Thanks!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh die badkamer ziet er idd mooi uit zeg![]()
en goed te lezen dat je al aardig opschietdie andere foto's zijn trouwens ook leuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:06 schreef vannelle het volgende:
Mooi aanbod, ik denk alleen niet dat ik thuis ben volgend weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij bent zeker niet vergeten dat ik geen verjaardagen heb.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
*Knuf geeft aan Vannelle*, 't gaat vast goedkomen, met hulp van het forum en je (ex)-vrouw en jezelf in hoeverre het luktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef vannelle het volgende:
Net tegeltjes gehaald voor de keuken, morgen maar es proberen ze aan de muur te plakken.
Zo nog ff naar een andere bouwmarkt voor boeiboorden.
Begin steeds meer te balen dat al dat werk is blijven liggen..... vuile rotrug.
Tja, denk maar zo, als het was blijven liggen omdat je een luie **** bent, dan heb je nog meer om over te klagen. Fysieke klachten zijn lastig en klote, maar tenminste had je het wel gewild en met een beetje hulp komt het wel terecht hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef vannelle het volgende:
Net tegeltjes gehaald voor de keuken, morgen maar es proberen ze aan de muur te plakken.
Zo nog ff naar een andere bouwmarkt voor boeiboorden.
Begin steeds meer te balen dat al dat werk is blijven liggen..... vuile rotrug.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef vannelle het volgende:
Gaat ook wel goed komen, alleen ff baalmomentje.
Duren gelukkig nooit lang bij mij.
Met jou heb ik andere plannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou willen dat ik ook mee kon helpen!
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
mensen, bedankt voor de hulp!
Toch weer eea gedaan waar ik erg blij mee ben!
Np. Voeg-ervaring op m'n CVquote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
mensen, bedankt voor de hulp!
Toch weer eea gedaan waar ik erg blij mee ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |