Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Achteraf scheelt het je een hoop tijd. Het is gewoon irrirtant om iedere x maar dat venster te openen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ene klik die je moet doen, helemaal speciaal een programma voor downloaden zodat je dat niet meer hoeft te doen.
die vensterquote:Op maandag 18 juni 2012 11:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Achteraf scheelt het je een hoop tijd. Het is gewoon irrirtant om iedere x maar die venster te openen.
ik merk wel dat de webapp extreem sloom wordt als ie aanstaat jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik sluit CE af nadat ik hem heb gebruikt, omdat mijn Chrome 100x per dag crasht als het aan staat
nee? Als je dat getal invoert in de webapp dan minimaliseert CE.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die venster
boeit me niet echt, hoef het maar twee keer te openen ofzo
200 bin webapp, ce, proces pakken, 200, first scan, 250 bin op webapp, ce, 250 next scan, active, value 150 en klaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee? Als je dat getal invoert in de webapp dan minimaliseert CE.
Of bedoel je dat je maar 2 items erop zet?
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
200 bin webapp, ce, proces pakken, 200, first scan, 250 bin op webapp, ce, 250 next scan, active, value 150 en klaar.
nee hoor. Gewoon active aanvinken en alles erop pleuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.
hahahaha shitquote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor. Gewoon active aanvinken en alles erop pleuren.
het is nog geen 10 seconden werk, om CE in te stellen per account. één keer instellen = 30 items erop gooien. Uitloggen -> inloggen op een ander account en weer 10 seconden de instellingen van CEquote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan als je de volgende pakt moet je de hele procedure opnieuw doen.
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het is nog geen 10 seconden werk, om CE in te stellen per account. één keer instellen = 30 items erop gooien. Uitloggen -> inloggen op een ander account en weer 10 seconden de instellingen van CE
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wist ik dus nietik herhaalde de procedure steeds per item.
Ja wtf. Gelukkig weet ik het nu.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]jij helemaal klikken als een malle terwijl je maar een ding hoeft aan te vinken
Werken die sliders niet bij FUT?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:28 schreef Thorb het volgende:
2-0 achter dus maar weer uitgezet, probeer vanmiddag de halve finale wel
Wordt het ook zo'n zieke team met TOTY Ibra en Di Natale?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef Toefjes het volgende:
Krijg wel vaak de fout dat de flash-plug-in crasht. Tamelijk irritant. De Nedelanders en Belgen worden bedankt voor bewezen diensten en worden weer verkocht. Het geeft de ruimte voor een Serie-A team
Nee, dat gaat m niet worden. Zal slechts 8 ton uit kunnen geven. heb je iets meer dan een halve TOTY Ibra voorquote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wordt het ook zo'n zieke team met TOTY Ibra en Di Natale?
leg eens uitquote:Op maandag 18 juni 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
2 nieuwe accountjes aanmaken. sowieso dat ik dan 40k in een dag haal.
Heb een 2e ps3 account sinds gister.Allemaal bronze pakjes geopend en nu van 6k naar 30k gegaan.quote:
Hoe heb je die aangemaakt? Kan dat gewoon zomaar?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb een 2e ps3 account sinds gister.Allemaal bronze pakjes geopend en nu van 6k naar 30k gegaan.
Nieuwe PSN en andere emailquote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe heb je die aangemaakt? Kan dat gewoon zomaar?
Je moet sowieso toch je ps3 aanzetten? Anders kan iedereen een account aanmaken zonder Fifaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Playstation website of op de console. Nieuwe user aanmaken.
Met dat andere account ook een andere EA account aanmaken -> profit
Ja, je moet een keer inloggen op de PS3.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet sowieso toch je ps3 aanzetten? Anders kan iedereen een account aanmaken zonder Fifa
heb altijd een andere account open in een andere browserquote:Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
Het zou echt handig zijn als ze dit knopje ook op de ps3 webapp hebben. Nu moet ik steeds in en uitloggen.
[ afbeelding ]
Is dat alleen op de xboxquote:Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
Het zou echt handig zijn als ze dit knopje ook op de ps3 webapp hebben. Nu moet ik steeds in en uitloggen.
[ afbeelding ]
Internet explorerquote:Op maandag 18 juni 2012 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb altijd een andere account open in een andere browser
Blijkbaar wel want ik zie ze niet op m'n ps3 account.quote:
150cquote:Op maandag 18 juni 2012 12:10 schreef Roypsv het volgende:
wat is ongeveer de winst per uur met bronze paketten ?
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Heb een tweede account aangemaaktPSN: Stoereknul
Zag het netquote:Op maandag 18 juni 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
Eerste 3 thuiswedstrijden van liverpoolMan city, Arsenal en Man Utd.
Maak nu ook 5 nieuwe accounts aan. En dan hopen met FUT 13 dat alle terug kerende spelers weer 2 gold packs kado krijgenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Zo, op mn nieuwe account de hele start selectie op de TP. Dudeweiser en Rijst bedankt voor de nuttige tips!
In Maart komt Chelsea nog mja.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Fuszy het volgende:
Daar gaat ook mijn hoop op één van de topwedstrijden te zien @ Anfield. Heb er nu geen geld voor, dus ik zal wel nog een seizoen moeten wachten.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Maak nu ook 5 nieuwe accounts aan. En dan hopen met FUT 13 dat alle terug kerende spelers weer 2 gold packs kado krijgen
Net alsof ik Chelsea wil zien. Die club heeft voor mij niks. Leuk dat ze enorm aan het versterken zijn, maar ik zie het nog steeds niet als een topclub.quote:
Welk deel van DarkSonic begrijp je nu danquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
Ben hier nu een goed jaar bezig, en eindelijk begrijp ik darksonic
Zijn bronzen pakjes fetishquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welk deel van DarkSonic begrijp je nu dan
Begin van het jaar wel veel brons packs gedaan, maar na Sif Powell was ik toen gestopt. Nu weer wat actiever doen
Er is geen TOTW, dus nu niet nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik ga zometeen zo'n jumbo goud pakket openen (15k coins)
kunnen daar ook random IF's inzitten, of kan je alleen die ronaldo (95) krijgen?
Spurs vind ik ook een mooie club en de Merseyside derby zal wel niet lukkenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Thorb het volgende:
Tsja Man U vind ik ook niets aan om te zien, dan blijven City en Arsenal over. Tegen City zullen ze wel kansloos zijn.
Merseyside is altijd wel tof ja, alleen wel erg populair inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spurs vind ik ook een mooie club en de Merseyside derby zal wel niet lukken.
Respectievelijk begin maart en begin mei. Hoop dat ik er kaarten voor kan krijgen
Klopt, of je wil het bijna onmogelijke presteren en een ronaldo uit je pakje trekken.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Dus het is nu eigenlijk geen goede tijd om die jumbo packs te openen?
Het is nooit een goede tijd om gouden packs open te trekken. Misschien de eerste 2 maanden nog enigszins winstgevendquote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Dus het is nu eigenlijk geen goede tijd om die jumbo packs te openen?
Jij vond hem excelleren?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel leuk dat Oranje eruit is, lekker voor die vieze carnaval flikkers [ afbeelding ]
En mensen die Vlaar slecht vondenspring voor een trein ofzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel leuk dat Oranje eruit is, lekker voor die vieze carnaval flikkers [ afbeelding ]
En mensen die Vlaar slecht vondenspring voor een trein ofzo
Ga nou niet in discussie... gewoon het zelfde als SB behandelen als hij weer eens vervelend is.quote:
Nee, heb ik ook nooit gezegd. Ik zei alleen dat hij niet door de mand viel en dan komt opperclown tim weer met dat hij vreselijk door de mand vielquote:
Oh, bedankt voor de tip. Zal ik voortaan doenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie... gewoon het zelfde als SB behandelen als hij weer eens vervelend is.
daardoor de hele nacht niet kunnen slapen en nu maar weer over verder gaan? goed idee manquote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gezegd. Ik zei alleen dat hij niet door de mand viel en dan komt opperclown tim weer met dat hij vreselijk door de mand viel
Nee, goed geslapen en een 8 op het assesment zonet gehaald.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daardoor de hele nacht niet kunnen slapen en nu maar weer over verder gaan? goed idee man
Graag gedaan!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:06 schreef Euroteller het volgende:
Lol wat doet dat lekkere wijf nou opeens bovenaan
Ik let nooit op mijn recordquote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb nu 3 account met de volgende scores
70-13-65
140-8-71
2-0-2
Met welke zal ik verder gaan?
watquote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Euroteller het volgende:
70-13-65
140-8-71
2-0-2
zou ik als ik jou was ook niet doen..quote:
maakt toch niet uit man, care wat je record isquote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Euroteller het volgende:
70-13-65
140-8-71
2-0-2
Ja en hij is sinds gister nog duurder geworden.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:09 schreef Michaelvanb het volgende:
ben al een paar dagen coins aan het schrapen, ben van 75k naar 200k gegaan. wil uiteindelijk ronaldo halen
het gaat alleen zoooo langzaaaam
Toen op de xbox wel. Maar daardoor verloor ik alleen maar en maar schelden na iedere verloren pot. Dus ik hecht er geen waarde meer aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou ik als ik jou was ook niet doen..
nee grapje.
[..]
maakt toch niet uit man, care wat je record is
Ga je dan een give away doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wel
Nog 1 game winnen en dan heb ik mijn 1000e win![]()
Jawel.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mn duurste speler is SIF Pirlo dus daar zit men denk niet op te wachten
En als je dan het plaatje voor je hebt van: Winst uit handel. Dat staat bij mij heel diep in de min.. vinden jullie dat niet lelijk staan danquote:Op maandag 18 juni 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen op de xbox wel. Maar daardoor verloor ik alleen maar en maar schelden na iedere verloren pot. Dus ik hecht er geen waarde meer aan.
Waarom zou je je er druk om makenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
En als je dan het plaatje voor je hebt van: Winst uit handel. Dat staat bij mij heel diep in de min.. vinden jullie dat niet lelijk staan dan
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
En als je dan het plaatje voor je hebt van: Winst uit handel. Dat staat bij mij heel diep in de min.. vinden jullie dat niet lelijk staan dan
quote:
Spaar dan voor IF OXquote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Thorb het volgende:
Dan denk ik van: goed dat ik die coins verkocht hebt want die dure teams spelen allemaal kut. Dit team nog een keer verkopen en dan team met paarse Walcott wat ik dan weer na 3 dagen zat ben. Kijken of ik dan nog wat coins kan verkopen.
WIE ZEIDEN DAT????!?!?!?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mensen zeggen dat dat de slechtste IF is die ooit gemaakt is
Zal wel meevallen gezien de prijsquote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
WIE ZEIDEN DAT????!?!?!? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Huh? Ging toch over OX, die is nu 69. Volgend jaar een 80 zou wel leuk zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgend seizoen goud
ik gok van 80 naar 87
Ja volgend jaar een 80 en dan eind volgend seizoen TOTY/TIF 87 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Huh? Ging toch over OX, die is nu 69. Volgend jaar een 80 zou wel leuk zijn
Eitje. Ik win altijd 4-0 van hem.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
Is poker goed? Ik denk dat ik dadelijk afgeslacht ga worden.
200 invoeren in webappquote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef Thorb het volgende:
Als ik next scan met 250 doe zijn ze allemaal weg
Goede proces geselecteerd?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef Thorb het volgende:
Als ik next scan met 250 doe zijn ze allemaal weg
Ja dat doe ik ook volgens mIJquote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
200 invoeren in webapp
200 in CE new scan
250 invoeren in webapp
250 invoeren in CE >Next scan
firefox =plugincontainerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat dat plugin container of iets anders
krijg nog geld van jequote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee wat je fout doet. ff wachten totdat GJE terug van school komt
Nu wil ikquote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef Fuszy het volgende:
1-0 verloren van Poker. Vond ik overigens zeer terecht, want ik kwam er zelf niet uit.
gg ja ik creëerde alweer te weinigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:49 schreef Fuszy het volgende:
1-0 verloren van Poker. Vond ik overigens zeer terecht, want ik kwam er zelf niet uit.
met je 352 moet je ook weer eens tegen mij, kijken of je dan eindelijk kunt winnen.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met je 352 moet je ook weer eens tegen mij, kijken of je dan eindelijk kunt winnen.
quote:
400 coins for sure.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
De mensen met ervaring met de bronzen packs, welke van de 3 is het meest winstgevend?
Denk niet dat ik veel fifa ga spele vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst kom je nog op de xbox vandaag?
klopt. Bronze contracten discarden want die verkopen niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Robinioz het volgende:
Ik lees mensen over een methode om coins te maken d.m.v Bronze packs? Verdien je hier veel mee? En welke items kan je het best verkopen? Bijv. een bronze contract krijg je toch nooit verkocht? Danke.
dat is trouwens wel knap want ons laatste potje had je 0 doelpogingen.quote:
Welke items kan je wel verkopen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
klopt. Bronze contracten discarden want die verkopen niet.
Je bent gewoon bang voor die harde bataquote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk niet dat ik veel fifa ga spele vandaag.
Alleen spelersquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Robinioz het volgende:
[..]
Welke items kan je wel verkopen dan?
400, maar open ook weleens andere. Je maakt bijna nooit verlies ook niet op jumbo's. Vooral als ik veel plek het op de TP doe ik een jumboquote:Op maandag 18 juni 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
De mensen met ervaring met de bronzen packs, welke van de 3 is het meest winstgevend?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124547314![]()
![]()
Nice!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124547314![]()
![]()
Dat schot van jou op de binnenkant van de paalquote:Op maandag 18 juni 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
LOL gg. Had ik eigenlijk wel moeten winnen want je zakte na de 2e helft een beetje terug.
Die eerste 2 goals van ons waren echt kuten ik verlies altijd met penaltys.
Ja wtfquote:Op maandag 18 juni 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat schot van jou op de binnenkant van de paal
Thx voor de coins.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wtftoen dacht ik zo van: Oh het wordt weer zo'n Fernano Scorres potje
IF Bastos of TIF Nene op links?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:35 schreef Thorb het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1131620
Hoe verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |