Ik ben een meisje. God, waarom denken mensen aan de hand van mijn posts altijd dat ik een jongen ben?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor 50 euro kan je even langs een meisje van plezier
Stel even je icoontje op vrouw in. Dat helpt.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. God, waarom denken mensen aan de hand van mijn posts altijd dat ik een jongen ben?
Weet ik, maar dan hoeven mensen toch niet meteen te denken dat ik een gozer ben?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel even je icoontje op vrouw in. Dat helpt.
Iedereen hier is een gozer.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan hoeven mensen toch niet meteen te denken dat ik een gozer ben?
HAHAHA HOAX HOAX!!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. God, waarom denken mensen aan de hand van mijn posts altijd dat ik een jongen ben?
en pics in foboquote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel even je icoontje op vrouw in. Dat helpt.
1:Ga naar de kroeg.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Laat maar zitten, gaat niks worden dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:07 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nee, je reactie klopte niet op mijn post waarin ik zei "Er is niet eens een vader aan te pas gekomen. Wtf, sommige mensen hebben echt niet opgelet bij biologie"
Fixed.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
1:Ga naar de kroeg.
2:Roep : WIE WIL ER NEUKEN VOOR EEN TIENTJE??
3: ???
4: PROFIT !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooh oooh Den haag
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef GalgenRad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk het wel
![]()
nee dat niet (ik heb haar naakt gezien, best wel doable), ze wil alleen niet neuken met losers die geen geld hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
10 euro toe om haar te neuken? Is ze zo dik en lelijk?
Ik denk het of ze kan natuurlijk het tegendeel bewijzen door pics te posten.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
10 euro toe om haar te neuken? Is ze zo dik en lelijk?
pics om te beoordelen of ze 10 euro waard isquote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
nee dat niet (ik heb haar naakt gezien, best wel doable), ze wil alleen niet neuken met losers die geen geld hebben
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics om te beoordelen of ze 10 euro waard is
sorry mattie... ik heb mijn vader moeten beloven de pics van mijn zus niet op internet te zettenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
pics om te beoordelen of ze 10 euro waard is
Nee, ik ben namelijk hetero.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:48 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
alsof jij mijn zus niet wilt neuken als je de kans krijgt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |