Kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een Shabu addict gecreëerd!![]()
MrMuis vond het volgens mij ook echt heel lekker he?
Ja die eendenborst, manmanman, die is zo verslavendquote:Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Shahabu shahabu
Het gaat niet uit mijn kop
Shahabu shahabu
Eendenborstfilet is top
Die dubbele portie was ook binnen 3 minuten opquote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die eendenborst, manmanman, die is zo verslavend
Oeh!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja ik zou dus ook zo NU weer gaan
En bij Haarlem kan het, er stonden dozen te wachten op afhalers zag ik toen we stonden te wachten
Onze tafelhelft had op een gegeven moment in 1 ronde zes porties eendenborstfilet.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die dubbele portie was ook binnen 3 minuten op
Christusquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze tafelhelft had op een gegeven moment in 1 ronde zes porties eendenborstfilet.
Ik praatte even met jullie tafelhelft en hop, hele bord leeg![]()
Op 1 plakje naquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onze tafelhelft had op een gegeven moment in 1 ronde zes porties eendenborstfilet.
Ja maar ik ga ook niet in mn eentje eten zeg maarquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Maar je kunt volgens mij alle sushi die er normaal op de kaart staat afhalen. Heb ik toen op het invul foldertje gezien. Het is best prijzig, 21 euro voor 13x aankruisen. Maar als je dus de spicy tuna aankruist, krijg je er drie.
Geen warme/vleesgerechtjes. En handrolls kosten per stuk een euro extra. Zoiets is het.
En ik at ze nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ook lekkere komkommert.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb er nog nooit gegeten![]()
Maar ik weet niet of het echt handig is als je het liefst niet of zo min mogelijk vlees/vis eet. (Af en toe een uitzondering, maar niet te vaak en teveel.)
Volgens mij heeft Qwea, toen we even niet keken, zo alles ineens naar binnen geschoven met d'r stokkie!quote:
Ze had haar krukken toch niet bij zich?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Qwea, toen we even niet keken, zo alles ineens naar binnen geschoven met d'r stokkie!
Nee maar ze kon ineens verdacht goed overweg met die eetstokkies!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze had haar krukken toch niet bij zich?
De mijne zijn wel 4 keer uit mijn hand gefloeptquote:Op maandag 18 juni 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ze kon ineens verdacht goed overweg met die eetstokkies!
Wait, whut?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne zijn wel 4 keer uit mijn hand gefloeptwaarvan 1x tegen mijn voorhoofd
Dat was zo grappigquote:Op maandag 18 juni 2012 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
ZES (!!!!) portiesquote:Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was zo grappig
Ik zag jou echt zo met die stokkies gaan naar dat bordje.... en jouw gezicht: "
Dafuq? Op?
![]()
![]()
![]()
"
Qwee vreet altijd veelquote:Op maandag 18 juni 2012 16:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qwee ging 2 kledingmaten groter naar buiten.
omg, waarom heb ik dat gemistquote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De mijne zijn wel 4 keer uit mijn hand gefloeptwaarvan 1x tegen mijn voorhoofd
JA! QWEA JA! DIE WAS HET!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Qwea, toen we even niet keken, zo alles ineens naar binnen geschoven met d'r stokkie!
En dat je gelijk hebt hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwee vreet altijd veel![]()
De vorige x bij Shabu was de rest klaar en ik : Heuj, ik wil nog een ronde!
Nee, zo ging dat niet, Muis!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Dat was wel epic
"Hoi Q, wil je een koekje?"
- "Nee dankje, ik he-"
"WAT NOU NEE!"
- *pakt koekje*
Ook al zou je vinden van niet, had je pechquote:
Ik deed gecensureerdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, zo ging dat niet, Muis!
"Hoi Q, Wil je een koekje?"
-Nee, dank je, ik he-"
"WAT NOU NEE! JE PAKT GODVERDOMME MAAR EEN KOEKJE!"
-*pakt koekje*
Ik zou het eerder dom vinden als je het niet had gedaan, als je nog trek had, bij 'onbeperkt'quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook al zou je vinden van niet, had je pech
Ik wil jullie ook een keer meetenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Qwea het volgende:
-Nee, dank je, ik he-"
-*pakt koekje*
In een bakkie, voor vandaag....of onderwegquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu ook spijt dat ik niet nog ff wat meer heb genomen
Ja, je doet je eigen netter voorkomenquote:
Nou 15 september ga je het beleven als het goed is tochquote:
Ja nou ik plofte wel zeg maarquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu ook spijt dat ik niet nog ff wat meer heb genomen
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
-Nee, dank je, ik he-"
-*pakt koekje*
true storyquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het eerder dom vinden als je het niet had gedaan, als je nog trek had, bij 'onbeperkt'
ik zat echt ff zo van : "Ooh, crapquote:
Ik kan dan ook!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik plofte wel zeg maar
Wie heeft er van de week tijd om...
eh...
Goffer ik kan alleen zondag
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zat echt ff zo van : "Ooh, crap![]()
"
EN IK HOU HELEMAAL NIET VAN CHOCOLADE KOEKJES
Het was een grapjequote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan dan ook!Nog één daggie werken en dan ferkaaaansie!
![]()
Amersfoort doen?
Maar wel die van Muis toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zat echt ff zo van : "Ooh, crap![]()
"
EN IK HOU HELEMAAL NIET VAN CHOCOLADE KOEKJES
Nee niet gehad! Wacht ik dm je mijn nummer even.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel die van Muis toch?
Ze waren écht lekker.Had je mijjn sms nog gehad Muizelll, geen idee of ik nog het juiste nummer van je heb.
![]()
Nee. Ik hou echt echt echt niet van chocolade koekjesquote:Op maandag 18 juni 2012 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel die van Muis toch?
Ze waren écht lekker.Had je mijjn sms nog gehad Muizelll, geen idee of ik nog het juiste nummer van je heb.
![]()
Het ideale weekendmenuquote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Die koekies waren zalig![]()
Evenals het caramelshortbread, de ezelsoren, cupcakes, twix, smoothies, grillworst, mangobrietostie, club sandwich, pannenkoek, chocoladetaart, soesjes en de Shabu![]()
Die cupcakes waren niet te vretenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Evenals het caramelshortbread, de ezelsoren, cupcakes, twix, smoothies, grillworst, mangobrietostie, club sandwich, pannenkoek, chocoladetaart, soesjes en de Shabu![]()
Was de weegschaal vriendelijk vanmorgen?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja dat gaat me wat worden hoor. Ik slaap er nu al slecht vanquote:Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef indaha het volgende:
Nou 15 september ga je het beleven als het goed is toch
Ik maak volgende keer wel sinaasappelkoekies.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik hou echt echt echt niet van chocolade koekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |