toe.
pi_113130860
Mijn lief zei gisteren dat ie dit keer niet wil weten wat het word :o Hij kwam als een verrassing dus wil ie het ook zo laten :o BEN JE GEK OFZO!!! Dat kan ik echt echt echt niet. Maar ja ik het wel weten en hij niet komt nooit goed want als het wel een meid word komt er veeel roze. Gelukkig kan ik nog van gedachten veranderen >:) Denkt ie wel niet ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113130982
Ik heb zulke leuke.kleertjes (vind ik) die k echt niet bij een meid kan aandoen en dat vind.ik wel jammer hehe.
Maar kan moeilijk eeuwig alles bewaren :D
Ik,snap,je wel hoor kj :D

Verder was k gisteren 36 weken...blijft bizar! Lekker even geshopt zonder kind. Was best lekker, even geen dreumes mee die niet wil blijven zitten :D
Nog wat roze spul gekocht *lol*
Moest eigenlijk een kraampakket hebben :D maar bij de prenatal zag ie eruit of ie al open was geweest, dus niet gekocht.

BertV das niet handig nee, zo half weten :D
Zo gek is t niet trouwens hoor dat je liever nog.een meid heb ;) mn vriend had bij de eerste.ook voorkeur voor een meisje :D maar dat werd hier een jongen ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:14:39 #281
37248 BertV
Klei indiaan
pi_113131042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:02 schreef adesse het volgende:
Bertv kan me voorstellen dat het nu wel een rare situatie is. Gaan jullie nu iets van een geslachtsecho doen?

Hier een meisje na een jongen. Laatst alle kleertjes uitgezocht. Wel even wennen al dat roze. Het scheelt dat mijn schoonzus winstverwachting is van een jongetje, dus daar kon mooi alle kleren naar toe.
Er komt nog een echo in de 30 weken. Dan gaan we het waarschijnlijk vragen / bevestigen.

Met twee zussen (waarvan 1 nakomer die ik bewust als baby heb meegemaakt) en nu een dochter kan ik me geen voorstelling maken van een zoontje. Het lijkt me onwennig.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:15:31 #282
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113131059
Dames, welke blije doos-achtige pakketten kun je eigenlijk allemaal aanvragen? :+
A grand adventure has begun.
pi_113131128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef bodpa09 het volgende:
Fijn dat alles in orde was Katy!

!

[..]

Ja, die heb ik vandaag gehoord. Ik wil t nog ff voor mijzelf houden ivm familie/vrienden meelezers hier en op Facebook. Ik weet hoe zenuwachtig je kunt worden als iemand die je kent aan het bevallen is.
Oh, heb effe helemaal gemist waarom (hopelijk niet wegens hele ernstige medische dingen?) maar spannend!!! zeg. Ik dacht eerst een meisje, maar ik denk toch helemaal dat M. een broertje krijgt nu
Vraag me niet waarom :P
Ben echt verschrikkelijk nieuwsgierig!

En een dag vol positiviteit hier :D ik ben voor! ^O^
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:19:01 #284
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_113131131
na 9 maanden proberen, eeeindelijk zwanger van onze tweede!

Rond 17 feb uitgerekend!
pi_113131178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Dames, welke blije doos-achtige pakketten kun je eigenlijk allemaal aanvragen? :+
wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)
Blije Doos Prenatal
Felicitas box via de Etos
Een tas met oa een pak luiers Kruidvat
Babydump

Na de geboorte met geboortekaartje naar een volgende supermarkt (moet je wel in postcode gebied wonen, dus dat je wel de folders krijgt) levert je een babydoos met spulletjes op:
c1000
Hoogvliet sindskort
Em-Te
Plus
en dan heb je nog de gratis mutsjes met naam bij Simply colors of rainbowbabies dacht ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_113131184
Keshet ik heb die van prenatal en babydump aangevraagd. Verder niet. Volgens mij heb je er nog een die je via eros kan aanvragen maar dan komt er ook zo'n verkoopmevrouw langs.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:23:21 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113131226
nee hoor, bij de etos (felicitas) komt er geen verkoopmevrouw langs hoor.
pi_113131290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)
Blije Doos Prenatal
Felicitas box via de Etos
Een tas met oa een pak luiers Kruidvat
Babydump

Na de geboorte met geboortekaartje naar een volgende supermarkt (moet je wel in postcode gebied wonen, dus dat je wel de folders krijgt) levert je een babydoos met spulletjes op:
c1000
Hoogvliet sindskort
Em-Te
Plus
en dan heb je nog de gratis mutsjes met naam bij Simply colors of rainbowbabies dacht ik
De Jan Linders kan je ook langs.
pi_113131292
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:26:22 #290
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113131301
Jan Linders heeft ook een gratis babydoos! met veel spul erin! En geen rotzooi. (ff aanvragen via de site, dan krijg je een ophaalkaartje thuisgestuurd.)

Die van de Etos moet je tegenwoordig ophalen idd, paar jaar terug kwam er nog wel zo'n vrouw aan de deur. Maar ik vind die doos van de etos niet echt de moeite...veeeeeeeeel boekjes zitten erin.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:26:42 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113131314
Spees_eend, wat een geweldig nieuws *O*

Een dag vol positiviteit? Ik ben voor *O*
Kom ik alleen nog even met het teleurstellende bericht dat Rainbowbabies helaas niet meer doet aan gratis mutsjes...
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:27:45 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113131341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
ik heb niemand gezien in elk geval. En Midas is 'al' 5 maanden.

ik vond hem trouwens wel leuk eigenlijk. Maar ik vond zelfs de babydump zeehond knuffel leuk (Midas ook trouwens). :@
pi_113131575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Rondom de zomer van 2009 zijn ze daarmee gestopt ;) Kostte teveel geld. Nu bellen ze je nog jaaaaren na ;(
pi_113131616
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef Kersjes het volgende:
Spees_eend, wat een geweldig nieuws *O*

Kom ik alleen nog even met het teleurstellende bericht dat Rainbowbabies helaas niet meer doet aan gratis mutsjes...
Sinds wanneer niet meer dan?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113131747
Wupwup je mag raden wanneer ze toen langs zijn gekomen....zomer van 2009 :(
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:29 #296
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113131799
In het kader van positieve posts: Ik voel dat dit een niet-kots-dag wordt!
Verder ben ik vandaag al 15 weken zwanger :o voelt alsof ik ergens 3 weken heb overgeslagen.
En sinds vorige week voel ik Wilfriet O+ Plopjes en gekriebel. Ik was vergeten hoe kietelig dat voelt :+

Nog 5 weken en dan weten we wat het is. Ik ben benieuwd. Probeerde J. nog te overtuigen van een echo met 16 weken, maar daar trapte hij niet in. Nog 5 weken dus :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:49:44 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113131988
Sola *O* Wat fijn dat de tijd lijkt te vliegen voor je, dan zijn die 5 weken tot de seo ook zo om!
.... met gevoel voor drama....
pi_113132144
Poppejans, in het foldertje van de verloskundigenpraktijk dat ik kreeg staat dat ze nu met 35/36 weken een liggingsecho aanbieden :) Nu wel dus!
Verder bieden ze nu CenteringPregnancy aan:
In een groep met andere vrouwen die ongeveer even ver zijn in hun zwangerschap heb je 10 bijeenkomsten waarin je samen vragen, zorgen en oplossingen bespreekt. Verder moet je zelf je bloeddruk opmeten, je urine testen, jezelf wegen en je eigen zwangerschapskaart bijhouden.
Lijkt me helemaal niks.

Ik ben vanmorgen niet misselijk, waarschijnlijk omdat ik (met opzet :') ) geen koffie heb gehad. Maar nu zit ik me op te vreten }:|

purebliss, gefeliciteerd!! *O*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:54:59 #300
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113132150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef purebliss het volgende:
na 9 maanden proberen, eeeindelijk zwanger van onze tweede!

Rond 17 feb uitgerekend!
Van harte! *O* *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')