waar heb je dat vernomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Op Lowlands kan bijna alles, maar Lights..? Lijkt me toch meer iets voor de TMF Awards..
Heb trouwens vernomen dat Joris Voorn gaat afzeggen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Op Lowlands kan bijna alles, maar Lights..? Lijkt me toch meer iets voor de TMF Awards..
Grimes is dan in Japanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lights moet gewoon samen met Jessie Ware, Nina Kraviz, Grimes en Tune-Yards een Ladies Night in de x-ray doen.
Ben ook benieuwd ja. Holy other is voor mij één van de grootste ontdekkingen van deze line-up.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, ben nu een beetje Holy Other aan 't ontdekken en dat is wel echt sex on MP3 zeg
Vraag me alleen af of het als optreden leuk zal zijnDat had ik 2 (3?) jaar geleden bij The XX ook al.
En Jamie Woon een beetje.
Voorn doet, / zou een liveset doen, dus dat zal geen lang optreden zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
waar heb je dat vernomen?
Beter halen ze dan Speedy j / Chris Liebing ervoor in de plaats
Stond dit weekend ook al in Vera.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen trouwens dat DJ De Rooie Neger ook op Lowlands gaat draaien.
Geen idee waar, wellicht het 24 uurscafé, maar ik ga bij mogelijkheid wel even kijken.
Lowlands staat hier niet tussen:quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Klopt, maarja dat hoeft niet veel te zeggen. Zijn veel artiesten die lowlands niet meteen op hun site zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Lowlands staat hier niet tussen:
http://www.jorisvoorn.com/dates/
Ik vind het ook tot nu toe tegenvallen. Denk iig santigold. Misschien modeselektor nog.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben niet zo van de dance hoor, maar zouden er al bravo headliners bekend staan?
Vind de dance line up iets minder dit jaar.
Knife party zou kunnen, ik weet alleen niet hoe live die show is. Een dj set is zowieso geen headliner. Santigold lijkt me de ideale bravo headliner voor de zaterdag, als skrillex de alpha headlined.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Santigold vind ik nou niet het type muziek hebben om als bravo headliner te staan, maar ik kan het mis hebben.
En Knifeparty misschien? Mede door zijn aandelen in Pendulum zou het best eens kunnen. Al hoewel het iets te plat is voor mij.
Voorn en de Berghaim dj's stonden voor de zaterdagnacht in de Bravo.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorn doet, / zou een liveset doen, dus dat zal geen lang optreden zijn.
Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou er ook wat op proberen te verdienenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat vinden jullie van het aanbieden van een kaartje boven de aankoopprijs wanneer je besluit niet te gaan? Vraag en aanbod of hoor je het kaartje van de hand te doen voor je inkoopprijs?
betreft één los kaartje, dus geen handel.
dit, marktwerkingquote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou er ook wat op proberen te verdienen
Denk dat Knife Party best een feestje wordtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Santigold vind ik nou niet het type muziek hebben om als bravo headliner te staan, maar ik kan het mis hebben.
En Knifeparty misschien? Mede door zijn aandelen in Pendulum zou het best eens kunnen. Al hoewel het iets te plat is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |