Der zijn wel foto's gemaakt. Ik zal even overleggen of dat ze in dit topic mogen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel tosties, geen fotoos, das eik wel jammer want het waren echt wel veranderingen!
Ja, maar met andere boter.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nog tosti's gemaakt?
Mooi werk klussers!
Ik denk daar echt nooit aan.....sorry!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel tosties, geen fotoos, das eik wel jammer want het waren echt wel veranderingen!
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Typisch... Topic heet "Klushulp gevraagd" en nou plaats je exact foto's waarop we zo ongeveer stil staan
Werkoverleg heet dat toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Typisch... Topic heet "Klushulp gevraagd" en nou plaats je exact foto's waarop we zo ongeveer stil staan
Dat was ook het ene moment van de dag, Soms heb je een pauze nodig anders had ik de foto's ook niet kunnen maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Maar aangezien nog niet alles klaar is moet ik nog rekening houden met een vervolg?quote:
Moeten natuurlijk niet maar mág natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
Maar aangezien nog niet alles klaar is moet ik nog rekening houden met een vervolg?
Als ik weer met iemand mee kan rijden dan ben ik er weer bij.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moeten natuurlijk niet maar mág natuurlijk wel.
Het is niet toegestaan om geld in het FHF te vragen dus je moet hem weggeven.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef vannelle het volgende:
Badkamer kopen? Krijg je de rest van het huis er bij.
Thanks voor het compliment.
haha dies leukquote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef vannelle het volgende:
Badkamer kopen? Krijg je de rest van het huis er bij.
Thanks voor het compliment.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Kitty is vandaag verder gegaan met boven schilderen, dat is nu vrijwel klaar.
Zelf heb ik de randjes van de structuurverf bijgewerkt en wat kleine klusjes gedaan, boodschappenjongen gespeeld en het eea verder geregeld.
@Merlijn: Dat tamponneren werkt echt goed, je ziet eigenlijk geen verschil met de rest.
Heb nog een hoop foto's van hoe (vnl. de badkamer) was toen wij het huis kochten en van tijdens de verbouwing.
Misschien wel leuk voor de geïnteresseerden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YLAMHSX7
Valt niet tegen voor mijn doen.quote:
En maar volhouden dat je het nooit gedaan had en zo he?quote:
* Merlijn is chef structuurverf....quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Valt niet tegen voor mijn doen.
[..]
En maar volhouden dat je het nooit gedaan had en zo he?![]()
Dit wist jij gewoon.
Ohh die badkamer ziet er idd mooi uit zegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Kitty is vandaag verder gegaan met boven schilderen, dat is nu vrijwel klaar.
Zelf heb ik de randjes van de structuurverf bijgewerkt en wat kleine klusjes gedaan, boodschappenjongen gespeeld en het eea verder geregeld.
@Merlijn: Dat tamponneren werkt echt goed, je ziet eigenlijk geen verschil met de rest.
Heb nog een hoop foto's van hoe (vnl. de badkamer) was toen wij het huis kochten en van tijdens de verbouwing.
Misschien wel leuk voor de geïnteresseerden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YLAMHSX7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |