Je moet er ook niet op kauwen, want dat doet pijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je ooit op een condoom hebt zitten kauwen, dan wil ik niet vervelend doen, maar dan ben je van de tegenpartij zeg maar
Nee ik maakte t pakje open en wilde gewoon weten wat de chick proeft weetjewel..quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je ooit op een condoom hebt zitten kauwen, dan wil ik niet vervelend doen, maar dan ben je van de tegenpartij zeg maar
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker geoefend een banaan te pijpen TS?
Maar nog steeds maagd dan?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
Ook de kleurtjes enzo allemaal overdrevenKUT zooi
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
ff quoten opdat we niet vergetenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik maakte t pakje open en wilde gewoon weten wat de chick proeft weetjewel..
zelfde als: zou je jezelf pijpen
waarom ga je dan een banaan pijpen?quote:
klopt!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Je laten pijpen met een condoom om. Beetje hetzelfde als doperwten en worteltjes opwarmen in de pot.
Eindequote:
Smegmanaise binnenkort.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Daarom zijn er ook condooms met een smaakje
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
waarom ga je dan een banaan pijpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |