Maar zo'n rare pipo die mij dan jouw woorden in de mond wil leggen is natuurlijk ook niksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt 'm sowieso al verneukt, gare.
Dom?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar zo'n rare pipo die mij dan jouw woorden in de mond wil leggen is natuurlijk ook niks.
Alsof ik dergelijke domme praat uit zou slaan
Blijf dromen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dom?!
Mijn wijsheid kent geen grenzen.
Met een veel rozere bril dan die van jou zal er niet naar de VVD gekeken wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die geen probleem heeft met Stef Blok?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met een veel rozere bril dan die van jou zal er niet naar de VVD gekeken worden.
Oh, ik heb geen problemen met Blok. Hij is de perfecte belichameling van de VVD.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:03 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die geen probleem heeft met Stef Blok?
Inderdaad een wat dommige man die voor een wat dommige partij een wat dommig publiek probeert te trekken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen problemen met Blok. Hij is de perfecte belichameling van de VVD.
Fixedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen problemen met Blok. Hij is de perfecte belichameling van de huidige VVD.
Akkoord.quote:
Goed zo, de rest note ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Je vindt hier alleen maar Blok-fans, VS. Incluis ikzelf.
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen problemen met Blok. Hij is de perfecte belichameling van de VVD.
Dit kan zowel positief als negatief uitgelegd worden, dus je bent nog niet gevrijwaard Koos.quote:
Een kale vent met beperkt retorisch talent en die niet bepaald overkomt als een groot denker. Wat denk je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit kan zowel positief als negatief uitgelegd worden, dus je bent nog niet gevrijwaard Koos.
Note erbij voor jou!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kale vent met beperkt retorisch talent en die niet bepaald overkomt als een groot denker. Wat denk je?
Nogmaals, voor mij is Blok de juiste man op de juiste plek.
Ik help je dan ook graag.quote:
In het land der blinden is eenoog koning. Dan weten we nu ook dat partijstructuur van de VVD een land der blinden is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dom?!
Mijn wijsheid kent geen grenzen.
Het is net als fok, daarom heb ik een blauwe kleur en jij niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning. Dan weten we nu ook dat partijstructuur van de VVD een land der blinden is.
Ik heb de uitnodiging om blauw te worden afgelsagen, ben niet gek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is net als fok, daarom heb ik een blauwe kleur en jij niet.
Ik houd mn mond maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is net als fok, daarom heb ik een blauwe kleur en jij niet.
Sommige mensen blijven liever bij de middenmoot inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb de uitnodiging om blauw te worden afgelsagen, ben niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |