Zo herkenbaar...quote:Om gezondheidsredenen ben ik niet al te actief, kan maar kleine beetjes tegelijk doen anders heb ik daar weet ik hoe lang last van.
Ik weet dat het voor jou herkenbaar is.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
vannelle! Zonde man, spijtig. Alle goeds gewenst.
[..]
Zo herkenbaar...
Nou ik hoop dat er wat hulp komt!!ook al in K&W geprobeerd?
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:30 schreef Jerro het volgende:
misschien handig om er bij te vermelden waar je ongeveer woont..
Dat vergeet ik nou echt ALTIJDquote:Op maandag 18 juni 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Waar woon je dan ts? Is ook handig om te weten.
heel goed., laat maar weten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef vannelle het volgende:
Tsja, is voor niemand leuk denk ik maar soms is het gewoon het beste.
Als er geklust gaat worden zorg ik dat de materialen en het gereedschap aanwezig zijn.![]()
Ik vind je aanbod heel lief maar denk dat oktober te laat is (met een beetje geluk).
Mocht het tegen die tijd alsnog nodig zijn neem ik je aanbod graag aan! Bedankt.
ohwquote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef vannelle het volgende:
Dan heb je in oktober iig zat ervaring!
Succes met klussen daar.
En dat was mijn koffie....quote:Op maandag 18 juni 2012 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft het echt niets met die nacht bij Rucky te maken?![]()
Hahahahaaa, shit! Betrapt!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heeft het echt niets met die nacht bij Rucky te maken?![]()
Kee, bedankt!!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar veel sterkte man. Ikzelf heb echt 2 linkerhanden dus met klussen zal ik weinig nuttigs kunnen bijdragen, maar ik hou het topic in de gaten en kijk of ik tzt iets anders bij kan dragen.
Triest is het zeker, maar het is gewoon beter zo.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:23 schreef Ireth het volgende:
Jeuh VanNelle...Wat triest. Aan mij heb je absoluut niets qua klussen, maar ik hoop voor jullie dat het snel allemaal op een goede manier afgerond kan gaan worden...
Ik dronk gelukkig water, dat vlekt niet.quote:
Dat zou heel mooi zijn, dankjewel!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Verven, witten en behangen kan ik wel. Over twee weken is het grote vakantie, dus dan heb ik wel tijd om je te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |