Ja, alles was helemaal goed! Extra goed naar het hart gekeken, daarna naar alle andere organen en er was niets afwijkends te zien! Dus nu mogen we weer het 'gewone circuit' in, zonder extra echo's en onderzoeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Keshet het volgende:
Spannend eliis!
Freecell, gefeliciteerd met de goede SEO!
Katy, fijn dat 't allemaal meevalt!
Spees_Eend, heb jij al nieuws?
Fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, alles was helemaal goed! Extra goed naar het hart gekeken, daarna naar alle andere organen en er was niets afwijkends te zien! Dus nu mogen we weer het 'gewone circuit' in, zonder extra echo's en onderzoeken!
Haha, idd he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef Twinkle20 het volgende:
En coc en enf.. grappig he dat jullie klachten nu mindrr zijn. je zou er bijna voor kiezen om de rest van je leven zwanger te zijn hahs.
Ik ga zometeen toch naar zo'n winkel, moet ik even voor je kijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik wil het hoor TF, maar hoe kom ik eraan?!
Aangepast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef adesse het volgende:
Speed_eend wat fijn een goede echo!
Fijn Bodpa een datum om naar toe te leven.
Vannacht extra tijd met mijn peutertje doorgebracht.Ik lees straks wel bij!
Hmja, en we hebben het natuurlijk op dat moment niet gevraagd dus 100% zeker weten we het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Keshet het volgende:
Bert krijgt een dochtertje! Gefeliciteerd!
Wel lullig als het verklapt wordt als je het niet wilt weten.
En dat lukt je dan ook gewoon? Ik heb nu dan ook een meid na 2 jongens, maar ik kan echt niet alle jongenskleding wegdoen...denk dat er nog wel een bak of 3,4 op zolder staat...quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Ben langzaamaan Sofie dr kleertjes aan het uitzoeken, geen kindje meer van mij die ze aan zal hebben. Raar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |